• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Ny kombo, 👍 eller 👎?

6E685A89-F8E8-4928-973A-57083ED99F31.jpeg

Mums!

Hur är de här klockorna egentligen, tänkta försöka hugga en rosa till dottern… Tåler dem lite eller det är silkesvantar som gäller? Har inte ens sätt någon live 😂

Hur är de här klockorna egentligen, tänkta försöka hugga en rosa till dottern… Tåler dem lite eller det är silkesvantar som gäller? Har inte ens sätt någon live 😂
Som en Swatch ;) Nej, skämt åsido så är jag ändå positivt överraskad över att de faktiskt känns helt okej. Det är ju absolut plast, men det känns som att de tåler dagligt bruk. Sen vet jag ju inte hur gammal dottern är. De klarar nog inte skolgårdslek något vidare.

De är ju relativt stora. 42mm (och 47 lång) kan kanske vara lite i största laget om det är en liten tjej?
Det man sett folk klaga på är väl att knappar gått av annars, men svårt att säga hur vanligt det är. Och det är som sagt ett plastliknande material.

Var inne och kollade vilka butiker som har en grön plupp eftersom jag har kompisar som är ute och reser men just nu är det bara en butik som har de?
Är det fel eller börjar de ladda upp för onlineförsäljning kanske?

Tillbaka
Topp