Välkommen till klocksnack!Köpt på Tradera 3800krBytte band omedelbart,tycker själv det blev snyggt
Tyvärr är det en förfalskning du köpt. Bezeln ser helt off ut på den bilden och även finishen i allmänhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till klocksnack!Köpt på Tradera 3800krBytte band omedelbart,tycker själv det blev snyggt
Du får nog ta en extra koll med personen du köpte den av vart den köptes, den ser tyvärr ut som en replika.Köpt på Tradera 3800krBytte band omedelbart,tycker själv det blev snyggt
Här fanns det många ”kunniga” besserwissrar,det blev en kort sejour på detta forum,tack för mej!
What? Det är i all välmening som folk upplyser dig om att du förmodligen blivit lurad om du trodde du köpte en legit MoonSwatch. Om du medvetet köpt en kopia så har den inget på detta forum att göra.Här fanns det många ”kunniga” besserwissrar,det blev en kort sejour på detta forum,tack för mej!
Tråkigt att du tolkade det så. Ber om ursäkt om jag lät otrevlig i mitt inlägg Ville bara som flera poängterat hjälpa till så du kan ta det med säljaren av klockan.Här fanns det många ”kunniga” besserwissrar,det blev en kort sejour på detta forum,tack för mej!
Skönt att det löste sig! Som tidigare nämnde, ville även jag bara hjälpa till!Kanske på sin plats att jag tackar för att jag blev upplyst om detta,så jag kunde åtgärda det!skrev lite i affekt och besvikelse i första inlägget
Garanterat är det inte, i slutet av dagen beror det ju på vem man handlar av. Men det är goda chanser att det är någon reko person du köper av här, speciellt om denne har goda referenser.Får väl köpa en här istället,det är ju garanterat äkta vara
Känns som att ett vanligt fel är att färgen nästan alltid är fel, lugsen har fel form och även att formen på kronan brukar kunna se lite off ut.Supertacksam från mer erfarna om hur man spottar fakes på just dessa Moonsswatches? Har sett annonser på bl a Blocket där sketchy användarnamn sålt Moon's för ca 4k och i större kvanitet, många annonser samtidigt. Känns ju väldigt suspekt men kan inte av egen kraft avgöra av att titta på bilderna.
Redan fixat med Tradera,pengar tillbaka snabbt
Gott att det löste sig! Helt förståeligt att man blir besviken... Många här är duktiga och behjälpliga så det är bara att posta bilder på om du hittar en fin så gör vi en bedömningKanske på sin plats att jag tackar för att jag blev upplyst om detta,så jag kunde åtgärda det!skrev lite i affekt och besvikelse i första inlägget
Skönt att det löste sig! Lägg gärna tillbaka bilden så även jag (som är relativt okunnig) kan lära mig känna igen en kopia.Kanske på sin plats att jag tackar för att jag blev upplyst om detta,så jag kunde åtgärda det!skrev lite i affekt och besvikelse i första inlägget
Har raderat bilden och glömt klockan,men jag tror inte att man ser om det är en kopia om man inte känner till originalet,klockan är på väg tillbaka till säljaren!
Det är ju möjligt att lägga upp igen, eller är klockan raderad från universum?Jo det kanske var synd men så är det!
Jo det kanske var synd men så är det!
Tydligen rätt vanligt med fake-f91w så det borde vara stor marginal på en Omaga MåånSwitch Spiddmastah
Ganska cool på ett rött racerband i gummi. Mars helt klart den läckraste. Undrar vad tillverkningskostnaden ligger på när det görs fake på plastklockor