Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man fråga om bandet?Mercury på hittepåband.
Följde med när jag köpte klockan begagnad.Får man fråga om bandet?
Anade nåt sånt så vi lämnar det där…..Följde med när jag köpte klockan begagnad.
Märkt Speedmaster och med Omega logga, men det är ju fake så det kommer inte att visas upp mer än jag gjort nu.
Tack! Det blev galet bra. Tog klockan till nästa nivå.Bra matchning, gillar framförallt matchningen på Mercuryn.
Vad ligger omega x swatch på i pris i butik nu? Eller varierar de beroende på modell?Var en sväng till Wien. Råkade gå förbi en Swatch-butik helt oplanerat.
Blev ett spontanköp då de hade Mercuryn inne i butik. Kändes väldigt billig på originalbandet men på ett corduraband som jag råkade ha liggandes så gör den sig riktigt bra. Känslan är ju onekligen ”billig” när man håller i den men ser snygg ut på handleden
Hej!Vad ligger omega x swatch på i pris i butik nu? Eller varierar de beroende på modell?
Tack för info! Sugen på en mercuryHej!
260 euro vilket var ca 2900kr med dagens valutakurs när jag köpte den.
Ja, jag tycker den ser mest ut som en ”riktig” klocka. Plasten ser lite mera ut som riktig keramik tycker jag.Tack för info! Sugen på en mercury
Ja eller hur, gillar också moon men får nog bli en mercuryJa, jag tycker den ser mest ut som en ”riktig” klocka. Plasten ser lite mera ut som riktig keramik tycker jag.
Men om man frågar frugan så var en hennes kommentar att den ser ut som en 200kr klocka för barnJa eller hur, gillar också moon men får nog bli en mercury
270$ som blev 3132:- dollarn är grymVad ligger omega x swatch på i pris i butik nu? Eller varierar de beroende på modell?
Ja dollarn är inte helt fin just nu. Dock ner ca 4,5% på en månad. Lite bättre när företaget handlar i dollar. Man känner sig inte lika rånad270$ som blev 3132:- dollarn är grym
Sorry, missade sales tax, så 294$, som blev 3132:-270$ som blev 3132:- dollarn är grym
Fler som gör som jag laddar med band och väntar på att plastklockan ska glömmas bort, då blir det en NeptuneNu har jag tre band att välja på till min framtida Saturn (tänker att hajpen snart är över så att man kan hugga ett ex billigt). Fick hem ett Lunar och ett Space Bound från Zuludiver. Verkar vara trevliga! Det tredje bandet hittade jag på Etsy för ett tag sen.
De finns, åtminstone av och till, i Swatchbutiker.Fortfarande ingen nytt om när de släpps i butik?