Perfekt om man vill vara först med en MoonSwatch på KS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt om man vill vara först med en MoonSwatch på KS!
Hela detta fenomen säger en hel del om hur marknaden fungerar idag. Alla vill tjäna gratis pengar.
Det blir spännande att se sen när världen återgår till det normala. Priser kan inte gå exponentiellt uppåt i all evighet. Någon gång spricker bubblan och spekulationen försvinner.
För de som vill ha en rolig sommarklocka är det bara att vänta ett par veckor och beställa den online.Från att ha kunnat bli en lekfull rolig sommarklocka har det blivit ytterligare en symbolik över hur spekulationsdriven marknad är.
Grymt! Fanns det info om vilket gummi?Tvärfet! Bild från internet
Ett par veckor alltså, är det ett löfte?För de som vill ha en rolig sommarklocka är det bara att vänta ett par veckor och beställa den online.
Kul tanke, funkar Seamaster orginalgummit till Speedmaster Aldrig kommit mig för att testa. Någon som vet?Tvärfet! Bild från internet
Är det inte lite likt Rolex-tråden?Det är lite lustigt (fast egentligen sundhetstecken) med 27 sidor tråd utan EN enda ägare, eller har jag missat någon?
RM-tråden är kanske en ännu bättre liknelse?Är det inte lite lekt Rolex-tråden?
Mycket snack men få klockor pga listor….
Första halvan av tråden är fylld av förväntan och andra halvan av besvikelse/hatDet är lite lustigt (fast egentligen sundhetstecken) med 27 sidor tråd utan EN enda ägare, eller har jag missat någon?
Exakt min poängValet av hobby är ju lysande för dom som började 1994! I dag not so much..
Såg nån bild på hur mycket den blå färgat av sig på nåns handled efter kort tids bärande också så tydligen är det dålig kvalitet på lacken
Videon illustrerar hur stor del av texten ”Mission to Jupiter” har nötts bort. Visst, det är en Swatch men lite bättre kvalitet hade man ändå förväntat sig på denna produkt. Behöver ju inte vara skit bara för att den är lekful. Tror den skulle sälja som smör även för dubbla priset…
Den blå växer mer och mer. Känns som en bra balans mellan att vara lekfull och stilren.Riktigt najs med blått gummi i Rubber B stuk
Oj, alla ska dela lika?
Vem vill inte tjäna pengar på aktier, bostäder och intressen?
Jag förstår ju problematiken och succén med denna kampanjen när faktiskt kreti och pleti har råd att köpa klockan. Tänk alla thailändare som förstod att få jag tag i en klocka så tjänar jag 1-3 månadslöner extra och kan hjälpa familj mm.
Är det så konstigt verkligen?
Nej om man står i kö för en Swatch.är man dum i huvudet om man vill tjäna pengar på allt annat än traditionellt arbete, alltså?
Jag tror fan vi behöver lite högre räntor så folk börjar spara iställetHela detta fenomen säger en hel del om hur marknaden fungerar idag. Alla vill tjäna gratis pengar.
Det blir spännande att se sen när världen återgår till det normala. Priser kan inte gå exponentiellt uppåt i all evighet. Någon gång spricker bubblan och spekulationen försvinner.
Det räcker nog bara med att priserna stagnerar så kommer spekulationen att flytta vidare.Jag tror fan vi behöver lite högre räntor så folk börjar spara istället
Japp. Vore skönt om den flyttade till något annat än klockor...Det räcker nog bara med att priserna stagnerar så kommer spekulationen att flytta vidare.
Kolla på andrahandsmarknaden av sneakers så kommer du se nåt ännu värre.Japp. Vore skönt om den flyttade till något annat än klockor...
Haha jo jag vet! Men eftersom jag är relativt ointresserad av den marknaden får spekulanterna gärna hållas där. Jag nöjer mig med ett par Adidas Gazelle i blått o vitt. Dom är lika "klassiska" (läs gamla) som jag själv och kostar därefter!Kolla på andrahandsmarknaden av sneakers så kommer du se nåt ännu värre.
DET är dagens sanning.Japp. Vore skönt om den flyttade till något annat än klockor...
Att det är trist att väldigt många uteslutande vill tjäna pengar på klockor. Det har förstört mycket i hobbyn.Jaha? & vad vill du ha sagt här?
Där finns ju några ägare iaf, till skillnad från den här tråden.RM-tråden är kanske en ännu bättre liknelse?