Snoppy?Man blir ju bra nyfiken på Snoppy. Läste att det var woolf moon i januari så dem teasade nog för februari gissar jag..
Får njuta av min vanliga moon så länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snoppy?Man blir ju bra nyfiken på Snoppy. Läste att det var woolf moon i januari så dem teasade nog för februari gissar jag..
Får njuta av min vanliga moon så länge
Dem hintade om det på IG för ett litet tag sedanSnoppy?
Men för helvete kompis. Läs igenDem hintade om det på IG för ett litet tag sedan
Kanske missade liteMen för helvete kompis. Läs igen
Undrar om den ylande snobben (kan kopplas till varg-fullmånen) i teaser-videon är en ledtråd till att detta också kommer att bli en moonshine gold som bara kommer säljas på få platser vid endast ett tillfälle..?
Intressanta bandval som vi gärna vill se mer avSådär ja! Då är jag den 2834:e personen på forumet som har införskaffat en Moonswatch...
Nu ska jag testa alla band som jag tidigare köpt med tanke på att jag nån gång skulle köpa en!
Återkommer med en bildkavalkad när ljusförhållandena är lite mer gynnsamma...Intressanta bandval som vi gärna vill se mer av
Tyvärr inte jättebra ljus ute idag, så blir lite halvdassig färgåtergivning...Intressanta bandval som vi gärna vill se mer av
Zulun ser uu riktigt bra ut!Tyvärr inte jättebra ljus ute idag, så blir lite halvdassig färgåtergivning...
Det trefärgade bandet från Zuludiver funkar bra och kommer nog att användas lite då och då. Möjligt att jag försöker färga det försiktigt för att göra det aningen mörkare.
Läder (som jag fick med klockan när jag köpte den) var inte nåt för mig.
Det grönaktiga tvåfärgade var helt OK, tyvärr för kort för mig.
Brunt tropic var helt klart vinnaren här. Bekvämt, snyggt och passar fantastiskt fint till klockan!
Ja, det funkar riktigt bra. Har kört på det hela dagen. Tur att både det och tropicbandet har bandstift som går att lossa utan verktyg. Känns som att jag kommer att variera ofta mellan dessa två.Zulun ser uu riktigt bra ut!
Vart köpte du tropic-bandet?Tyvärr inte jättebra ljus ute idag, så blir lite halvdassig färgåtergivning...
Det trefärgade bandet från Zuludiver funkar bra och kommer nog att användas lite då och då. Möjligt att jag försöker färga det försiktigt för att göra det aningen mörkare.
Läder (som jag fick med klockan när jag köpte den) var inte nåt för mig.
Det grönaktiga tvåfärgade var helt OK, tyvärr för kort för mig.
Brunt tropic var helt klart vinnaren här. Bekvämt, snyggt och passar fantastiskt fint till klockan!
Vart köpte du tropic-bandet?
snoopy variant på gång?
Mycket som pekar på det!snoopy variant på gång?
Haha go prisutveckling!Skynda fynda, eller…
SWATCH/OMEGA MoonsWatch, Mission zum Merkur.
Chronograph, Armbanduhr, 42 mm Biokeramik, Quarz, Kunststoffkristall, Klettband, Zertifikat, Dezember 2023, Schachtel, Umkarton. Referenz-Nr. S033A100.auctionet.com
Kommer vara lätt att få tag påNu snackar vi!