Har de ändrat policy eller var det inte en klocka per person?Jaktlycka i Thessaloniki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har de ändrat policy eller var det inte en klocka per person?Jaktlycka i Thessaloniki
Då ska jag fundera på att prova enSnart säljs de för 1500 på K&S
Den policyn verkar gälla fortfarande men åtminstone i Thessaloniki kunde man se mellan fingrarna. Min kusin som köpte klockorna fick initialt information per telefon av butikspersonalen om att köpa en klocka i taget så att ingen annan kund skulle se det. Dvs köpa - lämna påsen i bilen - köpa - lämna påsen i bilen - köpa lämna påsen i bilen Väl i butiken var det dock inga problem att köpa alla tre samtidigt, dock på tre separata kvittonHar de ändrat policy eller var det inte en klocka per person?
Garantin är internationell. Är nog bara att kontakta Swatch i Sverige och antagligen skicka den dit (eller besöka om du är i Sthlm). Bara du har ett cert som är korrekt stämplat.Den policyn verkar gälla fortfarande men åtminstone i Thessaloniki kunde man se mellan fingrarna. Min kusin som köpte klockorna fick initialt information per telefon av butikspersonalen om att köpa en klocka i taget så att ingen annan kund skulle se det. Dvs köpa - lämna påsen i bilen - köpa - lämna påsen i bilen - köpa lämna påsen i bilen Väl i butiken var det dock inga problem att köpa alla tre samtidigt, dock på tre separata kvitton
En annan klocksnackare skrev i tråden för en vecka sedan att den specifika klockbutiken hade inne ett 20-tal Jupiter. Alla dessa var slutsålda senast igår. Men idag fick man lyckligtvis en ny leverans, oklart hur stor dock. Positivt var ändå att min kusin fick info om att lagret fylls på med jämna mellanrum, så det bådar ju gott för andra som också suktar efter att få tag på någon av dessa klockor.
Vi fick också veta att det är 2 års garanti på klockorna med tillhörande kvitto. Men då klockorna inte säljs här i Sverige antar jag att den garantin är endast giltig i Grekland? Eller gäller garantin trots allt? Någon som har koll?
Åtminstone i Valencia var det en per person för en vecka sedan.Har de ändrat policy eller var det inte en klocka per person?
Ryktas om en svensk butik till hösten (Stockholm)! Hört från en Swatchanställd via en god vän så det är ytterst ryktesbaserat. Kanske i delad lokal med Omega?Ska till Los Angeles i höst och hade hoppats kunna köpa en till frugan och varsin till barnen men det finns ingen återförsäljare där. Däremot har de en butik i King of Prussia. Har de butik där borde de kunna ha en i LA också (eller Stockholm, Köpenhamn osv)?
Härligt! Då får man boka flyg till Stockholm innan jul så man kanske kan fixa julklappar till alla i familjen Barnen har önskat sig dom här sedan marsRyktas om en svensk butik till hösten (Stockholm)! Hört från en Swatchanställd via en god vän så det är ytterst ryktesbaserat. Kanske i delad lokal med Omega?
Earth med Flamingonato
Jag köpte två st. i just den butiken och det gick bra.Har de ändrat policy eller var det inte en klocka per person?
Vad är det för band tro?
Denna kombo från insta gillade jag
Vad är det för band tro?
Intressant, om man får vara lite ytlig och döma av åldrarna på de som står där så tycker jag mig se att de som köar nu är mycket äldre än de som köade i början.Swatch i Cannes för någon vecka sedan,leverans en gång i veckan och kö var gång sa de i butiken. Orkade inte köa.
Det är väl stackars familjemedlemmar som är dittvingade av den yngre i semesterskaran när de egentligen bara ville ligga på stranden. "Enda sättet att få tyst på'an".Intressant, om man får vara lite ytlig och döma av åldrarna på de som står där så tycker jag mig se att de som köar nu är mycket äldre än de som köade i början.
Min fördom säger att yngre mer troligt är scalpers medans äldre mer troligt faktiskt vill ha klockorna själva, rimligt antagande eller är jag ute och seglar tror ni?
NopeGår dessa att få tag på i Sverige än??
Vart i Nice gick dem? Swatch I Etoile? Är där nu och funderar på att svänga förbi.Verkligen tack vare @ERIKSON URHANDEL lyckades mina föräldrar knippa en till mig i Nice idag!
Men det krävdes lite snack med personalen, bara under tiden dem var i butiken svarade dem runt 10 kunder att det inte fanns några att köpa, men dem hade tydligen i princip alla inne.
Extra skön känsla!Trägen vinner alltid! Efter 4 (!) försök på mindre än 24h i Florens sa dom till slut ”okej vänta lite” och plockade fram denna underbara ljusblåa
Verkligen! Tycker också på senare tid när jag sett fler foton att Uranus är en av de roligaste färgerna, så extra kul att det var just den de hade inneExtra skön känsla!
Tror köpcentret heter cap3000Vart i Nice gick dem? Swatch I Etoile? Är där nu och funderar på att svänga förbi.