Precis så.80k?! Var är gråtskrattemojin när man behöver den?
Ändå kanske skönt att någon slipper bli ”kränkt”…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis så.80k?! Var är gråtskrattemojin när man behöver den?
Att ingen kastade sig på dm? Fast det kanske är budgivning?Happ! Notera att den enbart kommer öka i värde! En otrolig möjlighet som ges här..
De upplevs plastiga. Men jag tycker det är rätt så charmigt.Kanske har framgått mer än en gång redan, men hur upplevs dessa klockor i materialet? Vissa bilder ser rent av fantastiska ut, medan andra bilder ser åtminstone en liten smula plastiga ut
Kan man räkna med lite kvalitet trots det låga priset, eller ska man, just med tanke på det låga priset se de som en kul klocka i samlingen?
Tack så mycket för svaretDe upplevs plastiga. Men jag tycker det är rätt så charmigt.
Du ska inte räkna med kvalitet på en plastklocka för 3000 men det är helt klart en kul klocka.
Lite nyfiken, hur gick det för dig i London? Ska själv dit om ett par veckorJag har försökt få tag på en Moonswhatch i både Madrid och Tokyo, utan framgång. Nästa vecka skall jag till London så jag tänker pröva lyckan även där. Tyvärr är det en jobbresa och som det nu ser ut kommer jag endast ha en kväll då jag har ett par timmar ledigt före Swatch butikerna stänger.
Ni som lyckats (eller misslyckats) med att köpa en Moonswatch i London, har ni åsikter om vilken butik är mest sannolikt att ha klockor inne. Jag tror inte att jag kommer att ha tid eller motivation att besöka dem alla. Spontant tänker jag att Swatch shopen vid Battersea Power Station kan vara värt ett försök då de stora turistmassorna knappast hittar dit. Tyvärr antar jag dock att sannolikheten att få tag på en klocka är större på morgonen eller dagen, men då sitter jag tyvärr på möte.
Får man fråga vart bandet kommer ifrån? Otroligt snyggt och passande till Moon (köpte mig en igår)Köp vilket band du vill som är 20mm brett. Och du behöver bara ett enkelt bandbytesverktyg.
Haha fan va elakt att lägga upp den där igenÄntligen! Jag med.
Finns en hel del prisvärda moccaband hos @FeskarnFår man fråga vart bandet kommer ifrån? Otroligt snyggt och passande till Moon (köpte mig en igår)
Tror att det kommer från Watch wear faktiskt.Får man fråga vart bandet kommer ifrån? Otroligt snyggt och passande till Moon (köpte mig en igår)
Blev ju bra med det bandet!
Finns lite olika varianter på watchwear.seSnyggt! Vart är bandet ifrån? Vill köpa likadan men vit till min nya uranus.
Det gick helt som väntat:Lite nyfiken, hur gick det för dig i London? Ska själv dit om ett par veckor
Citerar mig själv med en uppdatering om hur det gick. Besökte battersea power station butiken idag lite före kl 19, me de hade inga moonswatch inne. De sade att de får klockor ca 3 gånger per vecka. Därefter tog jag mig till Covent garden, men givetvis hade de inga klockor (moonswatch, alltså) där heller. Som väntat alltså, men det kan vara bra att veta att enligt personalen är det helt lönlöst att ens försöka efter kl 16, för då har de aldrig något kvar.
Förstärker föregående talares inlägg...Kanske har framgått mer än en gång redan, men hur upplevs dessa klockor i materialet? Vissa bilder ser rent av fantastiska ut, medan andra bilder ser åtminstone en liten smula plastiga ut
Kan man räkna med lite kvalitet trots det låga priset, eller ska man, just med tanke på det låga priset se de som en kul klocka i samlingen?
Missade totalt att du svarat innan. Tack! Ska tänka på att kolla läget på förmiddagenDet gick helt som väntat:
Nej. Bara på andra platser. Se hemsidan för infoFinns det någon svensk återförsäljare? Ordentligt sugen på en som en rolig grej!
Såg det.Nej. Bara på andra platser. Se hemsidan för infohttps://www.swatch.com/sv-se/stores-bioceramic-moonswatch.html
Det är inte mycket dyrare begagnat än nytt. Köpte i Berlin i helgen, med dem växelkursen gick 260€ på 3008 kronor.Såg det.
Får jaga en här inne istället - Alternativt Chrono24.
Nej.Finns det någon svensk återfösäljare av moonswatch?
Tror att det kommer från Watch wear faktiskt.
Blev ju bra med det bandet!