Jag pratade med några av killarna, första dagen sa de inte mycket, andra dagen så öppnade upp lite. När jag frågade vilka modeller som var mest populära. Då började svaren komma.Baserar du det på deras ålder eller pratade med någon i kön?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag pratade med några av killarna, första dagen sa de inte mycket, andra dagen så öppnade upp lite. När jag frågade vilka modeller som var mest populära. Då började svaren komma.Baserar du det på deras ålder eller pratade med någon i kön?
Tråkigt att det fortfarande håller på sådär, har inte koll på andrahandsmarknaden men kan väl inte fortfarande vara så bra marginal att det är värt att köa på vinst eller förlust varje dag?Jag pratade med några av killarna, första dagen sa de inte mycket, andra dagen så öppnade upp lite. När jag frågade vilka modeller som var mest populära. Då började svaren komma.
Har vart nära att kliva enLite kandidater
FUTURISTIC BLUE - SO27N110 | Swatch® Official Online Store
För första gången på en BIG BOLD-klocka finns Solar Spectrum-effekten med för att belysa urtavlan. Det helt nya typsnittet återspeglar rörelsen och dynamiken i Swatch och ger designen en retrokänsla, så du kan göra dig redo för alla de stora äventyr livet kan ge. FUTURISTIC BLUE (SO27N110) har...www.swatch.com...också lite digitalt på detESCAPEOCEAN - SB02B408 | Swatch® Official Online Store
Destination seaside! This model boasts red stripes that would make any sailor proud - so watch for the blue sail on the horizon.www.swatch.com
EASYTIPPAY! - SO27M104-5300 | Swatch® Official Online Store
Discover EASYTIP, a black watch with a plastic case and silicone strap. Swiss made. Free delivery on all orders and 2-year warrantywww.swatch.com
Lycka till!
har vart nära att kliva den längst ned vid flertal tillfällen på diverse flygplatser efter att man hävt i sig 8 öl för mycket. Men som föregående talare, 7mm mindre så vore det en no brainer. Men trots öl så är den för storLite kandidater
FUTURISTIC BLUE - SO27N110 | Swatch® Official Online Store
För första gången på en BIG BOLD-klocka finns Solar Spectrum-effekten med för att belysa urtavlan. Det helt nya typsnittet återspeglar rörelsen och dynamiken i Swatch och ger designen en retrokänsla, så du kan göra dig redo för alla de stora äventyr livet kan ge. FUTURISTIC BLUE (SO27N110) har...www.swatch.com...också lite digitalt på detESCAPEOCEAN - SB02B408 | Swatch® Official Online Store
Destination seaside! This model boasts red stripes that would make any sailor proud - so watch for the blue sail on the horizon.www.swatch.com
EASYTIPPAY! - SO27M104-5300 | Swatch® Official Online Store
Discover EASYTIP, a black watch with a plastic case and silicone strap. Swiss made. Free delivery on all orders and 2-year warrantywww.swatch.com
Lycka till!
Kollar man sålda objekt på Tyska eBay går de mellan 350-400€, vissa modeller (tex. Mercury) går för 5-600€.Tråkigt att det fortfarande håller på sådär, har inte koll på andrahandsmarknaden men kan väl inte fortfarande vara så bra marginal att det är värt att köa på vinst eller förlust varje dag?
Stackars personal. ”Moonswatch no” kommer snart bli hälsningsfrasen när man går in i en Swatch-butik…Fick lite puls när swatch-butiken på Schipol uppenbarade sig.
”Hello sir, i have to ask”
”moonswatch? No.”
Man visste ju svaret, men blev ändå lite besviken.
Ja alltså man fick ju nästan dåligt samvete av att fråga. Samtidigt känns det ganska rimligt att fråga en butik om de har märkets senaste release inne.Stackars personal. ”Moonswatch no” kommer snart bli hälsningsfrasen när man går in i en Swatch-butik…
Ja alltså man fick ju nästan dåligt samvete av att fråga. Samtidigt känns det ganska rimligt att fråga en butik om de har märkets senaste release inne.Stackars personal. ”Moonswatch no” kommer snart bli hälsningsfrasen när man går in i en Swatch-butik…
Ja, självklart. Det är ett kommunikationsproblem från Swatch HQ.Ja alltså man fick ju nästan dåligt samvete av att fråga. Samtidigt känns det ganska rimligt att fråga en butik om de har märkets senaste release inne.
Det är några som har undrat om jag vill sälja denna på pm. Tänkte bara säga att just nu är jag väldigt sugen på en Rolex Explorer 36mm, så om någon vill byta så är jag öppen. Verkar ju vara lika svårt att få tag i en sådan .
Har en, du kan få en länkbit över som jag tagit av Explorern i byte…..plus 900:- åt mitt håll….Det är några som har undrat om jag vill sälja denna på pm. Tänkte bara säga att just nu är jag väldigt sugen på en Rolex Explorer 36mm, så om någon vill byta så är jag öppen. Verkar ju vara lika svårt att få tag i en sådan .
Men vad är det för band
Denna är hämtad av min faster i Bari (Italien) förra vecka.
Det ligger ivartfall en LV plånbok bredvid.Men vad är det för band
Haha om de ändå vore så väl.Det ligger ivartfall en LV plånbok bredvid.
Det är ett zuludiver-gummi vill inte att orginal kardborrebandet ska lukta ljumske (om du minns GUL klockorna med kardborreband) efter ett par dagar i solenMen vad är det för band
Extremt lik min iaf på den första bilden:Haha om de ändå vore så väl.
Wow va lik den var!Extremt lik min iaf på den första bilden:
Svar nej: 99 gram (helt tom)Wow va lik den var!
Hehe innehåller även din mer ko än en 150g hambrugare?
Hehe men mer än en 90grammareSvar nej: 99 gram (helt tom)
Tack! Nej, ingen kö in till affären. Jag dök upp ett par timmar efter öppning. Kvinnan i kassan frågade om jag ville ha hjälp. Jag sa att det är väl ingen idé att fråga om MoonSwatch. Hon frågade vilka som var mina favoriter och jag drog till med Mercury, Mars och Earth. Hon knappade på datorn och sa att av dem så har hon Earth inne.Gratulerar!
Mycket kö?
Intressant bemötande, personalen kanske börjar lära sig att se skillnad på scalpers och ”vanliga människor”Tack! Nej, ingen kö in till affären. Jag dök upp ett par timmar efter öppning. Kvinnan i kassan frågade om jag ville ha hjälp. Jag sa att det är väl ingen idé att fråga om MoonSwatch. Hon frågade vilka som var mina favoriter och jag drog till med Mercury, Mars och Earth. Hon knappade på datorn och sa att av dem så har hon Earth inne.
Jag fick inte kolla på den innan och hon pratade väldigt diskret om den, tydligt att hon inte ville andra kunder i affären skulle höra. Hon hämtade den i lagret och kom ut med den väl dold i en Swatch kasse.
Under de 10 min jag var i affären kom minst tre in och frågade om de hade nån MoonSwatch inne, alla fick nej till svar. Rätt märklig upplevelse. Hon sa att de får leveranser väldigt oregelbundet och de vet inte på förhand när.
Synd Rolex-personalen inte fått den utbildningenIntressant bemötande, personalen kanske börjar lära sig att se skillnad på scalpers och ”vanliga människor”
snyggt med nytt band testa med ett cleant vitt gummiband som lägger sig snyggt längst armen, hade nog också varit snyggt. eller kanske ett rött gummiband och köra lite Kevin oleary stuket