Karlaplan
Basic
Riktigt snygg kombo! Vart hittade du det?Hittat rätt band till SnoopSwatchen
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg kombo! Vart hittade du det?Hittat rätt band till SnoopSwatchen
Det är en sailcloth från Watchwear! Inspirerades av den riktiga Snoopy MoonwatchenRiktigt snygg kombo! Vart hittade du det?
Mvh
Jag tror att de senaste 7000 ggr någon frågat i den här tråden har det tipsats om watchwear.seHello klocksnack! Kom över en Mercury nu i helgen när jag var i Paris Någon som har bra tips på vart jag hittar ett svart gummiband till ett bra pris i Stockholm?
Tack på förhand.
//Mvh
WatchwearJag tror att de senaste 7000 ggr någon frågat i den här tråden har det tipsats om watchwear.se
Watchwear.se
Svarade precis på ert mail tror jag. :) Kan skriva det här om fler undrar. Tyvärr så är det ingen av de vanliga leverantörerna som jag varit i kontakt med som vill tillverka modellen i 19mm just nu. Så jag har dessvärre ingen leveransdatum för den produkten. Tyckte inte heller att kvalitén...klocksnack.se
Galet att säga men finns en del billiga på Chrono24. Från 2500 uppskulle verkligen vilja få tag på en Moonswatch Earth. Vad är lättast (och billigaste sätt)? Varför finns det inte att köpa inom Sverige? Vad är alternativen? Hittat den på Ebay förstås, 3700 kr och uppåt.
Tittade precis där, väntar på en offert på vad frakten kan kosta för tex https://www.chrono24.se/swatch/moonswatch-mission-on-earth--id33918892.htm. Hur pålitlig är Chrono24? Hur funkar det med garanti här i Sverige (om den är köpt via ett EU land...)? Måste köpa oanvänd, present till frugan .Galet att säga men finns en del billiga på Chrono24. Från 2500 upp
Vart är dessa ifrån?Nya band som slank ner i lådan idag
Wrist buddys skulle jag gissa. Står ju på bildenVart är dessa ifrån?
Har stått ganska länge där att den kommer snart.Tror ni att dem kommer släppas för onlineförsäljning via Swatch?
Ja precis men känns som det inte händer någotHar stått ganska länge där att den kommer snart.
Vart kan man följa bilarna?Bilarna verkar ha börjar rulla runt om i Europa igen
Kommer upp "billiga" på blocket lite till och från, annars är det nog hålla utkik på chrono24 som gäller eller ta tåget till Köpenhamn beroende på var du borskulle verkligen vilja få tag på en Moonswatch Earth. Vad är lättast (och billigaste sätt)? Varför finns det inte att köpa inom Sverige? Vad är alternativen? Hittat den på Ebay förstås, 3700 kr och uppåt.
Verkar vara dags för Seamaster nu!Nåt nytt från Omega/Swatch?