E.Z.
Silver
Spännande!Verkar vara dags för Seamaster nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande!Verkar vara dags för Seamaster nu!
Vart hittade du nyheten?Nåt nytt från Omega/Swatch?
Vart hittade du nyheten?
Är det en Seamaster låda? För mig ser det ut som en speedmaster låda men kanske ser snarlika ut?Verkar vara dags för Seamaster nu!
Omega X Swatch - 7 Seas Swatchmaster Collection | WatchCrunch
Introducing the Omega X Swatch - 7 Seas Swatchmaster Collection. To be sold exclusively on 7 separate Swatch Barges that will be circumnavigating each body of water. Constructed with a proprietary ble...www.watchcrunch.com
Klippet på instagram är över land och hav så ev en Aqua Terra. I slutet av filmen slår denna lådan bort den gamla Speedmaster-lådan vilket i alla fall jag tolkar som ”bort med det gamla, in med det nya”Är det en Seamaster låda? För mig ser det ut som en speedmaster låda men kanske ser snarlika ut?
Tolkar de på samma sätt. Kanske det rör sig om 11 nya moonswatches som skall ersätta nuvarande?Klippet på instagram är över land och hav så ev en Aqua Terra. I slutet av filmen slår denna lådan bort den gamla Speedmaster-lådan vilket i alla fall jag tolkar som ”bort med det gamla, in med det nya”
Möjligt! Men hade varit roligare med SeamasterTolkar de på samma sätt. Kanske det rör sig om 11 nya moonswatches som skall ersätta nuvarande?
Instämmer!Möjligt! Men hade varit roligare med Seamaster
Det hade inte suttit helt fel. Kommer väll tyvärr bli lika svåra att få tag på som MoonSwatch modellerna var när de släpptes men det hade vart ett trevligt tillskottVerkar vara dags för Seamaster nu!
Här är en kort video. Den nya (gröna) boxen skuffar undan den blå.Vart hittade du nyheten?
Är det en norrskensvariant?Hittade denna på nätet:
Är det en norrskensvariant?
Lite glow In The dark feeling kanske?
Precis vad jag tänker också… det är en Moonswatch mission to earth där dom blandat i sumerluminova i boetten.En variant av IWCs självlysande pilot kanske? (Vilket imho är mer passande för en party trick klocka/märke som Swatch än för IWC).
Personligen tycker jag gummi banden är extremt mycket skönare än orginal. Orginal sitter lite konstigt på min handled och är inte de bekvämaste överlag, skulle definitivt säga att det är värt att köpa även bara för att "testa"Funderar på att byta till gummiarmband, verkar vara många som föredrar det på dessa?
Snyggt gissat! Synd det ej var en Seamaster…Nu kom det, blev mer Speedmaster som jag misstänkte
Ser sådär ut, håller med. Kanske bättre i verklighetenSnyggt gissat! Synd det ej var en Seamaster…
Tycker inte någon av dessa lockade särskilt mycket
Ja, sant. Denna hade ju faktiskt rätt så kul tavlaSer sådär ut, håller med. Kanske bättre i verkligheten
Rätt trötta och fantasilösa får jag ändå säga att de där är...
Instämmer! Snoopy väckte ju ändå ha-begärRätt trötta och fantasilösa får jag ändå säga att de där är...
Snoopy-klockorna var bättre
Fantasi är väl det som inte saknas?Rätt trötta och fantasilösa får jag ändå säga att de där är...
Snoopy-klockorna var bättre
Tycker det var ett steg tillbaka i termer av fantasi i förhållande till Snoopy- och BP-klockorna..Fantasi är väl det som inte saknas?