Jag vet att jag är trög. Förklara det roliga för mig!
Instämmer, behöver hjälp på traven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men man måste erkänna, trots allas frustration, att de har hållit igång hajpen bra länge. Det hade ju aldrig hänt om man kunnat klicka hem en på nätet veckan efter lanseringen. Så all cred till marknadsavdelningen. Löneförhöjning åt alla och ett evigt inslag i deras personliga CV? Säkert.
Instämmer, behöver hjälp på traven.
De allra flesta är snygga, det krävs bara rätt färgat natoband. Den enda som är svår att rocka venus...den är väldigt babyrosa...kanske nåt träfärgat beigeaktigt hade funkat till den men ...
originalbandet med kardborre får mig bara att tänka på såna där funktionsskor folk med för korta hälsenor går omkring i =)
”mission to your anus”Jag vet att jag är trög. Förklara det roliga för mig!
Om du tänker curved ends så rekommenderas dessa två:Vilket eller vilka gummi funkar bäst för moonswatch? Inte skaffat någon ännu, men gummi går ju fort att få tag på när det väl blir dags
@Staafen hade inte du köpt online?Något nytt ang. försäljning online? Eller kommer fortsatt bara finnas i butik?
Stämmer!@Staafen hade inte du köpt online?
Tell me moreStämmer!
Tell me more
Nån ksare som knep ett ex? Slut nu. Eller har du redigerat bilden
You snooze you loseNån ksare som knep ett ex? Slut nu. Eller har du redigerat bilden
Tack som fan för tipset, ÄNTLIGEN lyckades jag lägga en beställning. Har alltid försvunnit ur kundvagnen när jag gått vidare till betalning.
Jo men jag sålde alla direkt och är nu ekonomiskt oberoende.@Staafen hade inte du köpt online?
Ironi eller? Shoppingkorgen för mig är överstruken när man går in på klockanTack som fan för tipset, ÄNTLIGEN lyckades jag lägga en beställning. Har alltid försvunnit ur kundvagnen när jag gått vidare till betalning.
"det roliga" sa han !”mission to your anus”
Han var i alla fall öppen med att det inte var en ”slump” att bilen kom till honom.Tydligt att man kör samma strategi i Köpenhamn så som det började på IG i sthlm
Jag köpte en sådan här men inte fått hemNågon kanske redan skrivit detta men har i så fall missat. Ni som har bytt band på er MoonSwatch, vilket verktyg använder ni? Tacksam för hjälp
Någon kanske redan skrivit detta men har i så fall missat. Ni som har bytt band på er MoonSwatch, vilket verktyg använder ni? Tacksam för hjälp
Jag använder exakt detta verktyg, funkar kanonJag köpte en sådan här men inte fått hem
den än, så jag hoppas det fungerar!
Bergeon bandstiftsverktyg 6767F - Watchwear.se
Praktiskt bandstiftsverktyg för att lossa länken på din klocka eller för att byta band. Storlek F - Fine Bredd på gaffel: ca 1mmwatchwear.se
Med KS2022 fick man också 15% (tror jag) rabatt!