Skön kö
Jäklar
Det kanske är en impopulär åsikt men jag tycker nog att det är värt 500-1000:- överpris för att slippa detta och få den klocka jag vill ha.
Men det kanske är jakten som är grejjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön kö
Definitivt jakten, hypen just nu som håller intresset uppeJäklar
Det kanske är en impopulär åsikt men jag tycker nog att det är värt 500-1000:- överpris för att slippa detta och få den klocka jag vill ha.
Hypen fattar jag eftersom jag dragits med själv! Men hade nog inte fattat att jakten var en grej också… eller så har jag haft tur helt enkeltDefinitivt jakten, hypen just nu som håller intresset uppe
Ja, håller förstås vanlig användning om man passar sig för att dänga i dörrkarmar och liknande.Ni som ägt era SwatchOmega, håller de? Är lite sugen men sett en del på nätet om att de gått sönder
Tror hypen numera är att lyckas köpa för listpris. Köpa dyrare på andrahandsmarknaden verkat ha lugnat sigTittar man på blocket verkar hypen vara sådär då få sålts sedan i tisdags..
Ni som ägt era SwatchOmega, håller de? Är lite sugen men sett en del på nätet om att de gått sönder
Min ser fortfarande opåverkad ut, som de flesta av mina klockor. Det beror ju på hur man bär den. Om jag ska snickra eller meka sätter jag på en G-Shock.Ni som ägt era SwatchOmega, håller de? Är lite sugen men sett en del på nätet om att de gått sönder
Är de inte i keramik-composite?Plasten är mjuk och det blir lätt nagg. Storleken på boetten och mängden gods gör den ömtålig, är min erfarenhet. Bandbyte är riskabelt. Gjorde ett hack i min direkt.
Det är en blandning av ett keramiskt material och en (vegetabilisk) olja. Det är en ersättare för plast, och har såvitt jag förstått ungefär samma egenskaper.Är de inte i keramik-composite?
Skaffade en i San Francisco idag. Butiken hade nya exemplar.
Någon som vet bra rödaktiga armband och var de finns? De jag tittat på på internet kostar 230 dollar och det känns inte riktigt prisvärt. Än är jag inte lika förmögen som Mr. Wonderful.
Så de blir dingade snabbt?Det är en blandning av ett keramiskt material och en (vegetabilisk) olja. Det är en ersättare för plast, och har såvitt jag förstått ungefär samma egenskaper.
Det verkar vara en vanlig missuppfattning att det skulle vara extra hårt (för att "keramisk" i många andra sammanhang anses vara ett "hårt").
Jag tror att poängen Swatch hävdar med det är att det inte är baserat på plast från råolja. Det är som bekant lite ute, vilket ju är lite prekärt för Swatch som helt och hållet gjort sina klockor av plast, så de försöker hitta något som ska vara "förnybart". De säger att det ska vara "starkt" (vilket inte är samma sak som hårt), men det verkar vara lite si och så med det...
Svart gummi och medelbrun mocka.Är det svart gummi?
Skitsnyggt med svart klocka o svart band!!
Saturn är riktigt snygg!Vilken köpte ni/vill ha?
Jäklar
Vad har du fått tag på bandet?
Som sagt, biten av hypen jag med… men dock levererad av kompis från Spanien i somras som har fått ligga under granen tills idag!