Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer de är vid Svenskt Tenn.Hörde svenskt tenn för typ 2 minuter sedan.
Ja.Åker dem ut i eftermiddag igen?
Bytte till mig en Jupiter.
Begpriserna är i princip en tusing över list nu. Många säljer nog för det de lagt ut när de suttit på dem några veckor. Swatch pumpar ut dem i ganska rask takt och hajpen har redan lugnat sig en hel del. Ge det några månader så kostar de säkert kring 1500kr.Fördelen nu när så många från KS fått tag på modeller är ju att det snart kommer finnas att köpa på K&S till rimlig peng eftersom ingen här är scalper
Vilka modeller fanns påBilen stannade precis vid Vasaparken mot st.eriksplan.
Det är helt okej att läsa in en smula ironi i mitt inläggBegpriserna är i princip en tusing över list nu. Många säljer nog för det de lagt ut när de suttit på dem några veckor. Swatch pumpar ut dem i ganska rask takt och hajpen har redan lugnat sig en hel del. Ge det några månader så kostar de säkert kring 1500kr.
Menade bara att det knappast kommer att krävas givmilda klockentusiaster för att kunna köpa dessa till rätt peng framöver.Det är helt okej att läsa in en smula ironi i mitt inlägg
Ja.Är bilen kvar?
Bättre reklam för Fiat än för swatch?Hur jäkla många klockor får de in i skuffen på en Fiat 500 egentligen?!
Snudd på!Bättre reklam för Fiat än för swatch?
Seriöst… Undrar du verkligen ?Man kan ju undra över valet av bil. Varför väljer man den absolut minsta bil som finns, klämmer in fyra pers i den och åker runt med knappt några klockor i skuffen? Varken smart eller miljövänligt. Måste det nödvändigtvis vara en Fiat så har de bättre modeller för ändamålet