Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan ser ommålad ut?Äntligen!
Kolla detaljerna
Tror snarare @KenKun fotat med en androidTavlan ser ommålad ut?
Bara rykten, men cool! En sån hade jag velat haVad tror ni om denna modell, är de bara rykten eller kan den komma tro
Vilken av butikerna i London fann du de? Och vilken veckodag?Hittade 2 st i London!
Oxford street i Fredags förra veckan! tror de sålde lite olika modeller per dag då jag såg någon som hade köpt Uranus dagen efter.Vilken av butikerna i London fann du de? Och vilken veckodag?
Skulle verkligen inte förvåna mig om den dyker upp.MoonSwatch x James Bond? | Professional Watches
The publication LeCalibre.com posted this unconfirmed MoonSwatch x James Bond 007 image yesterday on social media. Both the image and the leak/rumor were originally published by ScottishWatches.com…professionalwatches.com
Vad tror ni om denna modell, är de bara rykten eller kan den komma tro
Jag har varit i 5 MoonSwatch-butiker världen över under 2022 och fått nitlott i alla.
Finns kanske inget svar som passar alla men tror ni det är bäst hänga på låset på morgon när de öppnar eller komma in under dagen/eftermiddagen om de får leverans dagtid. Skiljer säkert från butik & land men ni som lyckats vad har ni gjort?
Denna våren är siktet inställt på nya försök i Miami-butiken och London-butikerna.
I Florens testade jag samma butik 4ggr på 24h. Tillslut sa dom ”Okej vi fixar det” så hade dom några Uranus inne. Verkar som vissa butiker fular sig så testa igen är mitt tips och visa genuint intresse. Detta var sommaren 2022Jag har varit i 5 MoonSwatch-butiker världen över under 2022 och fått nitlott i alla.
Finns kanske inget svar som passar alla men tror ni det är bäst hänga på låset på morgon när de öppnar eller komma in under dagen/eftermiddagen om de får leverans dagtid. Skiljer säkert från butik & land men ni som lyckats vad har ni gjort?
Denna våren är siktet inställt på nya försök i Miami-butiken och London-butikerna.
Jag har varit i 5 MoonSwatch-butiker världen över under 2022 och fått nitlott i alla.
Uber? Du körde verkligen all inJa med facit i hand så.. Bara Uberkostnaderna till butikerna hade betalat en klocka eller två
Var är gråtskrattemojin när man behöver den Men hatten av för committment!Ja med facit i hand så.. Bara Uberkostnaderna till butikerna hade betalat en klocka eller två
Mars är svår att hitta en bra kombo med. Ska man ha ett rött band skär ofta färgen sig när det inte blir perfekt. Tycker det vita blev otroligt bra. Passar i en ishall
Tack @Feskarn / Watchwear för grym leverans
Väldigt bra matchning!!