Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där har vi svaret alltså. Swatch gjorde en fantastiskt bra deal på MoonSwatchen. Grattis till dem, kan vi få handla plastklockorna online snart?
”The Speedmaster Moonwatch model, which retails for about $7,000 and is lionized for being the first watch worn on the moon, increased sales in Omega stores by more than 50% since the launch of the $250 MoonSwatch in March”
Som jag trodde ökade populariteten hos the real deal. Kommer ihåg att en del trodde det skulle drabba Omega negativt när man kunde köpa MoonSwatch istället
”The Speedmaster Moonwatch model, which retails for about $7,000 and is lionized for being the first watch worn on the moon, increased sales in Omega stores by more than 50% since the launch of the $250 MoonSwatch in March”
Kanske hade drabbat dem negativt om det faktiskt gick att köpa MoonSwatchSom jag trodde ökade populariteten hos the real deal. Kommer ihåg att en del trodde det skulle drabba Omega negativt när man kunde köpa MoonSwatch istället
Mjo, det är ju lätt att bli lite foliehatt och tänka att den värdelösa hanteringen av MoonSwatch från deras sida är med flit.Kanske hade drabbat dem negativt om det faktiskt gick att köpa MoonSwatch
Tror verkligen inte det. Den som vill ha en Moonwatch kommer aldrig att nöja sig med plastvarianten. Och den går bevisligen att köpa men inte online.Kanske hade drabbat dem negativt om det faktiskt gick att köpa MoonSwatch
Nänä, det är ju tvärtom såklart; de vill köpa en MoonSwatch men får nöja sig med en mossig MoonWatch!Tror verkligen inte det. Den som vill ha en Moonwatch kommer aldrig att nöja sig med plastvarianten. Och den går bevisligen att köpa men inte online.
Alltså, jag har haft en riktig, jag vill ha en riktig igen nån gång men jag vill ändå ha en MoonSwatch också. Jag kanske är unik men jag tycker de är tillräckligt coola för att köpa oavsett.Tror verkligen inte det. Den som vill ha en Moonwatch kommer aldrig att nöja sig med plastvarianten. Och den går bevisligen att köpa men inte online.
Samma här, har haft olika Speedyreferenser senaste 10 åren och fick tag i en Mission on Earth för några veckor sedan. Tycker den är ett roligt, fulsnyggt komplement men förstås ingen ersättare till den riktiga Speedyn. Det jag ogillar är hypen de rider på men den är troligen snart över när fler får tag i klockorna.Alltså, jag har haft en riktig, jag vill ha en riktig igen nån gång men jag vill ändå ha en MoonSwatch också. Jag kanske är unik men jag tycker de är tillräckligt coola för att köpa oavsett.
Börjar känna samma sak nästan... Eller faktiskt köpa den riktiga istället hahaMen skämtar dom att de inte ska säljas online? Vafan. Köper en 100 krs aliexpress klon istället då.
Mjaaah, sådär va?Federico "trying to be careful" när han kommenterar Hayeks uttalande i media nyligen. (Vet inte om han lyckas riktigt. )
Intressant ja!
Intressant ändå. Många i tråden trodde detta släpp skulle urholka the real thing.
Kan säkert vara det första, att den blir ett insteg.Intressant ja!
Kan det vara så att det är möjligheten att få igenkänning av sin klocka i större utsträckning samt kunna säga att man har "den riktiga" moonwatchen som driver en del av försäljningen? Alternativt att bara fler insett med den ökade publiciteten att det är ballt med månlandning och därför köper.
Kanske missat innan i tråden, men någon som sitter på paralleller att dra med andra varumärken på detta topic?
Tänk om alla urbutiker skulle vara lika hjälpsamma som Eriksons!Är ni i Nice så har köpcentret Cap3000 och Swatchbutiken klockor hemma till försäljning, igår gröna och rosa.
Hela uppsättningen MoonSwatch i väskan på bagageluckan?Nu verkar de släppt ut moonswatch-bilar.. wtf händer:
Går även att se en video på insta..
Nu verkar de släppt ut moonswatch-bilar.. wtf händer:
Går även att se en video på insta..
Verkligen tack vare @ERIKSON URHANDEL lyckades mina föräldrar knippa en till mig i Nice idag!Tänk om alla urbutiker skulle vara lika hjälpsamma som Eriksons!
Hatten av från oss alla, ni är värt all beröm som går att ge.