• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Svart Snoopy, men den fick vandra vidare till sonen direkt. Han villhövde den verkligen 😊. De har en begränsning på max en per person och serie, vilket jag inte visste. Men frun var med så de löste ytterligare en.
Men gud förbannat, behåll den du köpte åt mig då! ☺️
 
Köpte en vit igår, riktigt kul

IMG_5714.jpeg
 
Hej, jag är sugen på den nya super blue moon klockan. Bor i Stockholm så mina närmaste alternativ är Köpenhamn eller Oslo. Någon som vet hur köerna där brukar se ut? Tänkte ta en minisemester över dagen så behöver planera in vilket flyg osv 😅
 
Hej, jag är sugen på den nya super blue moon klockan. Bor i Stockholm så mina närmaste alternativ är Köpenhamn eller Oslo. Någon som vet hur köerna där brukar se ut? Tänkte ta en minisemester över dagen så behöver planera in vilket flyg osv 😅

Spännande projekt. Var i butiken förra veckan (innan släppet) och då inga köer, men swatch har ju krånglat till detta något alldeles så jag föreställer mig någon form av kösystem från tidig morgon/förmiddag.
 
Senast ändrad:
Hej, jag är sugen på den nya super blue moon klockan. Bor i Stockholm så mina närmaste alternativ är Köpenhamn eller Oslo. Någon som vet hur köerna där brukar se ut? Tänkte ta en minisemester över dagen så behöver planera in vilket flyg osv 😅
Rekommenderar dig att gå med i denna Facebook-grupp - där brukar medlemmarna med jämna mellanrum beskriva köer runt om i världen :)

 
Hej, jag är sugen på den nya super blue moon klockan. Bor i Stockholm så mina närmaste alternativ är Köpenhamn eller Oslo. Någon som vet hur köerna där brukar se ut? Tänkte ta en minisemester över dagen så behöver planera in vilket flyg osv 😅
Hej, var där i fredags i annat ärende. 1,5h före kl17 var det ca 10 pers i kö. 1h före ca 15st. Tyvärr återkom jag till butiken kl17 och då var det ca 30-35 pers före i kö. De släcker ner butiken och tänder en blå skylt vilket då markerar att de säljer blue moon. Min bedömning är att de sålde ca 20-25 klockor. Jag blev utan. Relativt få som tillkom bakom mig under tiden. Är du där 1h före så borde det räcka. Och det tar slut snabbt efter 17. Så då bör kunna lämna mot flygplatsen kl18.

Fick dock tag på en svart och en vit Snoopy. Den nya Mission on Earth - Polar lights är den jag skulle köpt därefter. Bilden i tråden ovan på blue moon lockar inte.

 
Hej, var där i fredags i annat ärende. 1,5h före kl17 var det ca 10 pers i kö. 1h före ca 15st. Tyvärr återkom jag till butiken kl17 och då var det ca 30-35 pers före i kö. De släcker ner butiken och tänder en blå skylt vilket då markerar att de säljer blue moon. Min bedömning är att de sålde ca 20-25 klockor. Jag blev utan. Relativt få som tillkom bakom mig under tiden. Är du där 1h före så borde det räcka. Och det tar slut snabbt efter 17. Så då bör kunna lämna mot flygplatsen kl18.

Fick dock tag på en svart och en vit Snoopy. Den nya Mission on Earth - Polar lights är den jag skulle köpt därefter. Bilden i tråden ovan på blue moon lockar inte.

Intressant, var du i Köpenhamn eller Oslo?
 
Hej, jag är sugen på den nya super blue moon klockan. Bor i Stockholm så mina närmaste alternativ är Köpenhamn eller Oslo. Någon som vet hur köerna där brukar se ut? Tänkte ta en minisemester över dagen så behöver planera in vilket flyg osv 😅
Jag var i Verona i helgen. Såhär såg kön ut 15min innan släpp. Gick tillbaka 17.30 cirka och då var kön snarlik. I butiken bedömde de fortfarande att alla då i kön troligen skulle få en. Så uppskattningsvis kanske 35 st?
IMG_5903.jpeg
 
Jag var i Verona i helgen. Såhär såg kön ut 15min innan släpp. Gick tillbaka 17.30 cirka och då var kön snarlik. I butiken bedömde de fortfarande att alla då i kön troligen skulle få en. Så uppskattningsvis kanske 35 st?
IMG_5903.jpeg
Måste ändå lyfta på hatten att de lyckas hålla lite tryck efter mer än två års hype.
Vilken annan klocktillverkare lyckas ha kö utanför butikerna?
 
Senast ändrad:
Hej, jag är sugen på den nya super blue moon klockan. Bor i Stockholm så mina närmaste alternativ är Köpenhamn eller Oslo. Någon som vet hur köerna där brukar se ut? Tänkte ta en minisemester över dagen så behöver planera in vilket flyg osv 😅
På plats i Köpenhamn idag. Dåligt väder och rimliga köer. Cirka 10 sällskap i kö runt 16.30. Idag hade det räckta sladda in runt 17
 
Ingen som har vägarna förbi Swatch i Köpenhamn (eller någon annanstans för den delen) och kan köpa med ett gäng? Skulle vilja ge svärfar & svågern varsin i julklapp.. :rolleyes:
 
Tillbaka
Topp