Äsch kan det inte va värt att handla grått/av privatperson nu? Vissa färger ligger bara ett par tusenlappar över list på Chrono24…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyckades få med mig hela resesällskapet. Blev alla förutom Moon.vilken blev det då?
Finns väl fortfarande ingen egen Swatch-butik i Sverige? Större sannolikhet att de kommer till egna butiker först och sen (förhoppningsvis) återförsäljare.Uppdaterat med nya affärer verkar det som
Det finns tyvärr inga återförsäljare här heller. Vet inte om det är ett globalt fenomen, men här har de i alla fall slutat med återförsäljare för att helt satsa på onlineförsäljning.Finns väl fortfarande ingen egen Swatch-butik i Sverige? Större sannolikhet att de kommer till egna butiker först och sen (förhoppningsvis) återförsäljare.
Är det sant!? Trodde i alla fall att det fanns återförsäljare. Då får man verkligen försöka hitta den på nästa resa för att de ska börja sälja dem online känns osannolikt.Det finns tyvärr inga återförsäljare här heller. Vet inte om det är ett globalt fenomen, men här har de i alla fall slutat med återförsäljare för att helt satsa på onlineförsäljning.
Dom tror väl att de tjänar mer på merförsäljning. Folk går in och vill ha en MoonSwatch men då det inte finns någon köper de en Musse Pigg Swatch istället. Tvivlar på att den överstiger kostnaden med butiker och personal. Nu när Corona ökar och Itlaien, Schweiz osv är helt hysteriska och kanske börjar stänga butiker igen så kanske de ändrar sig gällande onlineförsljningen ändåÄr det sant!? Trodde i alla fall att det fanns återförsäljare. Då får man verkligen försöka hitta den på nästa resa för att de ska börja sälja dem online känns osannolikt.
Swatch har inga egna butiker här men det finns faktiskt tre återförsäljare. Bara en med butik dock, i konserthuset Sthlm.Det finns tyvärr inga återförsäljare här heller. Vet inte om det är ett globalt fenomen, men här har de i alla fall slutat med återförsäljare för att helt satsa på onlineförsäljning.
Florence bjöd på jackpot idag.
"Which one do you want"?
Alla fanns hemma tillgängliga.
Där ser man! Då får jag ta tillbaka det jag skrev. Min information kommer från en numer f.d. återförsäljare som blivit av med Swatch.Swatch har inga egna butiker här men det finns faktiskt tre återförsäljare. Bara en med butik dock, i konserthuset Sthlm.
Jag såg några Swatch i fönstret i en butik i Farsta Centrum. Magkänslan sade att det var gråhandel och att den inte är med på den där listan talar väl för att mitt intryck var korrekt. Det är nog ingen idé att fråga om Moonswatch där. Även om det vore kul om folk började göra det...Swatch har inga egna butiker här men det finns faktiskt tre återförsäljare. Bara en med butik dock, i konserthuset Sthlm.
Då var ett paket från gråis på ingång…
Köpte en Mars på C24. Ca 2k över list. Finns en uppsjö till bra pris på de flesta färger. Klart brorsan ska ha en MoonswatchVilken köpte du och hur mycket premium blev det?
Min bror fyller 30 nu i augusti och vet att han är sugen så funderar på att köpa grått eller av privatperson till premium.
Kul, grattis!Jaktlycka i Nice!
NICEJaktlycka i Nice!
Denna färg fans även i Frankfurt för en vecka sedan , valda att inte köpa.. ville ha annan färgJaktlycka i Nice!
Smaken är väl som baken, fanns bland annat mercurey och Uranus inne men har haft siktet inställt på Jupiter sedan lansering så valet var enkeltDenna färg fans även i Frankfurt för en vecka sedan , valda att inte köpa.. ville ha annan färg
Jävligt bra! Det är nått visst med orangea detaljer på klockor…Av med det hemska originalbandet
Instämmer. Valde faktiskt att stå över. Jag gillar konceptet men när jag stod med den på handleden så blev hypen och plastigheten mer av en anledning till att inte köpa.Klart köpvärd tycker jag för det är en riktigt kul klocka, till list… inte mer! Göd inte girigbukarna! Betänk att man bara kan byta batteriet, inget annat. Inte glaset. Pajar den under garanti får man en ny, pajar den efter det så blir det plaståtervinningen.
Riktigt tufft! Var hittade ni brunt gummiband?Hjälpte svågern att byta till brunt gummi.
Mycket bra kombo
Riktigt tufft! Var hittade ni brunt gummiband?