Vem är säljaren på Tradera?Klockan är redan på väg tillbaka till säljaren
Men jag hittade en video som är ganska talande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem är säljaren på Tradera?Klockan är redan på väg tillbaka till säljaren
Men jag hittade en video som är ganska talande
Så inga bilder på klockan eller namn på säljaren? Inte mycket som verkar stämma med din berättelse...Inget som jag vill kommentera,vi har gjort upp om återbetalning,och tydligen har han portats från Tradera enl.kundtjänst
Äh du älskar den Davvan.Fick hem en idag……sånt skräp så man häpnar……den får hamna i kidsens utklädningslåda…… burr….
Lite då….Äh du älskar den Davvan.
Nej stanna och ge forumet en chans, finns många fler åsikter här värda att lyssna tillKänns inte alls bra att få sådana konstiga påståenden!
Om din avsikt är att nya medlemmar skall veta sin plats så har du lyckats,jag lämnar detta forum,tack vare dej!!
Och just den som är så bra!Fick hem en idag……sånt skräp så man häpnar……den får hamna i kidsens utklädningslåda…… burr….
Hoppas att jag slipper otrevliga kommentarer från denna medlem i fortsättningen,jag har inget att dölja,vill bara få igång ett sovande klockintresse och kanske får en intressant hobby!Så inga bilder på klockan eller namn på säljaren? Inte mycket som verkar stämma med din berättelse...
Finns en "ignore" funktion i forumet om man är lättkränkt.Hoppas att jag slipper otrevliga kommentarer från denna medlem i fortsättningen,jag har inget att dölja,vill bara få igång ett sovande klockintresse och kanske får en intressant hobby!
Känns inte alls bra att få sådana konstiga påståenden!
Om din avsikt är att nya medlemmar skall veta sin plats så har du lyckats,jag lämnar detta forum,tack vare dej!!
Hoppas att jag slipper otrevliga kommentarer från denna medlem i fortsättningen,jag har inget att dölja,vill bara få igång ett sovande klockintresse och kanske får en intressant hobby!
Jag trodde du lämnade forumet i måndags? Och igår?! Har du skrivit att du ska lämna idag också??Här fanns det många ”kunniga” besserwissrar,det blev en kort sejour på detta forum,tack för mej!
Det kan man tycka. Och oftast ”åker de dit” till slut. Bara någon vecka sen en sån dåre hängde på Paneristidelen och postade en väldigt massa bilder på div. fakes. Rent detektivarbete från en medlem där som gjorde att personen i fråga avslöjades. Men det händer titt som tätt och tyvärr lär det hända fler gånger. Men som sagt, läs runt lite på forumet i de olika avdelningarna, finns något som passar alla. Både lärorikt och underhållande. Finns flertalet trådar med väldigt intressant läsning man kan slå ihjäl ofantligt med timmar på.Tack för det,tycker väl kanske att det verkar onödigt korkat om man medvetet lägger upp en fake klocka på ett klockforum där det garanterat avslöjas
Men jag har som sagt bara ärliga avsikter och inget att dölja,
Du har inget att be om ursäkt för, bara @galácticon som glömt hur det är att vara ny medlem……man lär sig….Ber om ursäkt för detta,lärt mej något nytt igen!
Om någon har en Mercury att visa bild på skulle jag vara mycket tacksam,gärna på icke originalband
Tack, är supernöjdTycker att den modellen är snyggast,minst lik en leksaksklocka,snyggt!