Plastic fantastic!
CWC nato satt som en smäck.
CWC nato satt som en smäck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Borde väl funka med vanlig polywatch? Kanske tejpa boetten för att inte polera den dock. https://watchwear.se/produkt-kategori/tillbehor/polywatch/Hjälp! Oaktsamhet ledde till repigt glas på min nya moonswatch. Är det ens möjligt att polera upp denna typ av klocka? Och i såfall med vad?
Displex eller polywatch och mjuk trasaHjälp! Oaktsamhet ledde till repigt glas på min nya moonswatch. Är det ens möjligt att polera upp denna typ av klocka? Och i såfall med vad?
Watchwear verkar populära https://watchwear.se/produkt-kategori/klockband/gummi/gummi-curved/
Köp från Watchwear.se istället, samma band med KS rabatt.
definitivt! Till Moon skulle jag rekommendera denna:
Hypen verkar vara död så det finns goda chanser att hitta samtliga modeller förutom kanske mercury och neptune i alla affärer som säljer demÄr det någon som har koll på tillgången nu för tiden? Har det blivit bättre eller är det fortfarande dåliga lagersaldon och köer som gäller?
Hypen verkar vara död så det finns goda chanser att hitta samtliga modeller förutom kanske mercury och neptune i alla affärer som säljer dem
Är du nöjd med den?Idag i Köpenhamn hade de alla förutom Neptune. Off topic kanske men jag knep en Blancpain Antarctic
Ja mycket! Alltid gillat den vitaÄr du nöjd med den?
Alla färgerna fanns hos swatch i Köpenhamn vid jul iallafall även blancpain modeller fanns alla i lager där å dåSnart är det min tur! Kompisens fru plockade med sig två Mercury från Zürich. Så hypen verkar def över.
Skönt att hypen är över! Då är det dags att handla. Gummi curved från watchwear är ju poppis och känns onekligen lovande, jag köper band först och klocka sen. Neptune är på inköpslistanBlev en pluto för min del, hypen verkar def ha dött ut om man jämför med bilhysterin här i sthlm förrförra året. Nu återstår bara att byta ut armbandet, tips?
Skönt att hypen är över! Då är det dags att handla. Gummi curved från watchwear är ju poppis och känns onekligen lovande, jag köper band först och klocka sen. Neptune är på inköpslistan
Ja otroligt nyfiken på vad detta kommer bli ingen som lyckats se bilder?Dags för snoopy