SebastianK
Basic
Aha grymt ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt lugnt inom EUOm jag fixar två moonswatch-klockor i italien (min polare köper en till mig + jag köper en ensam) är det enkelt att flyga med dom sen eller kan man åka på moms?
@Feskarn s pension har betalats tack vare de här klockornaVerkar som de flesta byter banden på klockan! Är de någon som har en schysst hemsida som säljer gummiband och läder?
Grymt, tack! Där fanns allt och lite till
Kan intyga att det är riktigt trevliga gummin@Feskarn s pension har betalats tack vare de här klockorna
Köpte detta band bland annat från WatchWear. Rekommenderar sidan varmt. Roligt är att grundaren är aktiv här på forumetVerkar som de flesta byter banden på klockan! Är de någon som har en schysst hemsida som säljer gummiband och läder?
Har ingen egen erfarenhet men enligt hemsidan så har alla tre butiker Moonswatch i sortimentet.Någon som har köpt en klocka i Milano? Förstår inte vilken butik som säljer dessa? Finns 3 stycken i Milano, ngn som har koll?
Jag tror det är som någon var inne på tidigare, man värdesätter enkelheten och tryggheten med köp på ett stort auktionshus. Är ju trots allt bara några tusingar extra det handlar omKan någon förklara priset på denna? Har för mig att fler har sålda till dyra priser på auktion.
Swatch/Omega, MoonSwatch, Mission to Mercury, kronograf, armbandsur, 42 mm. - Bukowskis
Bukowskis auktionerwww.bukowskis.com
Väntan är över, äntligen en ny Mission to Moonshinegold.
Denna gång är det Harvest Moon.
Kör samma setup men med svarta sömmarNytt band på min mercury sjukt nöjd!
Låter som det kommer bli sjukt snyggt! Ser fram emot att se resultatetKör samma setup men med svarta sömmar
Dock har mitt lås ingen gravyr vilket iofs kvittar för jag har beställt ett nytt i gunmetal.
Tänker att det kommer matcha bättre med boetten
Yes! Det var inte särskilt populärt av medlemmarna dock, men jag köpte ett gäng "skydd" på Amazon. Syns inte alls och sitter än idag, klockan är helt fri från repor. Det slutar alltså där "glaset" slutar och går inte utanför kanterna, se gärna efterföljande tillägg till mitt inlägg. Här har du en länk till inlägget:Någon som har erfarenhet av någon typ av skyddsfilm för ”glaset” på dessa klockor?