Ping @Jesper1993 !!Tydligen står bilen på södergatan i malmö, utanför Kjell o Co (fick mess av Sjöbackens ur).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping @Jesper1993 !!Tydligen står bilen på södergatan i malmö, utanför Kjell o Co (fick mess av Sjöbackens ur).
Kommer precis därifrån och ditt bästa alternativ är Times Square, som får leveranser varje dag. Dock kan de inte säga när, vilka eller hur många. Var där ett par dagar i rad men då hade antingen inte kommit eller var slut för dagen. Vanligtvis kommer de mellan 11 och 17 och när jag fick tag i en kom jag vid 16-tiden. Hade några före mig i kön och fick den sista Pluton. Då fanns det fyra Sun kvar och sen var det slut för dagen. Allt som allt lade jag väl ner en timme med kö och väntan på ledig kassa. Med det sagt, orkar och har du tid med att köa några timmar så är du mer eller mindre garanterad en.Satsa på Swatch WTC, det är en flagship-store enligt en butiksanställd på en annan Swatchbutik.
Matchar den blå färgen till fullo? Ser ut att vara lite mörkare men söker just ett marinblått band till min.Blått canvas från watchwear
Inte helt men rätt nära. (Bandet är faktiskt aningen ljusare än tavlan)Matchar den blå färgen till fullo? Ser ut att vara lite mörkare men söker just ett marinblått band till min.
Okej, ser snarare ut tvärtom på bild men får kanske bli en beställning då jag inte hittar en perfekt matchInte helt men rätt nära. (Bandet är faktiskt aningen ljusare än tavlan)
Bra tips att vända bandet, nu ser det inte lika muppigt ut.Precis hemkommen från New York där jag efter några om och en hel men lyckades säkra en Pluto. Butiken på Times Square får in nya klockor dagligen men "vet inte när, vilka eller hur många" så de hjälper till att bygga sin egen hype. Kön utanför reflekterade detta. Jag var där ett par dagar i rad utan att orka med kön men tog en chans och ställde mig i den i lördags. Lyckades säkra sista tillgängliga exemplar (av de jag kunde tänka mig) och jag måste säga att jag är över förväntan nöjd. Bytte plats på bandet också, så att det knäpps som de flesta andra och nu sitter den riktigt bra.
...och tusen gånger skönare.Bra tips att vända bandet, nu ser det inte lika muppigt ut.
Ruggigt snyggt på Jupitern! Skulle du vilja länka färgen på gummit?Sorry för spam men tänker att i denna tråden vill vi ha bilder!
Blev grymt på gummi
Ruggigt snyggt på Jupitern! Skulle du vilja länka färgen på gummit?
Helt klartNy kombo, eller ?