Hur högt tickar den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur högt tickar den?
Inte särskilt högt, hade inte ens tänkt på det förrän du frågadeHur högt tickar den?
Skönt! Swatchklockor har nämligen en tendens att ticka fruktansvärt högtInte särskilt högt, hade inte ens tänkt på det förrän du frågade
I mina ögon kommer moon inte nära originalet i utseende mest p.g.a. subdialplaceringen så ingen som kan något om Speedy kommer missta den för the real thing. Håller således med om att det är roligare med lite färg.Först ville man ju ha en moon för det är ju mest likt originalet. Men helt ärligt så det är ju inte originalet så varför inte ha en roligare färg. (ja grått är roligt
Grattis! Nu till den stora frågan, lever den upp till hypen?
Det var inte bra att höra. Jag hade ju tänkt mig en som sommarklocka.När du går ned i vattnet sprängs den och du själv i luften.
Haha, jag vet inte. Det var faktiskt min pappa som tipsade mig om den för ett par dagar sedan så har liksom inte hunnit bygga upp en hype i huvudet. Men tycker den helt klart är värd retail price!Grattis! Nu till den stora frågan, lever den upp till hypen?
Grattis! Det är den jag har högst upp på listan.
Manuells motsats i Madrid
Som den överlägset mest dedikerade Omega förespråkaren på forumet, vad är ditt omdöme om denna tidmätare (och framförallt allt ståhej omkring den)
@Undersköterskan ?
Nja. Konsensus bland de som kan är att är den provtryckt enligt iso till 30m går det bra att dusha/simma med den.Vänta lite här nu.. är konsensus i den här tråden att man kan dyka ner 30 m under ytan med en klocka som det står water resistant 30m / 3 atm på?
Beror på vem man frågar - Jag hade tydligen fel på den frågan och att det ska tydligen gå utmärkt att dyka med en med 3 atmVänta lite här nu.. är konsensus i den här tråden att man kan dyka ner 30 m under ytan med en klocka som det står water resistant 30m / 3 atm på?
Beror på vem man frågar - Jag hade tydligen fel på den frågan och att det ska tydligen gå utmärkt att dyka med en med 3 atm
Så länge du inte för ett tryck högre än 5n mot klockan. Så ta med något instrument att mäta trycket Så är det bara tuta och köra.Vänta lite här nu.. är konsensus i den här tråden att man kan dyka ner 30 m under ytan med en klocka som det står water resistant 30m / 3 atm på?
Konsensus verkar vara långt bort men det verkar åtminstone vara en utbredd uppfattning om att man bör trolla sönder tråden med halmgubbar om att det skulle ha påståtts att Moonswatch är lämplig som dykarur.Vänta lite här nu.. är konsensus i den här tråden att man kan dyka ner 30 m under ytan med en klocka som det står water resistant 30m / 3 atm på?
Jag har ju alltid haft utgångspunkten att om jag ska ha en klocka till vattenaktiviteter så ska det vara minst 100m, om en klocka säger 30m så är det i stort sett uteslutande ett dressur, vilket jag självklart inte använder i sjön eller havet.Så länge du inte för ett tryck högre än 5n mot klockan. Så ta med något instrument att mäta trycket Så är det bara tuta och köra.
Låter det osäkert? Skippa då och köp en klocka avsedd för dykning.
Konsensus verkar vara långt bort men det verkar åtminstone vara en utbredd uppfattning om att man bör trolla sönder tråden med halmgubbar om att det skulle ha påståtts att Moonswatch är lämplig som dykarur.
Precis, tricket är att vara en riktig badkruka, så slipper man tänka på det.Jag försöker undvika att ha mina klockor i vatten öht vad det än står på tavlan men så badar jag också väldigt sällan
Undrar hur man tänker när man plockar ut den sämsta färgen gtfo