Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp vilket band du vill som är 20mm brett. Och du behöver bara ett enkelt bandbytesverktyg.Hej!
Finns säkert massa svar på detta redan, men har mig en moon vart hittar man bäst band och vad för verktyg behöver jag för att byta?
Mvh
Även Neptune?Hej, i princip alla fanns att köpa över disk torsdag, fredag och lördag här i Paris, utom Mercury och Moon.
Tackar Det var en kul jakt som tog sin tid. Blir spännande och se om den blir komplett. Inget jag kommer jaga ihjäl mig på men det vore kul som sagt.Faktiskt inget superfan själv av moonswatchen men riktigt imponerande att du mer eller mindre lyckats samla ihop alla modeller. Förvisso har jag inte klämt och känt irl och skulle säkert kunna köpa både en och två av dessa. Menar mest att med det lilla intresse jag känner för dessa försvann det med den sinnessjuka hajpen som blev. Men som sagt, jävligt imponerade samling du dragit ihop
Hakar på och fyller ut med var man hittar just sjyssta gummiband till dem?Hej!
Finns säkert massa svar på detta redan, men har mig en moon vart hittar man bäst band och vad för verktyg behöver jag för att byta?
Mvh
Fanns en del på watchwear.se Beställde ett par i gummi där så får vi hoppas dem passar braHakar på och fyller ut med var man hittar just sjyssta gummiband till dem?
Finns väl inga Swatch butiker i Köpenhamn?Någon som lyckats haffa en i Köpenhamn? Har 1 timme innan hemflyget imorgon bitti. Hehehehehe.
Någon som lyckats haffa en i Köpenhamn? Har 1 timme innan hemflyget imorgon bitti. Hehehehehe.
Nepp ingen butik som säljer där, men Swatch-bilen har varit där 2ggrFinns väl inga Swatch butiker i Köpenhamn?
Som jag misstänkte.Nepp ingen butik som säljer där, men Swatch-bilen har varit där 2ggr
Nån som vet ifall dessa finns på flygplatsen i Frankfurt?
De har aldrig sålts via hemsidanKanske redan frågats och svarats ... Men alltid bra att uppdatera sig: När hade de senast i lager på hemsidan? Kan man förvänta sig att de kommer fylla upp på hemsidan i närtid?
Jaså, då är interfacet lite sneaky. Ser ut som att det finns en köpknapp, men det låter förstås rimligt att en limiterad release sker i lite andra kanaler.De har aldrig sålts via hemsidan
Det är inte en limiterad release, det är bara låg tillgång.Jaså, då är interfacet lite sneaky. Ser ut som att det finns en köpknapp, men det låter förstås rimligt att en limiterad release sker i lite andra kanaler.
Jag köpte nyss!Kanske redan frågats och svarats ... Men alltid bra att uppdatera sig: När hade de senast i lager på hemsidan? Kan man förvänta sig att de kommer fylla upp på hemsidan i närtid?
Äntligen! Jag med.Jag köpte nyss!
Det är som ett fint vin.Det börjar bli gammalt det där pranket
Mycket. Men det roliga är ju att det fortfarande verkar funka Så länge det funkar är det aktuelltDet börjar bli gammalt det där pranket
Du gick på det igen alltså?Mycket. Men det roliga är ju att det fortfarande verkar funka Så länge det funkar är det aktuellt
Nej, jag köpte på mig samtliga modeller sist och är varken gam eller hoarder så jag låter andra få chansen nuDu gick på det igen alltså?
Själv gick man på det..Du gick på det igen alltså?
80k?! Var är gråtskrattemojin när man behöver den?Ambitiöst ändå
Happ! Notera att den enbart kommer öka i värde! En otrolig möjlighet som ges här..80k?! Var är gråtskrattemojin när man behöver den?