Ingen aning.Venus skulle ju komma med två band i lådan... Kommer den rosa bli premium då?
Herregud.Mer från släppet i Australien: https://www.instagram.com/reel/CbjyYupg9XA/?utm_medium=copy_link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning.Venus skulle ju komma med två band i lådan... Kommer den rosa bli premium då?
Herregud.Mer från släppet i Australien: https://www.instagram.com/reel/CbjyYupg9XA/?utm_medium=copy_link
Nja, tar nog sovmorgon idag. Nog för att MoonSwatch är en rolig grej men inte mycket mer än så.
Australien där 2500 kunder köade för 150 ex i lokala butiken:
Alltså, det ser ju mest ut att vara barn/ungdomar. Är det scalpers, folk som går på hypen eller klockentusiaster?Mer från släppet i Australien: https://www.instagram.com/reel/CbjyYupg9XA/?utm_medium=copy_link
Du kommer ju att flippa dig igenom alla på en veckaDet här är ju det sjukaste jag sett! Stackars alla som står och köar i timmar för en plastklocka som senare blir tillgänglig online! Sedan när de väl kommer in så finns det väl bara den rosa kvar
Själv ska jag ut i skogen (med en stålklocka) och njuta av ensamheten och avsaknad av köer, thank god
Ja detta blev som jag skrev i min första post verkligen inte som jag hade föreställt mig. Helt galen hype. Kan iofs ändå tycka det är mystiskt åå ett sätt för utanför WIS kretsen så är det väl egentligen inte så många som har koll på/intresse av en speed master i sig. Eller en specialutgåva av Swatch. Det har ju funnits många. Vad är grejen egentligen? Om jag skiter i att jag själv inte uppskattar konceptet så hajar jag ändå inte. Min 18åring tex som ändå ärvt liiite klockintresse och är allmänt trendintresserad är ju bedövande likgiltig tex. Var kommer dessa massor ifrån?Instämmer, det här gör mig inte direkt sugen utan snarare irriterad. Inväntar onlinesläppet (om det nu blir något)
Mmm det är nog inte riktigt samma material kanske... Lite som kolfiber inredningen i svennebanan bilar. Inte riktigt samma som den du får i en GT3a.Mycket snack om ”plastklocka” Många märken gör ju composit/ceramic klockor, Omegas egna ”Dark side of the moon” tex.
Precis min fundering...Alltså, det ser ju mest ut att vara barn/ungdomar. Är det scalpers, folk som går på hypen eller klockentusiaster?
Min känsla är väl att de flesta i den åldern knappt vet vad Omega är.
Det har fått mkt uppmärksam på diverse hypebeast-forum så det är samma målgrupp som köar för Supreme och diverse limiterade sneakerssläpp.Alltså, det ser ju mest ut att vara barn/ungdomar. Är det scalpers, folk som går på hypen eller klockentusiaster?
Min känsla är väl att de flesta i den åldern knappt vet vad Omega är.
Ser ut att träffa index bra iaf!
Ser väldigt plastigt och billigt ut (well obviously) ändå är man sugen på en
Mmm det är nog inte riktigt samma material kanske... Lite som kolfiber inredningen i svennebanan bilar. Inte riktigt samma som den du får i en
Mmm det är nog inte riktigt samma material kanske... Lite som kolfiber inredningen i svennebanan bilar. Inte riktigt samma som den du får i en
Mmm det är nog inte riktigt samma material kanske... Lite som kolfiber inredningen i svennebanan bilar. Inte riktigt samma som den du får i en GT3a.l
Jo men så får du betala 100k extra för en lite annorlunda blandning i compositen oxå.Mmm det är nog inte riktigt samma material kanske... Lite som kolfiber inredningen i svennebanan bilar. Inte riktigt samma som den du får i en GT3a.
Kronon var perfekt dock! Nån måste snart bli först med saxen och dra på ett Natoband
Ser väldigt plastigt och billigt ut (well obviously) ändå är man sugen på en
Mer från släppet i Australien: https://www.instagram.com/reel/CbjyYupg9XA/?utm_medium=copy_link
Samma psykologi som ligger bakom krogköer… Efterfrågan är alltid större om tillgången är mindre. Det kan ju inte undgått någon hur det fungerar nu när tillgången till Rysk gas (bla) ska strypas…Jag är inte övertygad om att det är genialiskt ännu.
Blev slagsmål utanför central world i Bangkok. Där av säkerhetsrisken.
Gissar att du inte ogärna kollar på Sci-Fi filmer också?Jag älskar det här. Snart spricker klockbubblan tillsammans med världsekonomin. Det sista vi får se är hur en plastklocka efterfrågas lika hårt som en rolex, priset spelar ingen roll, inte heller kvaliteten. På urtavlan står det dock Omega och det är den riktiga vinnaren… i en månad till i alla fall, innan allt blir till ingenting. Poetiskt.