• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

johpe

Panerai
2-Faktor
Släpps alla samtidigt den 26e eller är det en per månad framöver? (fick för mig att jag läst ngt åt det hållet)
 

Nza

Omega
2-Faktor
Är inte så aktiv här, men var tvungen att logga in och spana efter just denna tråden. My god vad villhöver-känslan är överhängande stor. Finns det någon som helst möjlighet att få köa med någon av er? :)
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Min fru blev så sugen så hon tyckte vi skulle ta flyget till London över dagen för att köpa. Hade jag vetat säkert att jag fått tag i en var åt oss så hade jag nog varit på…
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Blandade känslor… Som vissa varit inne på så känns det lite som att Swatch vinner mer på detta än vad Omega gör rent varumärkesmässigt. Med det sagt så ska jag försöka ställa mig först i kön till Swatchbutiken här i Rom
Är det nu man (jag) drar ett PM och vänligt frågar om du har möjlighet att knipa en Mission to Mercury åt undertecknad, förutsatt att du själv inte ska ha två klockor?🙋‍♂️:)
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Bara jag som vill ha Mars?

Om ngn får tillfälle att handla så tar jag gärna en (som alla andra) 😘
 

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
Är det nu man (jag) drar ett PM och vänligt frågar om du har möjlighet att knipa en Mission to Mercury åt undertecknad, förutsatt att du själv inte ska ha två klockor?🙋‍♂️:)
Har redan fått in en beställning i PM. Men går det att köpa fler än två per person så kanske jag kan ordna det, kanske ska börja med kölista som AD haha
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Enligt vissa ställen jag sett så är det limited. Räknar väl med att det kommer finnas en del som vill sälja dyrare på eftermarknaden iaf i början.
Var står det limited? (har bara sett "börjar säljas i vissa butiker 26/3", inget om limiterad på Swatch hemsidan eller på Fratello, författaren till artikeln på Fratello svara till o med "regular production" i kommentarerna på artikeln)
 

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor
här är alla 11 med. Kul släpp, även om det lämnar en sådär eftersmak. En Speedmaster är en Speedmaster och ingen plastklocka…


 

FCwatch

Omega
Brorsan bor en timme från en butik.. tyvärr helt ointresserad av klockor annars hade man nog kunnat luta dit han :(
Hade gärna haft några färgglada till sommaren ☀️
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Skadar ju aldrig att fråga, men ifall någon har möjlighet att plocka på sig en extra är jag intresserad (samt evig tacksam). :)
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Tycker de är riktigt coola. Priset är verkligen bra också! Hade lätt kunnat tänka mig en eller ett par stycken.

Synd man inte har en butik nära bara, och de lär ju dessutom kosta huggorm när folk köpt på sig några och börjar sälja för premium 😄
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Sitter och plågar mig själv genom att kolla igenom varenda Youtube-klipp som kommit ut på detta släpp. Självklart lär man ju aldrig komma över någon men tycker faktiskt att detta var riktigt trevliga dinkor. Enligt mig så urholkar detta inte alls omega som varumärke och speedyn som modell, snarare tvärtom!
 
Topp