Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir dessutom världens första quartz-tourbillon (ryktas det)Japp. En med tourbillon är också på g.
Stopp och belägg…Min kvinnliga amerikanska vän är sådär glad över att den feminina varianten heter "Mission to Uranus"
Insåg nu att Venus är den feminina men ändå lite kul.
Inte riktigt lika sugen på en moonswatch längre. Det där går inte att ”o-se”.
Ja, efter en hel del forskning på nätet så får jag lov att hålla ut tills de dyker upp online. De lär väl bara skratta åt en om man ringer dom. Deras telefoner går väl varma om dagarna hahaMer eller mindre slutsålt överallt. Såldes bara i vissa utvalda Swatch butiker men bör komma ut till online försäljning inom kort, förhoppningsvis. (de har bekräftat att den kommer vara tillgängliga online, men inte när.)
Annars, ring runt och fråga efter specifik modell, chanserna att de har något kvar är otroligt låga- gissar jag.
Skratta!? De lär väl vara helt slutkörda "snälla sluta fråga, jag orkar inte mer"Ja, efter en hel del forskning på nätet så får jag lov att hålla ut tills de dyker upp online. De lär väl bara skratta åt en om man ringer dom. Deras telefoner går väl varma om dagarna haha
Skratta!? De lär väl vara helt slutkörda "snälla sluta fråga, jag orkar inte mer"
Men en i tråden påstod att han hade kontakter i Schweiz som sa att de kommer dyka upp i april snart. Men vet fortfarande inte om han skämtade för det vara 1a april.
Hahaha alltså man hör hur jävla less de är på alla frågor genom den lappenJag har besökt Swatchbutiken i Miami Beach varje dag sedan i söndags (27:e) och mötts av nedan information. Ville inte gå in och tjata på personalen då de troligen inte vet mer än vad som sägs på dörren. Hade hoppats på en restock under veckan men nu blir det till att vänta på onlineförsäljningen som alla andra.
Sent på att svara men detta är ju ett jättebra alternativ om en vill ha så nära originalet som möjligt. Luna Replicas är mycket dedikerade. Annars verkar Kizzis armband vara ett bra alternativ. Europabaserad och har både armband i originalmaterial och moderna material enl. dagens mil-spec.Vad tycks om denna?
Känns som man kan ifrågasätta hur många bud som är ligit. Budgivare eapret har ju budat över sig själv i rätt många omgångar. Om någon här är reggad så skulle jag anmäla annonsen.Det galna i att 10 olika budgivare har fått upp denna i nuvarande 14 100kr. Trodde folk hade förstått att det kommer finnas till alla inom en framtid. För 14k är du uppe på reduced-pengar snart.
Själv sitter jag stilla i båten i väntan på att köpas online.
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Rätt svårt att buda över sig själv utan res. belopp?Känns som man kan ifrågasätta hur många bud som är ligit. Budgivare eapret har ju budat över sig själv i rätt många omgångar. Om någon här är reggad så skulle jag anmäla annonsen.
Det är inte så det fungerar. Han har lagt ett maxbud. När någon budar så budas det automatiskt över, tills hans maxbud har uppnåttsKänns som man kan ifrågasätta hur många bud som är ligit. Budgivare eapret har ju budat över sig själv i rätt många omgångar. Om någon här är reggad så skulle jag anmäla annonsen.
Nu har inte jag budat på Tradera men på andra sidor. Där har jag auto lagt ett nytt bud för att matcha varje nytt bud till min maxgräns.Det är inte så det fungerar. Han har lagt ett maxbud. När någon budar så budas det automatiskt över, tills hans maxbud har uppnåtts
Hmm.. det där ser skumt ut. Är det autobud ska något i stil med ”Höjning genom autobud” också skrivas ut i samband med budet.
Vilken version då?Min kompis som är inne på sin fjärde Speedy tycker denna är snyggare än grey side of the moon
Det är som sagt så det brukar se ut på Tradera. Man kan inte buda över sig själv när man har det ledande budet.
Köper att det kan se olika ut på olika siter. Men buda över sig själv är ju precis det hen gjort. Då måste det vara en större bug i Traderas system iom att det ligger flera bud efter varandra från samma användare.Man kan inte buda över sig själv när man har det ledande budet.
Via autobud i så fall... Någon har budat 100 kr, men han har autobud upp till 200 kr. Därför står det både 100 och 200 kr i hans namnKöper att det kan se olika ut på olika siter. Men buda över sig själv är ju precis det hen gjort.
Borde inte de synas då mellan hans bud?Någon har budat 100 kr, men han har autobud upp till 200 kr.
Det har ju hänt att konton kapats på Tradera bland annat. Säger inte att det är så i det här fallet dock.Det är som sagt så det brukar se ut på Tradera. Man kan inte buda över sig själv när man har det ledande budet.
Varför skulle en användare med 68 omdömen förstöra sitt "rykte"? Verkar lite risky och dumt.
Håller dock med om att det är konstigt att det inte står något om autobud. Kan lika gärna vara Tradera som buggar