Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nå, är det några fler som har fått tag på några klockor i butiker runt denna jord? Upp med lite mer bilder!
Jag ska till Barcelona i helgen, hoppas kunna få tag på en. Vi får väl se, hoppet är det sista som lämnar en.
då kommer hon få dras med mig om 2 veckor då... ska till London i 5 dagar, kommer gå dit minst två gånger per dag Har ingen tålamod, och det lilla jag hade är redan borta... Eller har dom slutat få leveranser till butiken?
Jag var inne i Londons ena butik på Oxford street i söndags. När jag gick fram till butiksbiträdet och sa hej, kolla hon på mig och började garva direkt
”Du vet vad jag ska fråga va?” sa jag. Hon fortsatte småskratta, och sa det som redan skrivits här. Kommer leveranser då och då, de vet inte när och de vet inte hur många. Hennes råd var ”ha tålamod, du kommer kunna köpa”.
Haha, det gör du helt rätt i!då kommer hon få dras med mig om 2 veckor då... ska till London i 5 dagar, kommer gå dit minst två gånger per dag Har ingen tålamod, och det lilla jag hade är redan borta... Eller har dom slutat få leveranser till butiken?
Även om det bara blev fönstershopping...det där var en redigt härlig setup med alla klockorna bredvid varandra. Fortfarande svårt att få en känsla av digitala bilder tycker jag!Blev informerad direkt i dörren om att det inte fanns någon i lager hos Swatch store i Cannes idag.
Fick nöja mig med fönstershopping.
Man kanske måste köpa två oheta modeller först, innan man kan skriva upp sig alltså. Vad är Swatch motsvarighet till Tag Heuer tro?Blev informerad direkt i dörren om att det inte fanns någon i lager hos Swatch store i Cannes idag.
Fick nöja mig med fönstershopping.
Lite kandidaterMan kanske måste köpa två oheta modeller först? Dvs innan man kan skriva upp sig. Vad är Swatch motsvarighet till Tag Heuer tro?
De där var ju snygga!Lite kandidater
FUTURISTIC BLUE - SO27N110 | Swatch® Official Online Store
För första gången på en BIG BOLD-klocka finns Solar Spectrum-effekten med för att belysa urtavlan. Det helt nya typsnittet återspeglar rörelsen och dynamiken i Swatch och ger designen en retrokänsla, så du kan göra dig redo för alla de stora äventyr livet kan ge. FUTURISTIC BLUE (SO27N110) har...www.swatch.com...också lite digitalt på detESCAPEOCEAN - SB02B408 | Swatch® Official Online Store
Destination seaside! This model boasts red stripes that would make any sailor proud - so watch for the blue sail on the horizon.www.swatch.com
EASYTIPPAY! - SO27M104-5300 | Swatch® Official Online Store
Discover EASYTIP, a black watch with a plastic case and silicone strap. Swiss made. Free delivery on all orders and 2-year warrantywww.swatch.com
Lycka till!
Ja, ska man köpa en plastklocka av Swatch så kan man hitta roligare modeller som man kan klicka hem direkt, utan att betala 1000 kr extra för en Omega-logga.De där var ju snygga!
Jag har en underbar från tidigt 90-tal. Den färgglada, de andra två är dotterns.Ja, ska man köpa en plastklocka av Swatch så kan man hitta roligare modeller som man kan klicka hem direkt, utan att betala 1000 kr extra för en Omega-logga.
Hade de bara varit typ 7mm mindre så... Den i mitten är ju snyggare än MoonSwatch för mindre än en tusing retail.Lite kandidater
För första gången på en BIG BOLD-klocka finns Solar Spectrum-effekten med för att belysa urtavlan. Det helt nya typsnittet återspeglar rörelsen och dynamiken i Swatch och ger designen en retrokänsla, så du kan göra dig redo för alla de stora äventyr livet kan ge. FUTURISTIC BLUE (SO27N110) har...www.swatch.com...också lite digitalt på detESCAPEOCEAN - SB02B408 | Swatch® Official Online Store
Destination seaside! This model boasts red stripes that would make any sailor proud - so watch for the blue sail on the horizon.www.swatch.com
Discover EASYTIP, a black watch with a plastic case and silicone strap. Swiss made. Free delivery on all orders and 2-year warrantywww.swatch.com
Lycka till!
Lite kandidater
Lycka till!
Ja, ska man köpa en plastklocka av Swatch så kan man hitta roligare modeller som man kan klicka hem direkt, utan att betala 1000 kr extra för en Omega-logga.
Jag har en underbar från tidigt 90-tal. Den färgglada, de andra två är dotterns.
Vet att det är trendigt att hata på MoonSwatch och har själv mina åsikter, både positiva och negativa, om spektaklet. Men nu är det dags att hålla topicHade de bara varit typ 7mm mindre så... Den i mitten är ju snyggare än MoonSwatch för mindre än en tusing retail.
Jag hatar inte alls MoonSwatch, tvärtom faktiskt!Vet att det är trendigt att hata på MoonSwatch och har själv mina åsikter, både positiva och negativa, om spektaklet. Men nu är det dags att hålla topic
Speciellt du @Staafen. I den här takten trillar snart anonyma hot in från MoonSwatchers (ja jag hittade precis på ett ord på fan basen)
Ärligt tyckte du det va snyggt ??Jag var sugen innan men nu nådde suget nya nivåer. Det där var ju riktigt bra, typ two tone plastic edition. Ska köpa en från gråhandlare!
Vilken försäkring bör man ha? Jag tänker på rånrisken och så.
Haha, nej!Ärligt tyckte du det va snyggt ??
Baserar du det på deras ålder eller pratade med någon i kön?Tydligt att det i dessa städer är ett gäng unga människor som bara köar för att sälja vidare. Och de hänger utanför varje dag för att dammsuga eventuellt utbud. Tragiskt…
Lite bissart att det fortsätter vara sånt tryck på Moonswatcharna, tycker det borde ha lagt sig lite nu även om inte alla som vill ha en har fått köpa så borde ju folk inte orka hålla på o hänga på låset. Jag vill ha en och kommer troligtvis fortfarande att köpa en, men själva hypen som man kände i början att nu bara "måste" jag ha en har iaf lagt sig, nu är det lite mer "jag köper den någon gång när jag ser en".Var inne i butiken i Hamburg i slutet på förra veckan. Kanske 30 personer i kö före öppning och kassörskan meddelade redan i dörren att det inte finns några moonswatch.
Till och med montern var tömd, inga visnings-ex att ens titta på, tyvärr..
Känner samma. Helt tappat det där grava villhöver-suget, men vill får jag chansen nyper jag en.Lite bissart att det fortsätter vara sånt tryck på Moonswatcharna, tycker det borde ha lagt sig lite nu även om inte alla som vill ha en har fått köpa så borde ju folk inte orka hålla på o hänga på låset. Jag vill ha en och kommer troligtvis fortfarande att köpa en, men själva hypen som man kände i början att nu bara "måste" jag ha en har iaf lagt sig, nu är det lite mer "jag köper den någon gång när jag ser en".