Kommer släppas online vid ett senare tillfälle, har fått det bekräftat. Vi kan andas ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas verkligen du har rätt! Får jag fråga var du har fått den infon ifrån?Kommer släppas online vid ett senare tillfälle, har fått det bekräftat. Vi kan andas ut.
Lycka till Annars kan du ta dig till Neapel där finns nog kopior att köpa redanMånga klockintresserade här, men dom kanske är för fina för att köpa något sånt här? Vill ju inte komma dit och mötas av en 500m lång kö
Håller med! Denna version känns ju verkligen som något som gör månklockan mer tillgänglig för allmänheten sett till prislappen (även om det inte är en "äkta" månklocka, jag vet) och då känns det ju alltid trist att det finns folk som tänker profitera på det. Men det är väl inte heller en ny företeelse, tyvärr...Intressant, han verkar ju ha koll me tanke på att han fått komma på förhandsvisning och fått hem ett ex. Är väl skönt om det stämmer så att andrahandsmarknaden inte drar iväg och att folk köper på sig för att sälja vidare till överpris
Hoppas verkligen det. Och hoppas att webblagret är STORT!Om det nu stämmer så ser jag inte att de borde vara omöjligt att kunna köpa dom online inom en snar framtid också isåfall?
Oavsett hoppas jag verkligen att Fratello har rätt, blir bara mer och mer sugen…
Fratello är riktigt tajt med Omega så det bör stämma.
(Nästan) copy-paste på den ordningen för min del. Hade bytt plats på 1 och 2 så att Mercury kommer först.Såhär ser min önskelista ut nu:
1 mission to the moon (inget slår originalet)
2 mission to mercury
3 mission to mars
4 mission to jupiter
5 mission to saturn
6 mission to neptune
7 mission to uranus (Namnet )
8 mission to pluto
9 mission on earth
10 mission to the sun
11 mission to venus
Nice! Tycker de färgglada är coola men inget slår väl originalet antar jag nu måste jag bara försöka få tag på någon kompis som ska utomlands!(Nästan) copy-paste på den ordningen för min del. Hade bytt plats på 1 och 2 så att Mercury kommer först.
Copy-paste på kompisletandet utomlands här med.Nice! Tycker de färgglada är coola men inget slår väl originalet antar jag nu måste jag bara försöka få tag på någon kompis som ska utomlands!
Prova?Vad tror ni? Kan detta innebära att webblagret redan är påfyllt?
Klickade mig in på länken och ”köp-knappen” är gråmarkerad/ej klickbar. Tänker mer att det där kanske indikerar att klockorna finns i webblagret och att de därmed kommer vara möjliga att köpa längre fram.
Kollade och det funkar inte. Frågan är hur länge man får vänta på att beställa en.
Bandet kan du ju alltid byta annars om du inte gillar det! Eller försöker du övertala dig själv om att den bara är skit så du slipper vara besviken när vi inte får fatt i någon på ett tagÄr riktigt sugen på den men är lite misstänksam gällande bandet. Jag hoppas jag har fel men kikar man på Revolution Watch video från igårkväll så kan man se på Alaska versionen som Wei Kuh bär att det riskerar att vara lite för plastigt mer åt leksakshållet.
Mer close ups här
Haha näe men för den utgåvan vill jag nog köra på ett OEM. Tror att ett mer ”vanligt” band skulle kännas lite mer malplacerat.Bandet kan du ju alltid byta annars om du inte gillar det! Eller försöker du övertala dig själv om att den bara är skit så du slipper vara besviken när vi inte får fatt i någon på ett tag
Inget skulle jag tro. Om det påverkar andrahandsvärdet så skulle ju Steinhart skadat Rolex för där får du 95% av utseendet för 5 % av pengarna.Vad kommer detta innebära för andrahandsmarknaden av Speedys? Här får du 80% av utseendet till 5% av priset.
Det hade varit annorlunda om Rolex gjort en collab med Steinhart och att det stod Rolex på tavlan.Inget skulle jag tro. Om det påverkar andrahandsvärdet så skulle ju Steinhart skadat Rolex för där får du 95% av utseendet för 5 % av pengarna.
Tror inte det kommer att påverka nämnvärt. De har sina respektive kundgrupper. De som vill ha en Omega Speedy med automatiskt verk kommer att köpa det. Kan tänka mig att många som har Speedy kommer att köpa en Swatch som en kul grej.Vad kommer detta innebära för andrahandsmarknaden av Speedys? Här får du 80% av utseendet till 5% av priset.
Det är en Swatch klart det är plastigt hehe.Är riktigt sugen på den men är lite misstänksam gällande bandet. Jag hoppas jag har fel men kikar man på Revolution Watch video från igårkväll så kan man se på Alaska versionen som Wei Kuh bär att det riskerar att vara lite för plastigt mer åt leksakshållet.
Mer close ups här
Usch... Hoppas Omega och Swatch går ihop och gör en reverse-Rolex. Släpper först i vissa butiker, väntar tills gamarna har köpt på sig massor i flera omgångar och sedan, i sann Swatch-anda, dränker marknaden genom tillgänglighet online, etc.Kolla priset
Omega X Swatch Bioceramic MoonSwatch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Omega X Swatch Bioceramic MoonSwatch at the best online prices at eBay! Free delivery for many products!www.ebay.co.uk
Jag är inte det minsta förvånad. Så här kommer det nog se ut ett tag framöver.Kolla priset
Omega X Swatch Bioceramic MoonSwatch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Omega X Swatch Bioceramic MoonSwatch at the best online prices at eBay! Free delivery for many products!www.ebay.co.uk