Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har pmHej klockkompanjoner! Jag letar efter en Saturnus, alla skick är intressanta
Om nån sitter på en som bara samlar damm får ni gärna dra ett PM
Ja snart är det dags!! Ska bli riktigt kul att se hur de gjort dennaHelside-annons i italienska Il Sole, vatten och en krona som liknar en Fifty Fathoms. 9 september...
(källa: @vintage_swatch_ på instagram)
Funderade på samma sak.Är det nu släppet kommer på hemsidan för moonswatchen och andra handmarknaden dör helt ? det är min gissning iallafall
Tvek över om hypen blir lika stor med Blancpain.Funderade på samma sak.
Tycker fortfarande idén från Swatch med olika collabs är genial. För egen den var det hypen och de senaste modellerna som gav smolk i bägaren.
"5 watches will make up this collection, each with the name of one of the world's oceans. The Indian Ocean, the Atlantic Ocean and the Pacific Ocean will refer to the modern Blancpain models while the more extreme oceans, the Arctic Ocean and the Southern Ocean, will refer to the historical Blancpain models.Ja snart är det dags!! Ska bli riktigt kul att se hur de gjort denna
Precis samma curved på Watchwear - men billigare.Personligen tycker jag att klockorna gör sig bäst på gummi och vill du inte spendera en smärre förmögenhet så tycker jag definitivt att https://wristbuddys.com/ är ett grymt alternativ
Såg på nätet att någon hade hört viskas att det kommer bli en Blancpain x Swatch "Sistem 51 Fathoms", vore ju onekligen smart som en räv om dom gör så. Spännande iaf att se vad det blir.
Jo, jag vet. Men det jag fastnade för men kanske inte fick fram i ovan inlägg var "Sistem 51 Fathoms" eller "Fifty-one Fathoms", det var det som jag tyckte var det fiffiga i leken med namn och marknadsföring.Blancpain - Swatchs nya projekt?
Vad tror vi? Efter det trötta och utvattnade konceptet med MoonSwatch - är Blancpain nästa varumärke som ska slaktas i ett samarbete? 9/9 ser de ut att släppa vad man kan anta är en dykare. Där Omegaloggan tidigare synts hittar vi ett tomt fält. Allt inneslutit i vad som skulle kunna vara...klocksnack.se
Tyvärr så skrev jag nog inlägget i ren frustration utan att läsa från början. Är evinnerligt trött på alla som köper en klocka för att flippa den till hutlösa priser.Är du ny på forumet? Välkommen! Men har du läst tråden? Känns som du skriver en massa självklarheter som diskuterats ut och in i över ett års tid. Ja, MoonSwatch (och Rolex) är svåra att få tag på. Även om det bara gäller ett fåtal MoonSwatch numera.
Bättre att köpa en tub polywatch och polera upp glaset vid behov. Man sätter inte skyddsfilm på klockorNågon som har erfarenhet av någon typ av skyddsfilm för ”glaset” på dessa klockor?
Tack för att du rättade. Det skulle jag haft koll på innan jag köpte mittPrecis samma curved på Watchwear - men billigare.
Varför kom du fram till att det var Jupiter du tänkt köpa till honom från början? Var det för att du tyckte den var roligast eller för att du tror det är mest hans stil/den han skulle valt själv? Moon skulle jag vilja påstå är den klart mest populära modellen, dvs den flest fattar tycke för, så även jag. Nu har ju Neptune blivit väldigt hypead men det beror nog mest på att den är svår att få tag i.Behöver era goda råd! Min man fyller år och jag hade bestämt mig för att köpa en mission to Jupiter till honom när jag var på utlandsresa. Efter flera fruktlösa försök så fick de äntligen in en leverans sista dagen. Och de hade Jupiter! Men när jag skulle köpa den övertalade kvinnan i butiken att istället köpa en mission to moon! Även en man la sig i och sa att jag skulle vara dum om jag inte köpte en moon när jag nu hade chansen. Det var dessutom den sista!
Fick bara köpa en! Tycker Jupiter är lite roligare egentligen och nu vet jag inte om jag ska försöka få tag i en Jupiter istället eller hålla fast vid moon?
Tack för att du tog dig tid att svara! Jag tänker att jag ville köpa den för att jag, och även min man, skulle tycka Jupiter är roligare. Men utifrån det du skriver så kanske det är ett bättre utgångsläge att ha en moon och hitta/byta till Jupiter än tvärtom. Så då kan jag ju låta honom ta det beslutet istället.Varför kom du fram till att det var Jupiter du tänkt köpa till honom från början? Var det för att du tyckte den var roligast eller för att du tror det är mest hans stil/den han skulle valt själv? Moon skulle jag vilja påstå är den klart mest populära modellen, dvs den flest fattar tycke för, så även jag. Nu har ju Neptune blivit väldigt hypead men det beror nog mest på att den är svår att få tag i.
Så vad vill jag få sagt, har din man liknande smak som majoriteten lär han gilla Moon som du nu har, men om du tror han hellre har Juptier lär det inte vara några större problem att byta den med någon annan som letar efter Moon
Ser fram emot detta! Och om det kommer bli likadana enligt dem bilderna som ligger ut nuOch äntligen läkte lite bilder https://klockfeber.se/blancpain-x-swatch/
Tjenare!Äntligen med i klubben! Dagens svåra dilemma blir vilken jag skall bära först...Tack för tipsen på armband, mycket prisvärda från watchwear Nu inväntar jag bara ett grå/svart Nato till månen.