• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Nu verkar de släppt ut moonswatch-bilar.. wtf händer:
14ED1720-A9E0-4D79-AFC5-4C275417295E.jpeg

Går även att se en video på insta..
Vi lever i den mest märkliga tidslinjen.

Verkar ju dock riktigt svårt att få tag på en då de inte säljs i Sverige. Besökt två butiker i London utan lycka. Säkert 10-15 personer som var inne samtidigt som jag med samma ärende. :mad:

Det där var riktigt snyggt, lyckad combo! Den bilden får mig verkligen att överväga pluto när det blir dags (d.v.s. finns tillfälle att köpa), har annars varit helt inne på att det var mars eller uranus jag skulle ha...
Tack! Ja, matchningen blev 100 :) Man får ta vad man får i butiken, tyckte denna var bäst av dom fyra som fanns inne (Jupiter, Saturnus och Jorden). Hade valt Mars om det funnits.

Köpte det här men
Snyggt! Vart är bandet från?
köpt på KS men från Zuludiver enl

Hade låga förväntningar när jag åkte förbi butiken i Turin 🇮🇹 för att kolla in läget. Nästan ingen kö alls och en mycket trevlig vakt som direkt frågade ”Moonswatch?”, och nickade förstående innan han släppte in oss. De hade endast Jupiter inne och fanns ingen stress när kassören visade upp klockan innan köpet gjordes. Var flera som gick ut med samma klocka så de måste haft ett helt OK lager.
Ibland ska man ha tur 😍🥂
2D32D6A7-48C7-4B84-B055-603006544214.jpeg

Bilagor

• 1D64729E-84EF-4906-AC2E-CCFFAFC4499A.jpeg
    1D64729E-84EF-4906-AC2E-CCFFAFC4499A.jpeg
    503.6 KB · Visningar: 8
Hade låga förväntningar när jag åkte förbi butiken i Turin 🇮🇹 för att kolla in läget. Nästan ingen kö alls och en mycket trevlig vakt som direkt frågade ”Moonswatch?”, och nickade förstående innan han släppte in oss. De hade endast Jupiter inne och fanns ingen stress när kassören visade upp klockan innan köpet gjordes. Var flera som gick ut med samma klocka så de måste haft ett helt OK lager.
Ibland ska man ha tur 😍🥂
Grymt, grattis!

Smekmånad planerad i Italien i sommar. Får hoppas min blivande hustru godkänner att jag springer till Swatch-butiken som en tok :hilarious:

Några nyheter om att börja sälja online? Hörde att de skulle göra det till en början, sen att det ångrade sig. Men har också hört att det kanske ångrat sig igen? Eller är det ENDAST butik som gäller?

Några nyheter om att börja sälja online? Hörde att de skulle göra det till en början, sen att det ångrade sig. Men har också hört att det kanske ångrat sig igen? Eller är det ENDAST butik som gäller?
De har ändrat sig på den punkten och i dagsläget finns inget sagt om när onlineförsäljning ska börja. Just nu är det endast utvalda butiker men jag har hört att de ska börja sälja dem i andra Swatchbutiker till jul. Får hoppas det stämmer.
Kanske finns en liten chans för oss dödliga att få tag på en då de är på turné med sina färgglada Fiat nu i sommar i utvalda städer i europa. Inte så mycket info där ännu heller utan spektaklet påbörjades igår i Amsterdam

Ibland ska man ha tur 😍🥂
Grattis till dig! Hade gärna fått tag på en sån här.

De har ändrat sig på den punkten och i dagsläget finns inget sagt om när onlineförsäljning ska börja. Just nu är det endast utvalda butiker men jag har hört att de ska börja sälja dem i andra Swatchbutiker till jul. Får hoppas det stämmer.
Kanske finns en liten chans för oss dödliga att få tag på en då de är på turné med sina färgglada Fiat nu i sommar i utvalda städer i europa. Inte så mycket info där ännu heller utan spektaklet påbörjades igår i Amsterdam
Lite kul ändå med lite turné 😂

Skulle köpa en idag, såg att det var mycket tryck på en swatch butik i Aten men hade oturen att personen innan fick den sista för dagen och åker hem idag, jävlar va irriterade då jag har letat i London, Nice, Amsterdam, Barcelona, och nu här och inte fått tag på en, kunde nästan känna den i mina händer men nej nej.
Fällde en liten tår när dom sa de var slut för dagen.

Skulle köpa en idag, såg att det var mycket tryck på en swatch butik i Aten men hade oturen att personen innan fick den sista för dagen och åker hem idag, jävlar va irriterade då jag har letat i London, Nice, Amsterdam, Barcelona, och nu här och inte fått tag på en, kunde nästan känna den i mina händer men nej nej.
Fällde en liten tår när dom sa de var slut för dagen.
Surt, men imponerande att försöka på så många ställen, själv har jag bara provat i London o Amsterdam än så länge.

Som så många andra har man ju försökt tajma besök i Swatch butiker sista tiden. Besökt flera butiker i Dubai, London, Berlin - helt tomt! Så blev väldigt glad att Zürich hade stock! Nu börjar jakten på nytt strap, velcrot är ju bedrövligt...

20220713_215529.jpg

Tillbaka
Topp