Ny kombo, eller ?
Mums!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny kombo, eller ?
Inte riktigt min kopp te men om du gillar det så körNy kombo, eller ?
Som en Swatch Nej, skämt åsido så är jag ändå positivt överraskad över att de faktiskt känns helt okej. Det är ju absolut plast, men det känns som att de tåler dagligt bruk. Sen vet jag ju inte hur gammal dottern är. De klarar nog inte skolgårdslek något vidare.Hur är de här klockorna egentligen, tänkta försöka hugga en rosa till dottern… Tåler dem lite eller det är silkesvantar som gäller? Har inte ens sätt någon live
Köpte en rosa till frugan. Oanvänd och redan trasigHur är de här klockorna egentligen, tänkta försöka hugga en rosa till dottern… Tåler dem lite eller det är silkesvantar som gäller? Har inte ens sätt någon live
Beroende på ålder och aktivitet så är absolut känslan att de nöts relativt snabbt.Hur är de här klockorna egentligen, tänkta försöka hugga en rosa till dottern… Tåler dem lite eller det är silkesvantar som gäller? Har inte ens sätt någon live
De är ju relativt stora. 42mm (och 47 lång) kan kanske vara lite i största laget om det är en liten tjej?Hur är de här klockorna egentligen, tänkta försöka hugga en rosa till dottern… Tåler dem lite eller det är silkesvantar som gäller? Har inte ens sätt någon live
Vad gick sönder?Köpte en rosa till frugan. Oanvänd och redan trasig
Så otroligt sugen på en moon eller Mercury. Vilken njure sålde du för att få tag på den?God morgon, tråden! Moon trivs i morgonljuset
Högra Kronografen nollställer inteVad gick sönder?
Man ser ju att KS användare köper väldigt många ex. Bra att ha reserv .
Lyckades fånga Moonswatch-bilen i Göteborg Så hade en jävla tur!Så otroligt sugen på en moon eller Mercury. Vilken njure sålde du för att få tag på den?
Ok, men knapparna i behåll i alla fall.Högra Kronografen nollställer inte
Nollställer inte alls, eller nollställer till fel plats?Högra Kronografen nollställer inte
Nollställer till fel utgångspunkt.Nollställer inte alls, eller nollställer till fel plats?
Då behöver du bara kalibrera kronografen. Dra ut kronan, håll inne den ena kronograf-knappen (övre). Klicka fram tills den står på noll. Gör samma sak med den andra kronograf-knappen (nedre). Sen kan du behöva göra det i datum-läget också.Nollställer till fel utgångspunkt.
Korrekt. Samma på alla kvarts-kronografer.Borde väl vara samma kvartsurverk som övriga Swatch-kronografer så denna video borde väl stämma för kalibrering:
Se där ja.. ska prova. Tack!Då behöver du bara kalibrera kronografen. Dra ut kronan, håll inne den ena kronograf-knappen (övre). Klicka fram tills den står på noll. Gör samma sak med den andra kronograf-knappen (nedre). Sen kan du behöva göra det i datum-läget också.
Min gjorde samma sak men den är superenkel att kalibrera omSe där ja.. ska prova. Tack!
Pluto växer! Har en Moon men blir kolla efter en Pluto i London nästa helg.Dubbla barnträningar över. Låt helgen börja.
Ja, den har någotPluto växer! Har en Moon men blir kolla efter en Pluto i London nästa helg.
Funkade kanonMin gjorde samma sak men den är superenkel att kalibrera om
Grön plupp är inte att de finns i lager där utan att det är en ny butik som börjat sälja klockorna.Var inne och kollade vilka butiker som har en grön plupp eftersom jag har kompisar som är ute och reser men just nu är det bara en butik som har de?
Är det fel eller börjar de ladda upp för onlineförsäljning kanske?