Skulle säga tvärt om då Snoopy redan var gjort tidigare. En ny plastmodell är ju såklart lite mer spännande.Tycker det var ett steg tillbaka i termer av fantasi i förhållande till Snoopy- och BP-klockorna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle säga tvärt om då Snoopy redan var gjort tidigare. En ny plastmodell är ju såklart lite mer spännande.Tycker det var ett steg tillbaka i termer av fantasi i förhållande till Snoopy- och BP-klockorna..
Gillar Snoopy starkt och tycker ändå det är större skillnad på dem (med månfas och hemliga meddelanden) och de ursprungliga klockorna, jämfört med dessaSkulle säga tvärt om då Snoopy redan var gjort tidigare. En ny plastmodell är ju såklart lite mer spännande.
Ajdå här ser färgerna rejält urvattnade ut. Sugen på en lava men inte om den ser ut så i verkligheten. Hoppas bildkvalitén är dålig baraLive-bilder:
Håller med, ser trötta ut.Ajdå här ser färgerna rejält urvattnade ut. Sugen på en lava men inte om den ser ut så i verkligheten. Hoppas bildkvalitén är dålig bara
Färgerna ser rätt mycket tråkigare ut här, speciellt på den "blåa" ser urtavlan inte alls lika rolig ut men förhoppningsvis är det bara ljusetLive-bilder:
Det var exakt mina första tankar med!Bara jag som får lite IWC-vibbar?
Wow, intressant att den finns hos en vanlig AD. Specialmodeller har enbart kunnat köpas via IWC som tex den vita eller gröna varianterna.Det var exakt mina första tankar med!
Lustigt nog var jag inne hos Jarl Sandin och testadeMoonSwatchenMojaven igår
Eller hur! IWC har tydligen börjat släppa lite på det där, även nya ingenjören fanns inne och det verkar som att det mesta ska gå att plocka hem. Så det är kul att man kan få se lite spännande modeller irl!Wow, intressant att den finns hos en vanlig AD. Specialmodeller har enbart kunnat köpas via IWC som tex den vita eller gröna varianterna.
Tänker väl att om man börjar släppa på det så lär väl hela hypen dö ut lite?Eller hur! IWC har tydligen börjat släppa lite på det där, även nya ingenjören fanns inne och det verkar som att det mesta ska gå att plocka hem. Så det är kul att man kan få se lite spännande modeller irl!
För att hålla det lite on-topic så får man väl hoppas att Swatch tar efter även det och gör de mer tillgängliga för oss i Sverige!
snyggt! Vad ligger prisbilden på hos ad?Det var exakt mina första tankar med!
Ja, så är det ju! Har egentligen inget mot hur det är idag, hade inte köpt en till om den skulle vara tillgänglig online exempelvis. Behövde bara knyta ihop säcken lite för att vara on-topic i denna trådenTänker väl att om man börjar släppa på det så lär väl hela hypen dö ut lite?
De följer IWC:s prissättning.Vad li
snyggt! Vad ligger prisbilden på hos ad?
Vad kostar den?Det var exakt mina första tankar med!
142k om jag inte missminner mig, eller menar du MoonSwatchen?Vad kostar den?
Nää, Mojave! Tackar142k om jag inte missminner mig, eller menar du MoonSwatchen?
Bättre än de förra bilderna iaf men tycker pressbilderna ser betydligt bättre ut fortsatt. Gillar lava och polar men desert föll mig inte alls i smaken.Lite fler live-bilder på de nya Earth-modellerna
Hands-On With The New MoonSwatch Mission On Earth Models (Live Pictures)
✓ RJ checks out the new Speedmaster MoonSwatch Mission On Earth models ✓ Available in three variants — Lava, Polar Lights, and Desert ✓www.fratellowatches.com
Desert till höger vill jag se live, var i Göteborg går det?
Skitsnygg, är det ceramic?Det var exakt mina första tankar med!
KöpenhamnDesert till höger vill jag se live, var i Göteborg går det?
Gäller det även för alla, eller kan några ses i Göteborg?Köpenhamn
Samtliga tyvärr.Gäller det även för alla, eller kan några ses i Göteborg?
Lite bättre bilder kommer här Den är snygg!Desert till höger vill jag se live, var i Göteborg går det?
Njaa tycker fortsatt det är den minst attraktiva faktiskt. Men bra bilder så hade velat se liknande på övriga färger. Just nu är ändå snoppy högre på listanLite bättre bilder kommer här Den är snygg!
(Stulna från nätet)
Några fler (skamlöst stulna) från nätet:Njaa tycker fortsatt det är den minst attraktiva faktiskt. Men bra bilder så hade velat se liknande på övriga färger. Just nu är ändå snoppy högre på listan
Och med det dock intresset helt för lava och polar. Satan va utspädda färger. Hoppades som sagt på att det var kvaliten men med dessa bilder förstärks det.Några fler (skamlöst stulna) från nätet: