Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Enda butiken i Amsterdam som har dessa är flaggskeppsbutiker i centrum. På Schiphol finns de inte.Flyger till Amsterdam i höst, ska tydligen finnas två Swatch-butiker på Schiphol. Är nyfiken på om någon här har koll på ifall de ens tar in moonswatch på flygplatsbutikerna?
För en "icke limiterad" klocka (som de så fint kallar det) så får man säga att de lyckats med att bygga hype.Jag skulle tro det, iallafall för nu. Men känns som man aldrig riktig vet vad Swatch har för sig när det gäller denna klocka.
Tack, då vet jag, då blir det lite mindre spring i alla fall!Nej. Enda butiken i Amsterdam som har dessa är flaggskeppsbutiker i centrum. På Schiphol finns de inte.
Har samma fast med svart nato! Men grönt såg inte heller dumt ut. Vart köpte du bandet?Sun gör sig bra på Nato!
Får testa med svart om jag har!Har samma fast med svart nato! Men grönt såg inte heller dumt ut. Vart köpte du bandet?
Snyggt! Vart löste du bandet?
Snyggt fångat! Betyder detta att hypen börjar lägga sig tro?Fick hem denna idag, under inköpspris på tradera…
Det hade man ju kunnat hoppas. Men 10 minuter tidigare gick en annan Sun klocka för 3000 kr. På denna var det inte så mycket budgivning och jag tror det var en felstavning som "gömde" klockan för de som är intresserade av Omega/Swatch. Alltså bara tur.Snyggt fångat! Betyder detta att hypen börjar lägga sig tro?
Fick hem denna idag, under inköpspris på tradera…
I butiken på Times Square i New York gick alla klockor som smör och de enda som fanns kvar sist på dagen var Sun (åtminstone de tre dagar i rad jag var där), så det är säkert en kombination av tur och att klockan inte är den mest attraktiva.Snyggt fångat! Betyder detta att hypen börjar lägga sig tro?
Schysst kollegaLång historia!
Min kollega fick Mars utköpt av en vän i London.
Han lyckades sedan även springa på bilen när den var i Stockholm och fick tag på Pluto.
Jag köpte då Mars utav honom och bytte då den med en kille i Malmö som precis köpt Saturnus på en resa till Florens.
Nu har jag bytt till det ljusbruna läderbandet från Watchwear och är supernöjd!
Vad blev det?
Börjar bli sugen på en till faktiskt
Mysig den där men mår bra av annat band
Tycker bandet är rätt ok ändåMysig den där men mår bra av annat band
Tyckte det höll typ leksaksklockakvalitet plus att det var obekvämt med plastbygeln som sticker ut kl 6. Vänder man på det så får det iallafall bättre passformTycker bandet är rätt ok ändå
Svart gummi!Nu ska jag bara hitta ett lämpligt band till! Nån som har tips på vad som är snyggt till Pluto?