• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Men man måste erkänna, trots allas frustration, att de har hållit igång hajpen bra länge. Det hade ju aldrig hänt om man kunnat klicka hem en på nätet veckan efter lanseringen. Så all cred till marknadsavdelningen. Löneförhöjning åt alla och ett evigt inslag i deras personliga CV? Säkert.

Instämmer helt - det är såklart planerat. Hatten av och gratulerar till välförtjänt löneökning.

Uppgraderade min saturn med ett läderarmband, rekommenderas starkt!

Bilagor

• 51D21E4F-714E-4672-B31C-2866EF6862AF.jpeg
    51D21E4F-714E-4672-B31C-2866EF6862AF.jpeg
    594.1 KB · Visningar: 19
Instämmer, behöver hjälp på traven.
Jag vet att jag är trög. Förklara det roliga för mig!

Det var kombinationen prissättning och fullständigt namn på den specifika modellen/färgsättningen som fick mig att associera till en obscen omskrivning för att exploatera någon. Inte någon vidare raffinerad humor så om något hedrar det er att ni inte gjorde kopplingen 😂

som sagt; jag är lite barnslig - ber om ursäkt för det och ska sluta tramsa nu.

Jag var faktiskt ute och pejlade av om hype och pris började sansa sig på den specifika modellen när jag fick mig ett garv och insåg att jag nog låter ett eventuellt inköp bero ett tag till. Kul klocka dock 🙂👍

De allra flesta är snygga, det krävs bara rätt färgat natoband. Den enda som är svår att rocka venus...den är väldigt babyrosa...kanske nåt träfärgat beigeaktigt hade funkat till den men ...

originalbandet med kardborre får mig bara att tänka på såna där funktionsskor folk med för korta hälsenor går omkring i =)
Jag vet att jag är trög. Förklara det roliga för mig!
”mission to your anus”

Vilket eller vilka gummi funkar bäst för moonswatch? Inte skaffat någon ännu, men gummi går ju fort att få tag på när det väl blir dags 😀

Tydligt att man kör samma strategi i Köpenhamn så som det började på IG i sthlm

F41654E5-EED8-45C2-8CD6-8AA4A1CA442C.png
Han var i alla fall öppen med att det inte var en ”slump” att bilen kom till honom.

Alltså jag blir mer och mer imponerad av swatch marknadsföring. Såklart att de går till landens klockinfluencers för att sprida informationen om deras närvaro så mycket som möjligt. Kudos!

• Like
Reactions: par
Någon kanske redan skrivit detta men har i så fall missat. Ni som har bytt band på er MoonSwatch, vilket verktyg använder ni? Tacksam för hjälp

Någon kanske redan skrivit detta men har i så fall missat. Ni som har bytt band på er MoonSwatch, vilket verktyg använder ni? Tacksam för hjälp
Jag köpte en sådan här men inte fått hem
den än, så jag hoppas det fungerar!

Med KS2022 fick man också 15% (tror jag) rabatt!

Jag köpte en sådan här men inte fått hem
den än, så jag hoppas det fungerar!

Med KS2022 fick man också 15% (tror jag) rabatt!
Jag använder exakt detta verktyg, funkar kanon :)

Tillbaka
Topp