• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Jag hade varit skapligt sur om jag hade ägt en riktig speedmaster idag.. men visst två helt olika klockor :)

snyggast tycker jag är mission to saturn (bruna) men mest hype blir ju säkert Uranus eftersom allt som är babyblått går upp 10 000%..

Bilagor

• 8F2D255C-26EC-4D15-A7B8-448F5D360C20.jpeg
    8F2D255C-26EC-4D15-A7B8-448F5D360C20.jpeg
    513.2 KB · Visningar: 4
  • 57DEEA4C-4518-40E5-853F-B6037BB11EDC.jpeg
    57DEEA4C-4518-40E5-853F-B6037BB11EDC.jpeg
    416.9 KB · Visningar: 4
Jag hade varit skapligt sur om jag hade ägt en riktig speedmaster idag.. men visst två helt olika klockor :)

snyggast tycker jag är mission to saturn (bruna) men mest hype blir ju säkert Uranus eftersom allt som är babyblått går upp 10 000%..
Jag har en Speedy och jag tycker bara att det är roligt, detta är ju mer en rolig grej! Sedan tror jag till och med att detta kan vara bra för Omega och Speedyn, intresset för modellen kommer säkerligen öka ännu mer.

Jag har en Speedy och jag tycker bara att det är roligt, detta är ju mer en rolig grej! Sedan tror jag till och med att detta kan vara bra för Omega och Speedyn, intresset för modellen kommer säkerligen öka ännu mer.
Det håller jag med om. Säkert många unga som köper sin första instegsklocka hos swatch idag och har som mål att gå in hos omega om några år.
Omega kommer säkert fortsätta med collabs, förvånar mig inte om vi får se en elon musk space edition snart 😅

Har en och ser det dom ett roligt komplement. Om inte hela världens befolkning klickar hem en hoppas jag på en eller två vid online releasen.

Det håller jag med om. Säkert många unga som köper sin första instegsklocka hos swatch idag och har som mål att gå in hos omega om några år.
Omega kommer säkert fortsätta med collabs, förvånar mig inte om vi får se en elon musk space edition snart 😅
Å andra sidan stängde det intresset av Omega för min del. Har varit lite sugen på en AT 38an men törs nog inte. Rätt var det är kommer en "Aqua Terramlösa" förpackad i plastflaska med boett i bubbelplast. Eller kanske en Aqua Tesla som sladdladdas över natten i ett litet klockgarage. Kul grej verkligen men jag kommer hålla mig till andra märken när jag lägger lite pengar på klockan.

Tillbaka
Topp