jjansson85
Basic
Earth växer mer och mer Hehe sjukt svårt om man bara får välja enBlir svårt o välja om man bara ska ha en, earth va rätt najs med.. man vill ju se mer combos innan man väljer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Earth växer mer och mer Hehe sjukt svårt om man bara får välja enBlir svårt o välja om man bara ska ha en, earth va rätt najs med.. man vill ju se mer combos innan man väljer
NU snackar vi!Nu är det ju förvisso parfymens Patek som lyftes i inlägget ovan. Men hos Axe (Ej Swiss Made, skall sägas) får man istället 66 st för samma peng, Efter en lång & god relation hos min lokala Väldofts-AD har jag nu fått äran att ställa mig i kö på 66 st Axe
Ju mer "on the wrist"-shots från verkligheten utan softa studioljus jag ser desto mer bekräftar det för mig att klockan kommer medBlir svårt o välja om man bara ska ha en, earth va rätt najs med.. man vill ju se mer combos innan man väljer
Kan vi få några Luminova shots?
De gäller ju att fånga kidsen tidigtJu mer "on the wrist"-shots från verkligheten utan softa studioljus jag ser desto mer bekräftar det för mig att klockan kommer medHappy Meal
Då går den ju inte att sälja som ny längre.plasta av den….
Men hela klockan är ju plastplasta av den….
OJOJOJ NU HÄNDER DET!!!
Går att förbeställa på svenska Swatch-sidan.
Dessutom 15% rabatt om man köper 2 eller fler.
Leveranstid står dock upp till 2 veckor vilket suger lite, men jaja.
Jag beställde en Mercury och Uranus, laddar såklart upp bilder så fort dom levererats, jag lär väl vara först!
Va inte orolig, de släppte tydligen dem i slutet av mars för att spä på sin quarterly earning rapport med en bump. Men kunde inte producera tillräckligt mångaHar helt missat detta och mitt klockintresse har varit lågt sista tiden. Men när jag såg det här hoppade jag på hype-tåget på sista vagnen.
Någon som kan sammanfatta, kommer man få tag på någon? Alltså har Swatch sagt exempelvis att fabriken producerar dygnet runt och att det inte är limiterat? Jag är en sån som inte behöver ha nu nu och köper av scalpers så kan stå ut ett tag om det krävs.
Inget aprilskämt nu? Lova!Va inte orolig, de släppte tydligen dem i slutet av mars för att spä på sin quarterly earning rapport med en bump. Men kunde inte producera tillräckligt många
på kort tid, så dem gjorde en limiterad butiks release först, så de producerar för fullt och kommer enligt min direktkontakt i Schweiz komma in i lager igen i april!
Du får tag på dem, så mitt tips är att vänta lite
Att de inte är limiterade och kommer säljas online är officiellt.Inget aprilskämt nu? Lova!
Jo jag fick precis reda på det efter ha kollat på han Bruce Williams på Youtube Men tänkte på det med "produceras för fullt" och om det är på riktigt att han har en kontakt i Schweiz som sagt att de kommer i april.Att de inte är limiterade och kommer säljas online är officiellt.
Varför ingen "riktig" moonwatch?Jo jag fick precis reda på det efter ha kollat på han Bruce Williams på Youtube Men tänkte på det med "produceras för fullt" och om det är på riktigt att han har en kontakt i Schweiz som sagt att de kommer i april.
Jag vill ha en grå och en blå. Eller ja alla egentligen men de är mina favoriter. Är exakt en sån klocka jag varit ute efter. Köpte ju en Dan Henry 1962 just för jag vill ha en quartz-krono liknande speedy och råkade ut för den värsta kundservice jag någonsin upplevt, klockrelaterat eller inte. Vilket var starten på början av mitt svalkande klockintresse. Så dyker dessa upp. Jag gillar inte färgkombon på Moonswatch, för gillar inte grön lume mot svart bakgrund så det här är himlen för mig haha.
Som sagt färgkombon (du kanske missuppfattade mig för blev autocorrect här och där) med lumen.Varför ingen "riktig" moonwatch?
Nä, jag menade en Omega Speedmaster Pro.Som sagt färgkombon (du kanske missuppfattade mig för blev autocorrect här och där) med lumen.
Vänta vänta va? Kommer de släppa en i 18k guld????Det är lugnt, de kommer säljas online snart och inte vara limiterade. Däremot kommer den lite dyrare varianten som bara kommer i två tavlor med ädelmetall att vara limiterad, det har de ju varit tydliga med från början. Tror bara den går att förboka som swatch-medlem. Jag bokade med gummiband för det var lite billigare. Båda är ju dock bra pris för 18 karats guld för 28k resp 38k. Vet inte om det finns kvar att boka dessa. Regga er på Swatch och kolla medlemsidan.
Japp. En med tourbillon är också på g.Vänta vänta va? Kommer de släppa en i 18k guld????
Aa. Men det skulle ha stått "Moonwatch" Det blev autocorrect.Nä, jag menade en Omega Speedmaster Pro.
Du skrev "Jag gillar inte färgkombon på Moonswatch".
Den tror jag inte skulle komma till Sverige. Men någon kanske slinker hit? Finns inte att förboka. Sen är det inte äkta tourbillon, det är nån kvartsvariant. Coolt, men känns inte riktigt som samma sak.Japp. En med tourbillon är också på g.
Mer eller mindre slutsålt överallt. Såldes bara i vissa utvalda Swatch butiker men bör komma ut till online försäljning inom kort, förhoppningsvis. (de har bekräftat att den kommer vara tillgängliga online, men inte när.)Ja man brukar ju ej vara den som åker med på hype-tåget. Men denna känns ändå som en rimlig sommarklocka. Hur vet jag vilka butiker som har den tillgänglig? Är det bara att åka dit och chansa?
Inte mycket till lume att prata om tyvärr... Men ett par på armen kan jag bjuda på!Kan vi få några Luminova shots?