Vi lever i den mest märkliga tidslinjen.Nu verkar de släppt ut moonswatch-bilar.. wtf händer:
Går även att se en video på insta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi lever i den mest märkliga tidslinjen.Nu verkar de släppt ut moonswatch-bilar.. wtf händer:
Går även att se en video på insta..
Det där var riktigt snyggt, lyckad combo! Den bilden får mig verkligen att överväga pluto när det blir dags (d.v.s. finns tillfälle att köpa), har annars varit helt inne på att det var mars eller uranus jag skulle ha...
Tack! Ja, matchningen blev 100 Man får ta vad man får i butiken, tyckte denna var bäst av dom fyra som fanns inne (Jupiter, Saturnus och Jorden). Hade valt Mars om det funnits.Det där var riktigt snyggt, lyckad combo! Den bilden får mig verkligen att överväga pluto när det blir dags (d.v.s. finns tillfälle att köpa), har annars varit helt inne på att det var mars eller uranus jag skulle ha...
Kan va den snyggaste combon hittills faktiskt...
Snyggt! Vart är bandet från?
köpt på KS men från Zuludiver enlSnyggt! Vart är bandet från?
Hej
Är det någon som är sugen på att sälja??
Fråga måste man…
MKan kolla om jag kan få tag i någon till. Vilken färg står högst upp?
Tack!Kan kolla om jag kan få tag i någon till. Vilken färg står högst upp?
Grymt, grattis!Hade låga förväntningar när jag åkte förbi butiken i Turin för att kolla in läget. Nästan ingen kö alls och en mycket trevlig vakt som direkt frågade ”Moonswatch?”, och nickade förstående innan han släppte in oss. De hade endast Jupiter inne och fanns ingen stress när kassören visade upp klockan innan köpet gjordes. Var flera som gick ut med samma klocka så de måste haft ett helt OK lager.
Ibland ska man ha tur
De har ändrat sig på den punkten och i dagsläget finns inget sagt om när onlineförsäljning ska börja. Just nu är det endast utvalda butiker men jag har hört att de ska börja sälja dem i andra Swatchbutiker till jul. Får hoppas det stämmer.Några nyheter om att börja sälja online? Hörde att de skulle göra det till en början, sen att det ångrade sig. Men har också hört att det kanske ångrat sig igen? Eller är det ENDAST butik som gäller?
Grattis till dig! Hade gärna fått tag på en sån här.Hade låga förväntningar när jag åkte förbi butiken i Turin för att kolla in läget. Nästan ingen kö alls och en mycket trevlig vakt som direkt frågade ”Moonswatch?”, och nickade förstående innan han släppte in oss. De hade endast Jupiter inne och fanns ingen stress när kassören visade upp klockan innan köpet gjordes. Var flera som gick ut med samma klocka så de måste haft ett helt OK lager.
Ibland ska man ha tur
Lite kul ändå med lite turnéDe har ändrat sig på den punkten och i dagsläget finns inget sagt om när onlineförsäljning ska börja. Just nu är det endast utvalda butiker men jag har hört att de ska börja sälja dem i andra Swatchbutiker till jul. Får hoppas det stämmer.
Kanske finns en liten chans för oss dödliga att få tag på en då de är på turné med sina färgglada Fiat nu i sommar i utvalda städer i europa. Inte så mycket info där ännu heller utan spektaklet påbörjades igår i Amsterdam
Finns även butiker som inte verkar finnas med på listan som säljer, som exempelvis i Nice.Uppdaterat med nya affärer verkar det som
Surt, men imponerande att försöka på så många ställen, själv har jag bara provat i London o Amsterdam än så länge.Skulle köpa en idag, såg att det var mycket tryck på en swatch butik i Aten men hade oturen att personen innan fick den sista för dagen och åker hem idag, jävlar va irriterade då jag har letat i London, Nice, Amsterdam, Barcelona, och nu här och inte fått tag på en, kunde nästan känna den i mina händer men nej nej.
Fällde en liten tår när dom sa de var slut för dagen.
Tips…. Verona där Swatch Store ligger en 50m från Julias balkong, MoonswatchromanceLåter som en del semestrar har till viss del planerats baserats på Swatch-butiker
”Jo älskling, visst kan vi stanna en natt i ”X” innan vi åker vidare till ”valfri romantisk by”. Kan ju vara skoj att se stan…”
vilken blev det då?Florence bjöd på jackpot idag.
"Which one do you want"?
Alla fanns hemma tillgängliga.
Ingen såklart, skitklockor enligt @Sch0nning . Vill bara skryta upp i våra fejsvilken blev det då?