• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Äntligen fått tag i min första Moonswatch! Testade ett beigt mockaband som jag tycker blev riktigt schysst på Jupiter 😃
BFB05B5F-6A06-495E-9FC5-4F61D4ADD3D7.jpeg
5F4D8FD4-5192-408F-A42F-35B079AF98CD.jpeg

Jag har varit i 5 MoonSwatch-butiker världen över under 2022 och fått nitlott i alla.

Finns kanske inget svar som passar alla men tror ni det är bäst hänga på låset på morgon när de öppnar eller komma in under dagen/eftermiddagen om de får leverans dagtid. Skiljer säkert från butik & land men ni som lyckats vad har ni gjort?

Denna våren är siktet inställt på nya försök i Miami-butiken och London-butikerna.

Senast ändrad:
Jag har varit i 5 MoonSwatch-butiker världen över under 2022 och fått nitlott i alla.

Finns kanske inget svar som passar alla men tror ni det är bäst hänga på låset på morgon när de öppnar eller komma in under dagen/eftermiddagen om de får leverans dagtid. Skiljer säkert från butik & land men ni som lyckats vad har ni gjort?

Denna våren är siktet inställt på nya försök i Miami-butiken och London-butikerna.

Fanns gott om dem i Madrid, plockade på mig ett gäng utan någon särskild strategi annat än att gå dit :D

I Florens testade jag samma butik 4ggr på 24h. Tillslut sa dom ”Okej vi fixar det” så hade dom några Uranus inne. Verkar som vissa butiker fular sig så testa igen är mitt tips och visa genuint intresse. Detta var sommaren 2022 :)

Kul att resa så mycket. Skulle hellre köpa en begagnad än att lägga så mycket tid på jakten.

Tillbaka
Topp