• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Hej!

Finns säkert massa svar på detta redan, men har mig en moon vart hittar man bäst band och vad för verktyg behöver jag för att byta?

Mvh

• Like
Reactions: NRE
Hej!

Finns säkert massa svar på detta redan, men har mig en moon vart hittar man bäst band och vad för verktyg behöver jag för att byta?

Mvh
Köp vilket band du vill som är 20mm brett. Och du behöver bara ett enkelt bandbytesverktyg.
IMG_20230206_101549377.jpg

Faktiskt inget superfan själv av moonswatchen men riktigt imponerande att du mer eller mindre lyckats samla ihop alla modeller. Förvisso har jag inte klämt och känt irl och skulle säkert kunna köpa både en och två av dessa. Menar mest att med det lilla intresse jag känner för dessa försvann det med den sinnessjuka hajpen som blev. Men som sagt, jävligt imponerade samling du dragit ihop 👍🏻
Tackar:) Det var en kul jakt som tog sin tid. Blir spännande och se om den blir komplett. Inget jag kommer jaga ihjäl mig på men det vore kul som sagt.

Kanske redan frågats och svarats ... Men alltid bra att uppdatera sig: När hade de senast i lager på hemsidan? Kan man förvänta sig att de kommer fylla upp på hemsidan i närtid?

Tillbaka
Topp