• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

😂😂😂😂
19B8B907-6904-4DB5-8133-64E68975AA2A.jpeg
Perfekt om man vill vara först med en MoonSwatch på KS!

Hela detta fenomen säger en hel del om hur marknaden fungerar idag. Alla vill tjäna gratis pengar.

Det blir spännande att se sen när världen återgår till det normala. Priser kan inte gå exponentiellt uppåt i all evighet. Någon gång spricker bubblan och spekulationen försvinner.

Från att ha kunnat bli en lekfull rolig sommarklocka har det blivit ytterligare en symbolik över hur spekulationsdriven marknad är.

Videon illustrerar hur stor del av texten ”Mission to Jupiter” har nötts bort. Visst, det är en Swatch men lite bättre kvalitet hade man ändå förväntat sig på denna produkt. Behöver ju inte vara skit bara för att den är lekful. Tror den skulle sälja som smör även för dubbla priset…

• Like
Reactions: bag
27 sidor sen i onsdags 😅
Det mesta skrivet av män(?) från yngre vuxenålder till oss gamlingar...vi bör söka hjälp.

Senast ändrad:

Videon illustrerar hur stor del av texten ”Mission to Jupiter” har nötts bort. Visst, det är en Swatch men lite bättre kvalitet hade man ändå förväntat sig på denna produkt. Behöver ju inte vara skit bara för att den är lekful. Tror den skulle sälja som smör även för dubbla priset…
Såg nån bild på hur mycket den blå färgat av sig på nåns handled efter kort tids bärande också så tydligen är det dålig kvalitet på lacken

Oj, alla ska dela lika?
Vem vill inte tjäna pengar på aktier, bostäder och intressen?
Jag förstår ju problematiken och succén med denna kampanjen när faktiskt kreti och pleti har råd att köpa klockan. Tänk alla thailändare som förstod att få jag tag i en klocka så tjänar jag 1-3 månadslöner extra och kan hjälpa familj mm.
Är det så konstigt verkligen?

är man dum i huvudet om man vill tjäna pengar på allt annat än traditionellt arbete, alltså?
Nej om man står i kö för en Swatch.

Hela detta fenomen säger en hel del om hur marknaden fungerar idag. Alla vill tjäna gratis pengar.

Det blir spännande att se sen när världen återgår till det normala. Priser kan inte gå exponentiellt uppåt i all evighet. Någon gång spricker bubblan och spekulationen försvinner.
Jag tror fan vi behöver lite högre räntor så folk börjar spara istället 😁

Kolla på andrahandsmarknaden av sneakers så kommer du se nåt ännu värre.
Haha jo jag vet! Men eftersom jag är relativt ointresserad av den marknaden får spekulanterna gärna hållas där. Jag nöjer mig med ett par Adidas Gazelle i blått o vitt. Dom är lika "klassiska" (läs gamla) som jag själv och kostar därefter! 😁

Tillbaka
Topp