Lava måste hämtat inspiration från Speedy Tuesday 2 va?
Bild från nätet:
Bild från nätet:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag tänkte samma sak, och siffrorna i subdials på samtliga är hämtade från ST1 som i sin tur har hämtat inspiration från Alaska Project IIILava måste hämtat inspiration från Speedy Tuesday 2 va?
Bild från nätet:
Bra fångat! Den vita är riktigt snyggKöpte en födelsedagspresent till mig själv i helgen. Alla fanns förutom den svarta snoopyn. Så hypen är väl tvärdöd men kul med vit sommarklocka
… ”det är homage!!”Såg detta på Ur & Penn förut idag. Regalkopior av Moonswatch
Vad hade dom mer inne för modellerBlev en Desert i Köpenhamn
Tror allt utom snoopy, frågade bara efter denna och snoopy dock.Vad hade dom mer inne för modeller
...och nu vet jag vad han vill ha för dom. 6000:-Nu var det längesedan jag var inne i den här tråden så jag vet inte om det fortfarande är bristvara, men såg minst fem swatch i skyltfönstret i den lilla guldbutiken som ligger i konserthuset (hötorget, sthlm).
Kollade aldrig något pris.
Swatch med ny teaser. Blå snoopy/moonphase denna gång kanske?
Japp! Ingen blå snoopy men åtminstone en blå månfas. Tycker den var snygg faktiskt och gillar att den har pulsations bezel. Blir svår att få tag på eftersom den bara säljs mellan 1-19 augusti och efter klockan 17 dock.MISSION TO THE SUPER BLUE MOONPHASE
Swatchbutiken i Köpenhamn har både svart och vit Snoopy i lagerHögg en rackare i Kapstaden förra året. Gillade den mer än vad jag vågar erkänna.
Hur är det med Snoopyn? Någon som har tips på var/om den går att få tag på?
Då har de fått in idag eller igår, i förrgår var de slut. Så det går nog lite både upp och ner.Swatchbutiken i Köpenhamn har både svart och vit Snoopy i lager
Idag fanns det, fick sista svarta idag tack vare @NygrenDå har de fått in idag eller igår, i förrgår var de slut. Så det går nog lite både upp och ner.
Vilken köpte du till dig själv btw?Swatchbutiken i Köpenhamn har både svart och vit Snoopy i lager
Svart Snoopy, men den fick vandra vidare till sonen direkt. Han villhövde den verkligen . De har en begränsning på max en per person och serie, vilket jag inte visste. Men frun var med så de löste ytterligare en.Vilken köpte du till dig själv btw?