Härligt! Men är det bara jag som får hjärtklappning av ordningen? Jorden och mars…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Men är det bara jag som får hjärtklappning av ordningen? Jorden och mars…
Av ren nyfikenhet, hur avslöjar man enklast kopior?Mycket inlägg om kopior nu förlåt men då detta ögonsår redan har 6st bud var jag tvungen att varna!
De tydligaste skulle jag säga är att "MISSION TO..." är tryckt i i typ Arial på omslaget runt boxen, materialet och hur skarpa kanterna är på boetten, på vissa har jag även märkt att 1/10 sekundtavlan börjar på 12 istället för 10. På just detta exempel ser man även att garantipapperet är stämplat för en Mercury (SO33A100) och inte en Neptune (SO33N100).Av ren nyfikenhet, hur avslöjar man enklast kopior?
Vad är dom tydligaste detaljerna och kännetecken som diffar?
Snyggt men känns ju inte helt legit och vem ligger bakom?Någon som handlat härifrån?
Ja, dom har annons på metas plattformar facebook/instagram så man blir väl lite misstänksam.Snyggt men känns ju inte helt legit och vem ligger bakom?
Contact Information
Email:
[email protected]
Whatsapp:
Click to contact me
Skulle inte vilja finansiera demJa, dom har annons på metas plattformar facebook/instagram så man blir väl lite misstänksam.
Försöket att få det att se ut som swatch's hemsida är ju en major red flag...Någon som handlat härifrån?
ScamNågon som handlat härifrån?
Nice! Neptune också?Bra utbud i Berlin. Alla modeller inne och ingen i kö utan bara att välja och vraka.
Ja det är bedrövligt att dom tillåts annonsera?
Yes, de fick en leverans av samtliga i lördags kl 15 och de sa att de alltid brukade få in alla.Nice! Neptune också?
En polare köpte tyvärr därifrån härom dagen (utan att fråga mig först, fick reda på det efteråt ).Någon som handlat härifrån?