Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av flera nackdelar med att man knappt reser längre är att dessa gynnarna ej går att få tag på.
Tror vi att de blivit ordning på åtgången inom det närmaste året?
(Jag vill inte handla på blocket/tradera)
Lite sugen på en sådan, inte minst nu när jag prövat damens JupiterKör vidare på denna…
Ja för fasen, med en blygsam premie nyper jag såklart dem här. Men flippas de verkligen här till likasinnade bröder?Blocket/Tradera? Du köper väl här?
Satt i samma sits, och tänkte inte betala dom summorna som var i början, nu hittar du ju flertalet modeller straxt över list, t.ex köpte jag min Uranus för 3200 så det är typ en röding över list, och det är ju helt okej, kanske upp nån lax Max, det kan det vara värt för att slippa vänta samt att kunna välja färg, det är ju inte säkert att den butiken man springer på har den färgen man vill ha… eller några klockor alls inne?
Roliga klockor men vet ej om det är värda 2600-3000 st. ...Vilken köpte ni/vill ha?
De urholkar både märket och Speedmaster .... men det verka ju funka ändåGillar färgerna och lekfullheten. Kan dock känna att Omega urholkar märket lite...
Med det sagt, så kommer jag säkert att köpa två tre stycken
Yep, köpte själv två såDe urholkar både märket och Speedmaster .... men det verka ju funka ändå
jag har också köpt 2 ....en brun och den vit-röda .....men hittade de i Grekland av alla ställenYep, köpte själv två så
De urholkar både märket och Speedmaster .... men det verka ju funka ändå
Tveksam till det, Moonwatchen har fått ett uppsving och flera har fått upp ögonen för den "riktiga klockan" efter MoonSwatch lanserades.De urholkar både märket och Speedmaster .... men det verka ju funka ändå
Var på promenad igår och gick först förbi Covent Garden ca 10:45. De hade inga inne alls då. Gick förbi Oxford Street ca 40 min senare, var en liten kö så ställde mig. Kom in efter 5 min och då fanns 2 ex av Uranus kvar, den färgen jag vill ha så blev jäkligt glad. De hade haft 6 färger inne vid starten av dagen men allt hade alltså sålt slut på under 2 timmar.Jag har försökt få tag på en Moonswhatch i både Madrid och Tokyo, utan framgång. Nästa vecka skall jag till London så jag tänker pröva lyckan även där. Tyvärr är det en jobbresa och som det nu ser ut kommer jag endast ha en kväll då jag har ett par timmar ledigt före Swatch butikerna stänger.
Ni som lyckats (eller misslyckats) med att köpa en Moonswatch i London, har ni åsikter om vilken butik är mest sannolikt att ha klockor inne. Jag tror inte att jag kommer att ha tid eller motivation att besöka dem alla. Spontant tänker jag att Swatch shopen vid Battersea Power Station kan vara värt ett försök då de stora turistmassorna knappast hittar dit. Tyvärr antar jag dock att sannolikheten att få tag på en klocka är större på morgonen eller dagen, men då sitter jag tyvärr på möte.
Ok, tack skall du ha! Jag antar att det handlar mest om att ha tur med timingen, har inte själv särskilt höga förväntningar på att lyckas. Men tror jag testar Battersea då jag kommer att ha ett möte inte allt för långt därifrån, och om de inte har något inne testar jag eventuellt någon av de andra butikerna.Var på promenad igår och gick först förbi Covent Garden ca 10:45. De hade inga inne alls då. Gick förbi Oxford Street ca 40 min senare, var en liten kö så ställde mig. Kom in efter 5 min och då fanns 2 ex av Uranus kvar, den färgen jag vill ha så blev jäkligt glad. De hade haft 6 färger inne vid starten av dagen men allt hade alltså sålt slut på under 2 timmar.
Gjorde typ samma grej i december fast vid 3-tiden på eftermiddagen och då fanns heller inga på Covent Garden, fick köa 5-10 min på Oxford Street och kunde då välja mellan Venus, Sun och Mars. Tog en venus då, så nu har jag två fina sommarklockor. Skulle kunna tänka mig en Pluto med, men annars är jag nöjd.
Bjuder på bild:
Min klocka nollställer lite intressant, måste väl ha kört den i kvav….
Fräsigt, tackar!!
Det kan du enkelt fixa