Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte fastnat för Moonswatch och har nog haft 3 varianter vilka alla varit på handleden högst en lunch. Men denna var cool!Nu snackar vi!
Herregud vad jag vill ha den klockanNu snackar vi!
Swatch är ju så jäkla bra på att återuppväcka hypen när den börjar lägga sig! Grym klocka!!Nu snackar vi!
Vi har väl ingen renodlad Swatch-butik i Sverige vad jag känner till? Måste vara av den anledningenär det bara jag som har missat något eller varför lanseras aldrig moonswatch i sverige?
Precis så.Vi har väl ingen renodlad Swatch-butik i Sverige vad jag känner till? Måste vara av den anledningen
hah sjukt ju! trodde den i västmalmsgallerian va en butik men ser nu att det verkar vara ett kontorVi har väl ingen renodlad Swatch-butik i Sverige vad jag känner till? Måste vara av den anledningen
Wow, läckra bilder. Riktigt schyssta band du fixat.Tyvärr inte jättebra ljus ute idag, så blir lite halvdassig färgåtergivning...
Det trefärgade bandet från Zuludiver funkar bra och kommer nog att användas lite då och då. Möjligt att jag försöker färga det försiktigt för att göra det aningen mörkare.
Läder (som jag fick med klockan när jag köpte den) var inte nåt för mig.
Det grönaktiga tvåfärgade var helt OK, tyvärr för kort för mig.
Brunt tropic var helt klart vinnaren här. Bekvämt, snyggt och passar fantastiskt fint till klockan!
Hur gick det för kollegan, fick han köpa någon?Har en kollega som står i kö i Köpenhamn just nu och vid 0630 hade butikschefen kommit ut och meddelat att det 20-tal personer som stod i kö då "förmodligen skulle få köpa" men att det inte fanns jättemånga. Nu är kön tydligen betydligt mycket längre...
Japp, han fick tag i en. Var tydligen nummer 17 i kön och de hade enligt honom 25-30 stycken till försäljning idag. Måste säga att jag gillar den - även om månfasen är den minsta jag någonsin sett, och mer eller mindre omöjlig att avläsa. Får nog bli ett köp när det är möjligt utan att behöva stå 6 timmar i kö.Hur gick det för kollegan, fick han köpa någon?
snyggt fångat!! den är det faktiskt riktigt habegär på och inte bara nyhetensbehag som det var med de förstaStod som nummer fyra i kön i Köpenhamn, alldeles för lång väntan men är ändå glad att jag gjorde de
Swatch group nordic, skicka ett mejl till dem och lämna in direkt hos demNån som har koll var man kan lämna in sin moonswatch i Stockholm för garantiärende? På swatchs webbsida hänvisar de mig till visby...
Grym, tack!Swatch group nordic, skicka ett mejl till dem och lämna in direkt hos dem
Som tidigare skrivit, kontakta swatch group nordic. Jag hade garantiärende med en av mina moonswatch, de löste dom helt galant (även på distans).Nån som har koll var man kan lämna in sin moonswatch i Stockholm för garantiärende? På swatchs webbsida hänvisar de mig till visby...
Kanon. Har nu mejlat och kan förhoppningsvis kila förbi nån dag inom kort.Som tidigare skrivit, kontakta swatch group nordic. Jag hade garantiärende med en av mina moonswatch, de löste dom helt galant (även på distans).
Känns tveksamt så länge de kan ha köer utanför varje butik när de släpper en ny färg/variant…men vi som är swatchbutiklösa svenskar kan ju hoppasSå två år sen release. Tror vi att dom kommer släppas nån gång online? Köpte Moon men flippade den ganska direkt till en jobbarkompis. Men den nya vita Snoopy har ju väckt ett habegär.
Fasen vad trevlig den var på!! Varit dödstrött på min Pluto ett tag nu och bara himlat med ögonen senaste släppen… tills nu!! De lyckades tvåla dit en igen till slut… hatten av antar jagStod som nummer fyra i kön i Köpenhamn, alldeles för lång väntan men är ändå glad att jag gjorde de
Nu kommer nog en andra, svart Snoopy