Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Slängde på ett "Tropic" band från WatchWear. Helt ok?
Snyggt!
Gillar man kombo från samma leverantör
Hade du bara otur när du tänkte eller vad fan hände där?Kikade in lite på ali express o där verkade man kunna köpa en utan logga, vilket gör den till en homage. Det kan jag absolut leva med och det går ju inte för mig att köpa den riktiga ny endå
Om man vänder på det gillar jag det men jag verkar vara en av få som gillar originalbandet.Trevliga! Ser att du bytt band också. Är originalbanden helt obrukbara? Känns som att nästan alla byter.
Menar du att det är så stor skillnad på en submariner och valfri dykare som kommit efter?Hade du bara otur när du tänkte eller vad fan hände där?
Om man vänder på det gillar jag det men jag verkar vara en av få som gillar originalbandet.
Jag gillar det också. Testat gummi, canvas, nato och läder men återkommer till originalet!Hade du bara otur när du tänkte eller vad fan hände där?
Om man vänder på det gillar jag det men jag verkar vara en av få som gillar originalbandet.
Submariner från Rolex utgår jag ifrån att du menar. Och ja, det är stor skillnad på en Rolex Sub och en dito från Ali Express. Det trodde jag var självklart men bevisligen inte.Menar du att det är så stor skillnad på en submariner och valfri dykare som kommit efter?
Lika stor skillnad på en sub o en oris? Vart går gränsen?Submariner från Rolex utgår jag ifrån att du menar. Och ja, det är stor skillnad på en Rolex Sub och en dito från Ali Express. Det trodde jag var självklart men bevisligen inte.
Det här är en diskussion för en helt annan dag, i en helt annan tråd - som jag inte ens orkar med. Men vet du vad, kör - beställ din "Moonswatch" från Ali Express och ha så kul.Lika stor skillnad på en sub o en oris? Vart går gränsen?
Nu snackar vi endå om swatch plastklockor för 3000 bara för att det står omega på dom.
Lika stor skillnad på en sub o en oris? Vart går gränsen?
Nu snackar vi endå om swatch plastklockor för 3000 bara för att det står omega på dom.
Tror det beror på vem man frågar, lär inte ha mycket stöd i omega swatch tråden det får jag erkänna.Dags att sluta gräva den här gropen du redan står rätt djupt nere i
Omega X Swatch -> Ali Express-kopia
Rolex Submariner -> Oris
Du Måste inse att jämförelsen inte bara haltar utan att den är helt amputerad.
Tror det beror på vem man frågar, lär inte ha mycket stöd i omega swatch tråden det får jag erkänna.
Jag lägger ner nu, stoppar svansen mellan benen o drar härifrån.Du har inte mycket om ens något stöd på övriga forumet heller kan jag lova med mycket stor säkerhet.
Ingen aning men Daniel Craig som är sponsrad hade på sig en i söndags.Någon som vet om Neptune är åter i produktion efter att den färgat av sig på handleden?
Jag såg det med.. Tänkte att det känns lustigt att använda en "discontiunued" modellIngen aning men Daniel Craig som är sponsrad hade på sig en i söndags.
Då är det dit man får åkaFiskelycka hos Swatch i Madrid idag!
Alla butiker får in kontinuerligt. Läs några sidor bak så finns det massor av tips, tricks och matnyttigtJag var i London när dessa först släptes. Otrolig kö utanför Swatchbutiken. Någon som vet om det går att köpa "in store" ännu? Eller undra när det är möjligt..
Ska göras!Alla butiker får in kontinuerligt. Läs några sidor bak så finns det massor av tips, tricks och matnyttigt
Du @MightyMowgli, jag hörde att du var i Spanien. Vad gjorde du?Uppdatering från Madrid:
Ytterligare fiskelycka och en Moon-MoonSwatch har adderats till kollektionen
Har nu sett Moon, Sun, Uranus, Mars, Venus och Saturnus. Personen framför mig i kön knep tyvärr sista Saturnus framför ögonen på mig...
Det finns tre Swatch-butiker i Madrid som säljer MoonSwatches så chanserna att hitta en klocka är hög. Jag har varit till alla en gång om dagen två dagar i rad och två av butikerna hade nya modeller från en dag till en annan.
De med vita band verkar det finnas gott om, fanns i två av butikerna båda dagarna.
Ska fortsätta sökandet under helgen, rekommenderar att besöka butikerna här om man har vägarna förbi
Du @MightyMowgli, jag hörde att du var i Spanien. Vad gjorde du?
Åt du goda tapas?
Lapade sol vid stranden?
- Jag köade utanför tre Swatch butiker... Varje dag...
Fanns tre butiker i Hong-Kong. Var noll kö, men det berodde på att de inte hade några inne... Men sen en dag gick jag förbi en butik av en slump och såg då en kund med en Venus.Man hinner med mycket under några dagar om man är effektiv
Och faktiskt förvånansvärt lite köer, aldrig mer än 3-4 personer före