Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipset!Tips:
Det ligger en till synes fräsch Jupiter på Köp & Sälj för rimlig peng![]()
Coolt, miss från deras sida eller meningen? De skulle väl inte lanseras förrän den 9/9?Kollektionen Bioceramic Scuba Fifty Fathoms – Blancpain X Swatch
Fem dykarklockor i Bioceramic-material med SISTEM51-urverk och NATO-armband för att hylla Blancpains legendariska Fifty Fathoms, den första riktiga dykarklockan.www.swatch.com
Finns på deras hemsida nu, 4400:- endast i utvalda butiker
Inte så farligt dyrt, de ser mer gedigna ut än moonswatch.Kollektionen Bioceramic Scuba Fifty Fathoms – Blancpain X Swatch
Fem dykarklockor i Bioceramic-material med SISTEM51-urverk och NATO-armband för att hylla Blancpains legendariska Fifty Fathoms, den första riktiga dykarklockan.www.swatch.com
Finns på deras hemsida nu, 4400:- endast i utvalda butiker
KING! Tack för detKS2023 för 15 % rabatt![]()
https://watchwear.se/produkt/canvas-premium-gron/ denna är detTjenare!
Är det ett canvas du kör på Moon? Lust att länka - såg väldigt bra ut!
Har Neptune börjat säljas igen ?
Yes, men inte speciellt tillgängliga, butiken jag köpte i hade fått in totalt 6 st sedan start.Har Neptune börjat säljas igen ?
vilket band är det där?Äntligen!
Perlonband från watchwear: https://watchwear.se/produkt/perlonband-beige/vilket band är det där?
All info finns på Swatch hemsida.Någon som vet vilken butik i Milano som gäller för klockan och vad den kostar?
Gratulerar. Vänd på bandet, det gjorde hela skillnaden för migGårdagens nyförvärv direkt från Paris. Jag var i 2 av 4 butiker. Båda butikerna hade alla förutom Moon, Mercury och Neptune (inte så oväntat). Dom skulle få leverans idag och rekommenderade mig att komma om jag ville ha någon av de andra tre modellerna. Men är inte så sugen på att köa..
Ska bli kul att komplettera med lite nya band. Första intrycket av originalbandet är inte toppen.
![]()
Spontana observationen säger att det börjar krypa ner till list. Har sett en Mercury ligga ute på KS för strax under 4.000 kr och det är väl ändå den populäraste modellen (förutom blåklockan).Då jag har blivit helt såld på mission to moon samt saturn har någon en bra uppfattning vad som är rimligt att betala för de modellerna? Känns som priserna är väldigt spridda på vad folk tar betalt.
Okej! Med andra ord 3000-3500 är rimligt beroende på skick och de populärare lite högreSpontana observationen säger att det börjar krypa ner till list. Har sett en Mercury ligga ute på KS för strax under 4.000 kr och det är väl ändå den populäraste modellen (förutom blåklockan).
EU så ingen ytterligare moms. Förmodar att du flyger hem till Sverige.Om jag fixar två moonswatch-klockor i italien (min polare köper en till mig + jag köper en ensam) är det enkelt att flyga med dom sen eller kan man åka på moms?
Helt lugnt inom EUOm jag fixar två moonswatch-klockor i italien (min polare köper en till mig + jag köper en ensam) är det enkelt att flyga med dom sen eller kan man åka på moms?