• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

”Snoopy” på Gummi Curved Premium med kontrastsöm. 😎

IMG_4015.jpeg
Jäklig snygg kombo på båda... en av de bästa jag sett.
Blir dubbel-wrist eller 😉

Ger lite Spy vs. Spy känsla för den som var med när det begav sig

Sista dagen för den blå månfasen idag va? I så fall kanske det väntar en nyhet runt hörnet :)
Personligen hoppas jag att det snart är dags för seamastern…

Yes, sista dagen idag. Gillar verkligen konceptet men som ägare till tre stycken MoonSwatches (Mars, Månen och SuperBlue) börjar jag tröttna lite på plastigheten. Så nästa lansering får gärna vara lite mer robust för min personliga smak.

Har varit lite off från tråden. Utifrån prissättning av beg MoonSwatch antar jag att det är fortfarande ”svårt” att få tag på en i butik? Tänker på svarta Snoopy.

Vet inte detta diskuterats tidigare i tråden men tänkte på hur ni upplever kvaliteten. Går de sönder lätt? När de går sönder går de att lämna in till swatch för reparation på nått sätt eller är det bara att kassera (om det inte är garantiärende förstås) ?

Har varit lite off från tråden. Utifrån prissättning av beg MoonSwatch antar jag att det är fortfarande ”svårt” att få tag på en i butik? Tänker på svarta Snoopy.
Min erfarenhet är att de inte är speciellt svåra att få tag i. Har varit i Köpenhamn några gånger och de har med något undantag haft samtliga modeller inne på förmiddagen. På eftermiddagen var flera modeller slut, bland annat Snoopy

Min erfarenhet är att de inte är speciellt svåra att få tag i. Har varit i Köpenhamn några gånger och de har med något undantag haft samtliga modeller inne på förmiddagen. På eftermiddagen var flera modeller slut, bland annat Snoopy
Glädjande nyheter. Ska ner dit ev om nån månad. Hade varit skoj att testa lite.

Vet inte detta diskuterats tidigare i tråden men tänkte på hur ni upplever kvaliteten. Går de sönder lätt? När de går sönder går de att lämna in till swatch för reparation på nått sätt eller är det bara att kassera (om det inte är garantiärende förstås) ?
Inga problem här! Har haft 5st tror jag.

Är det Danmark som gäller om man vill köpa denna klocka i butik? Var finns andra alternativ som är "nära"? Sorry om det redan täckts i tråden.

Är det Danmark som gäller om man vill köpa denna klocka i butik? Var finns andra alternativ som är "nära"? Sorry om det redan täckts i tråden.
Finns en på blocket för typ inköpspris. 3800kr.
Ny kostar 315€

• Like
Reactions: Erf
Tillbaka
Topp