Vilken köpte ni/vill ha?
Jag kör Saturnus mycket nöjd med den som en vardags klockaVilken köpte ni/vill ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken köpte ni/vill ha?
Jag kör Saturnus mycket nöjd med den som en vardags klockaVilken köpte ni/vill ha?
Ja, scalpande kan man hålla på med utanför KS.Godkväll! En fundering (kanske bara jag som inte hängt med på trådarna på länge), men de Moonswatch-annonser som läggs upp i köp&sälj får ofta sura och arga emojis. Vilket typ inga andra annonser får. Någon som vet varför? Är det priserna vissa inte gillar?
Riktigt snyggt!! Vad är det för band?Gummiband gör det verkligen till en helt annan klocka
Från Watchwear, det svarta curved gummi 20mmRiktigt snyggt!! Vad är det för band?
Priserna skulle jag säga är främsta anledningen (om inte enda).Godkväll! En fundering (kanske bara jag som inte hängt med på trådarna på länge), men de Moonswatch-annonser som läggs upp i köp&sälj får ofta sura och arga emojis. Vilket typ inga andra annonser får. Någon som vet varför? Är det priserna vissa inte gillar?
Anade det. Vad finns annat att inte gilla?Priserna skulle jag säga är främsta anledningen (om inte enda).
Kanske Cheapest watchbands kan ha något att börja med?Var hittar man ett elastiskt natoband med denna färgkombo till Saturn, någon som vet?
Delugs har.Var hittar man ett elastiskt natoband med denna färgkombo till Saturn, någon som vet?
Gäller det bara plastklockor? Det är ju 2 sidor som bumpas varje dag med ej avslutade affärer.Ja, scalpande kan man hålla på med utanför KS.
Nej, det gäller väl främst Rolex. Många som vägrar inse att priserna sjunker och försöker få ut gårdagens pris fortfarande.Gäller det bara plastklockor? Det är ju 2 sidor som bumpas varje dag men ej avslutade affärer.
Tyvärr, missat varje gångNågon som har koll på när swatch bilarna rullar ut igen?
Edit: Alla inne utom moon (Munchen)
Bonusbild, dock Slutsålda:
Edit: Alla inne utom moon (Munchen)
Bonusbild, dock Slutsålda:
Och NeptuneOch Mercury va?
Tycker det står MünchenVa
Var är detta? Köpenhamn?
Ja det var jag som inte såg den delen.Tycker det står München
Undrar samma sakÄr det fortfarande dåligt utbud t.ex. i Köpenhamn eller är det värt att åka över för att plocka upp en?