Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, fick du tag på en Jupiter? Vore kul att se hu det blev med Zuludiver bandetBanden har inkommit:
- Svart band av elastiskt nylon med orangea detaljer ifrån Watchwear.
- Desert Sand / Orange NATO-band ifrån Zuludiver.
- Orange gummi ifrån Zuludiver.
Nu är det bara Jupiter som saknas. Inväntas anlända mot slutet av månaden.
I brist på Moonswatch, här på min Galaxy Watch4 -->
Snyggt!Nytt band
Ser riktigt bra ut med svart gummi.Då var det även dags för mig! Klockan är ju verkligen skräp rakt igenom, men jag gillar den!
Tack! Är dock ett ljusgrått gummiSer riktigt bra ut med svart gummi.
Japp, precis. Här kommer listan på butikerna:Hur lägger jag vantarna på dessa nu? Är det enbart i officiella Swatch-butiker utomlands?
Tack! Såg att bilen har varit i Stockholm ett par tillfällen. Hoppas det blir fler.Japp, precis. Här kommer listan på butikerna:
BIOCERAMIC MOONSWATCH - List of Swatch stores
Referensarkitektur för butikens framsida i kommersiellt molnwww.swatch.com
Swatch åker även runt med flera Fiat 500 där man kan köpa klockorna från bakluckan. Följ swatch på instagram för updates om vart bilen befinner sig.
Börja din MoonSwatch-resa här
Haka på hajpen: leta upp OMEGA X Swatch Bioceramic MoonSwatch-roadtrip för uppdateringar, tillgänglighet, historier med mera.www.swatch.com
Watchgecko, modellen heter Ridge Nato!Vad har du fått tag på bandet?
Alla tavlor är små mästerverk tycker jag, speciellt i förhållande till vad de kostar.Helt ok detaljarbete på Mission to Mars.
Ingen affär i norden säljer den tyvärrHej!
Vart köper jag moonswtch i sverige?
Borde finnas en tråd som håller koll på den där jädrans Fiat 500Ingen affär i norden säljer den tyvärr
Nästa person som ser den får slänga in en air tag i bakluckanBorde finnas en tråd som håller koll på den där jädrans Fiat 500
Vad menas med bättre spec?Det verkar finnas kopior på dessa nu med bättre specs än orginalet för drygt 500 spänn..
Är det specen man är ute efter så lär det finnas andra alternativDet verkar finnas kopior på dessa nu med bättre specs än orginalet för drygt 500 spänn..
Safirglas ectVad menas med bättre spec?
Också svårt att rättfärdiga 2500kr mer för märket?Är det specen man är ute efter så lär det finnas andra alternativ
Också svårt att rättfärdiga 2500kr mer för märket?
Kikade in lite på ali express o där verkade man kunna köpa en utan logga, vilket gör den till en homage. Det kan jag absolut leva med och det går ju inte för mig att köpa den riktiga ny endåI och med att det aldrig går att rättfärdiga ett köpa av en kopia, så är de tillgängliga alternativen att antingen slanta upp för en MoonSwatch eller köpa en annan, billigare modell. Sen om den är bättre spelad och man är nöjd med det så är ju allt bra.
Jag förstår inte varför man skulle vilja äga en sådan. Man köper väl MoonSwatch för designen och samarbetet? Det är ju inte så att man längtar efter en plastklocka?Kikade in lite på ali express o där verkade man kunna köpa en utan logga, vilket gör den till en homage. Det kan jag absolut leva med och det går ju inte för mig att köpa den riktiga ny endå