• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Går bra för @Wasabi i Paris tydligen.... 😬
🤣🤣🤣

Slutsålda i NYC enligt källa. Detta tyder på att det är slutsålt på andra håll också tyvärr… fan.

CED57B77-3FF9-4B0F-8346-1D96EDD9E60A.jpeg
Kommer bli en skön graf kurva på den över prisutvecklingen först 90* spikrakt upp. Två-tre månader plant för att sedan störtdyka ned i 90* och flat line_________

Man får vara glad att inte många företag resonerar så.

“Hej, jag skulle vilja framföra kritik mot er kundhantering.”
“Har vi brutit mot dina mänskliga rättigheter?”
“Nej.”
“Då kan du grina någon annanstans din i-landsbebis.”

Efter att ha läst dagens nyheter, känns verkligen som det spårat ut helt och hållet. En budget klocka och människor går bananas. Kom igen, den går att köpa online om någon månad. Om man såklart inte vill flippa den och göra en hacka.

Att folk är dumma i huvudet, det är gammalt.
Oj, alla ska dela lika?
Vem vill inte tjäna pengar på aktier, bostäder och intressen?
Jag förstår ju problematiken och succén med denna kampanjen när faktiskt kreti och pleti har råd att köpa klockan. Tänk alla thailändare som förstod att få jag tag i en klocka så tjänar jag 1-3 månadslöner extra och kan hjälpa familj mm.
Är det så konstigt verkligen?

Går bra för @Wasabi i Paris tydligen.... 😬
Det aller kuleste er å se alder på de som står i kø. Mange unge her. En ting er muligens prisen - men at unge fortsatt står i laaaaaaaang kø for en klokke å ha på armen, er jo positivt uansett plot twist på MoonSwatch.

Tycker idén är lysande och kommer gagna båda varumärkena. Hypen blev nog precis det de hoppats men ska bli spännande att se hur bestående den blir eller om alla har glömt det om 6 mån…
Tycker alla färgerna utom Venus och Jorden är riktiga fullträffar! 😍

Hela detta fenomen säger en hel del om hur marknaden fungerar idag. Alla vill tjäna gratis pengar.

Det blir spännande att se sen när världen återgår till det normala. Priser kan inte gå exponentiellt uppåt i all evighet. Någon gång spricker bubblan och spekulationen försvinner.

Kul om man drabbades av tillfällig ha-begärs-inducerad hjärnblödning och köpte den där och sen två veckor senare ser man dem tillgängliga för köp på Swatch hemsida för 2500…
Jag är rätt säker på att de flesta gjort sämre affärer än så. Man får trots allt en Swatch som säkert motsvarar pengen.

Tillbaka
Topp