• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Positivt överaskad av Moonswatch med gummiband, sitter riktigt skönt!

Bilagor

• 251C756D-B269-4A68-A8E8-94A4F98B6F13.jpeg
    251C756D-B269-4A68-A8E8-94A4F98B6F13.jpeg
    463.5 KB · Visningar: 46
Hur lägger jag vantarna på dessa nu? Är det enbart i officiella Swatch-butiker utomlands?
Japp, precis. Här kommer listan på butikerna:

Swatch åker även runt med flera Fiat 500 där man kan köpa klockorna från bakluckan. Följ swatch på instagram för updates om vart bilen befinner sig.

Japp, precis. Här kommer listan på butikerna:

Swatch åker även runt med flera Fiat 500 där man kan köpa klockorna från bakluckan. Följ swatch på instagram för updates om vart bilen befinner sig.
Tack! Såg att bilen har varit i Stockholm ett par tillfällen. Hoppas det blir fler.

I och med att det aldrig går att rättfärdiga ett köpa av en kopia, så är de tillgängliga alternativen att antingen slanta upp för en MoonSwatch eller köpa en annan, billigare modell. Sen om den är bättre spelad och man är nöjd med det så är ju allt bra.
Kikade in lite på ali express o där verkade man kunna köpa en utan logga, vilket gör den till en homage. Det kan jag absolut leva med :) och det går ju inte för mig att köpa den riktiga ny endå

Kikade in lite på ali express o där verkade man kunna köpa en utan logga, vilket gör den till en homage. Det kan jag absolut leva med :) och det går ju inte för mig att köpa den riktiga ny endå
Jag förstår inte varför man skulle vilja äga en sådan. Man köper väl MoonSwatch för designen och samarbetet? Det är ju inte så att man längtar efter en plastklocka?

Tillbaka
Topp