• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Äntligen kom den. Vad tycks? @Stevo

@Highvalley hojta till om du vill se den i dagsljus någon gång.
20220414_180927.jpg
Retail eller överpris? 😅

Vad är det exakt för plast i boetten? Kolfiberförstärkt eller vanlig?

Såhär såg kön ut i Zürich när vi traskade förbi idag. Kön vart mindre och var sugen på att nypa en Mercury men efter att jag såg den irl så valde jag faktiskt att hoppa :) Fanns en del andra butiker att handla i ;)
20220416_113019.jpg

Alltså, jag är ärligt talat förundrad över Swatch tystnad kring det här. Det har ändå snart gått en månad, det är fortfarande mycket push kring Moonswatch om man tittar på deras instagram. Varje inlägg översvämmas av frågor kring Moonswatch oavsett vad inlägget gäller.

Ändå är det i princip knäpptyst senaste veckorna.

Alltså, jag är ärligt talat förundrad över Swatch tystnad kring det här. Det har ändå snart gått en månad, det är fortfarande mycket push kring Moonswatch om man tittar på deras instagram. Varje inlägg översvämmas av frågor kring Moonswatch oavsett vad inlägget gäller.

Ändå är det i princip knäpptyst senaste veckorna.
Tror inte de räknat med det och desto mer de skriver om det desto mer risk att de ökar hypen och får ännu mer problem att leverera på förväntningarna. Tror att de kommer försöka smyga ut dem. Senate instaposten var 1:a April så jättepush är det knappast.

Lika bra att dra öronen åt sig här känner jag. Ska begära ut lönespecifikationen först av allt om det någonsin kommer på tal att ta anställning hos @Heinrich.a 🧐
Lika bra så. Uppenbarligen. Skönt att du inte gjort det tidigare..

men nästa gång du leverar en special swatch till mig så sker överlämning tillsammans med någon från HR som kontrollerar alla papper m.m det blir rätt skönt ioförsig, då kan jag luta mig tillbaka och njuta av min swatch.

Senast ändrad:
Så det var mao överpris och inte retail? Om då båda var nöjda efter 5h kö 🤷‍♂️😋
Du får tolka det som du vill. Men jag betalade 250 euro för klockan. Skulle hemskt gärna ha tagit weekend och åkt iväg till närmsta bästa swatch butik, Men möjligheten fanns inte så då slänger man iväg ett sms till närmsta bekanta som har en swatch butik i närheten.

Tillbaka
Topp