Jäklig snygg kombo på båda... en av de bästa jag sett.”Snoopy” på Gummi Curved Premium med kontrastsöm.
Blir dubbel-wrist eller
Ger lite Spy vs. Spy känsla för den som var med när det begav sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklig snygg kombo på båda... en av de bästa jag sett.”Snoopy” på Gummi Curved Premium med kontrastsöm.
Kör en på varje handled, slipper man välja!”Snoopy” på Gummi Curved Premium med kontrastsöm.
Sista dagen för den blå månfasen idag va? I så fall kanske det väntar en nyhet runt hörnet
Personligen hoppas jag att det snart är dags för seamastern…
Känslan är att snoopy är svårast just nu. De andra borde handla under listpriset (med untantaget Neptune kanske)Har varit lite off från tråden. Utifrån prissättning av beg MoonSwatch antar jag att det är fortfarande ”svårt” att få tag på en i butik? Tänker på svarta Snoopy.
Min erfarenhet är att de inte är speciellt svåra att få tag i. Har varit i Köpenhamn några gånger och de har med något undantag haft samtliga modeller inne på förmiddagen. På eftermiddagen var flera modeller slut, bland annat SnoopyHar varit lite off från tråden. Utifrån prissättning av beg MoonSwatch antar jag att det är fortfarande ”svårt” att få tag på en i butik? Tänker på svarta Snoopy.
Låter bra. Annars får det bli en Mercury.Känslan är att snoopy är svårast just nu. De andra borde handla under listpriset (med untantaget Neptune kanske)
Glädjande nyheter. Ska ner dit ev om nån månad. Hade varit skoj att testa lite.Min erfarenhet är att de inte är speciellt svåra att få tag i. Har varit i Köpenhamn några gånger och de har med något undantag haft samtliga modeller inne på förmiddagen. På eftermiddagen var flera modeller slut, bland annat Snoopy
Inga problem här! Har haft 5st tror jag.Vet inte detta diskuterats tidigare i tråden men tänkte på hur ni upplever kvaliteten. Går de sönder lätt? När de går sönder går de att lämna in till swatch för reparation på nått sätt eller är det bara att kassera (om det inte är garantiärende förstås) ?
Kul!Inga problem här! Har haft 5st tror jag.
Glädjande besked!Snart kanske online-butiken öppnar även i Sverige
The Omega × Swatch MoonSwatch — Now Available For Purchase Online!
✓ You heard that right! ✓ The Omega × Swatch MoonSwatch is now available for purchase online ✓ Only 4 models and in 2 countries to start ✓www.fratellowatches.com
Faktiskt! Men hittills bara fyra modeller:Glädjande besked!
Det är en bra början.Faktiskt! Men hittills bara fyra modeller:
Mission on Earth, Mission to the Sun, Mission to the Moon, och Mission to Mars
Den där är näste klocka på min ”vill ha-lista”Alltid lite deppigt när snoppen inte syns, men jäkligt ball klocka
Japp Danmark (CPH) är närmastÄr det Danmark som gäller om man vill köpa denna klocka i butik? Var finns andra alternativ som är "nära"? Sorry om det redan täckts i tråden.
Tack!Japp Danmark (CPH) är närmast
Här hittar du butikerna som säljer Moonswatch:
Finns en på blocket för typ inköpspris. 3800kr.Är det Danmark som gäller om man vill köpa denna klocka i butik? Var finns andra alternativ som är "nära"? Sorry om det redan täckts i tråden.
Tackar, ska funderas påFinns en på blocket för typ inköpspris. 3800kr.
Ny kostar 315€
Omega x Swatch MoonSwatch Mission to the Moon säljes i Stockholms stad | Blocket
3800 kr - Klockor - Skärholmen, Bredäng - Jag säljer en Omega x Swatch MoonSwatch Mission to the Moon Snoopy Edition som jag köpte på min senaste semester. ...www.blocket.se