• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Nu när det börjat komma massa bilder på dem så måste jag ändå säga att Jupiter är den som växt på en mest. Låg väl som femma på min lista när man bara såg swatchs bilder. :)

Ute på resande fot och tryckte ner frugans Venus i Klockrulle. Idag plockat vi fram den för frugan skulle ha den ikväll och ser Klockrullen färgat av sig på bandet och går ej bort.. :( helt ny klocka så lite tråkigt menmen vet någon var man kan köpa nytt originalband?

Bilagor

• 1737921F-98E8-49F5-A25D-A37CC856C64E.jpeg
    1737921F-98E8-49F5-A25D-A37CC856C64E.jpeg
    413.5 KB · Visningar: 41
  • 00C2DAD4-54C0-4D5E-B9F6-ABD51EE8BDE5.jpeg
    00C2DAD4-54C0-4D5E-B9F6-ABD51EE8BDE5.jpeg
    373.3 KB · Visningar: 40
Ute på resande fot och tryckte ner frugans Venus i Klockrulle. Idag plockat vi fram den för frugan skulle ha den ikväll och ser Klockrullen färgat av sig på bandet och går ej bort.. :( helt ny klocka så lite tråkigt menmen vet någon var man kan köpa nytt originalband?
Jättetråkigt, den där typen av klockrulle är inte så bra då den färgar/fettar ner tyg och läder :(

Det har hänt mig också på ett blått original paneraigummi för några år sedan. Det blev svart på några ställen. Först trodde jag att det var gummit som blivit avskavt på ngt sätt men så var inte fallet. Jag har samma rulle.

Klockrulle,hoppas den är av bra kvalitet🤔
Med tanke på ovanstående om att banden blir färgade

Promenad i Zürich och premiär för Pluto.
Får kolla efter nytt band till den bara.

Var förbi Swatch på Bahnhofstrasse. Ingen jättekö men ingen Moon eller Mercury inne, som står på min önskelista. Övriga klockor fanns.

Bilagor

• 0B85DC7D-E6A3-476B-BA1C-61F3E592F8A7.jpeg
    0B85DC7D-E6A3-476B-BA1C-61F3E592F8A7.jpeg
    798.9 KB · Visningar: 38
Ska till London om några dagar, vet någon hur det ser ut där. Är det kö hela tiden eller kan man bara "gå in" och plocka en?
Förstår att alla färger inte är tillgängliga vid alla tillfällen :)

Ska till London om några dagar, vet någon hur det ser ut där. Är det kö hela tiden eller kan man bara "gå in" och plocka en?
Förstår att alla färger inte är tillgängliga vid alla tillfällen :)
Så som det är upplagt är det mer eller mindre ett lotteri, om du läser några sidor bak ser du att det ser olika ut överallt. Lycka till!

Ingen hört eller sett bilen på vägarna det senaste? Känns som det fortsatt är högt tryck ute vid butikerna så känslan är att det kommer dröja innan de släpps online eller vad är er känsla?

Dom försöker nog hålla liv i hypen så länge det går innan den släpps online!

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp