Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Använde en matknivNågon kanske redan skrivit detta men har i så fall missat. Ni som har bytt band på er MoonSwatch, vilket verktyg använder ni? Tacksam för hjälp
Någon som har koll på var i Köpenhamn Fiaten finns?
Sedan Swatch bilen kom till Stockholm, har det mestadels postats bilder av fyllda påsar men få bilder på handledsbilder.
Bidrar med två handledsskott här! Måste säga att jag verkligen gillar den - det var längesen jag var så exalterad över ett nytillskott i samlingen. Många har ju klagat över plastigheten, men jag tycker den känns exakt så som jag förväntat mig. En speedy gjord som en swatch. Kul klocka!Håller med, det stämmer.
Visa nu att ni använder dem och inte BARA säljer dem vidare!
Vad är det för armband ni har? Lavatt/Marand. Länka gärna.
Vad är det för armband ni har? Lavatt/Marand. Länka gärna.
Om du tänker curved ends så rekommenderas dessa två:
https://wristbuddys.com/ och https://watchwear.se/
Snygg! Watchwear eller Wristbuddys? Eller någon annan?
Mitt är från wristbuddys och jag är mycket nöjd med det.Vad är det för armband ni har? Lavatt/Marand. Länka gärna.
Snart i lager verkar det som: https://wristbuddys.com/products/curved-rubber-strap-for-moonswatch-whiteVar köper ni alla era curved gummin till moonswatchen?
Söker ett vitt till en sol.
Verkar vara lite slut överallt
Tycker jag inte, uppskattar hur diskret och användbar den ärHar börjat dyka upp nya exemplar för < 3000 på Blocket nu, kanske dags att slå till... Tycker faktiskt Mission to Mars är den ballaste och ser inte varför den ratas. Och är inte Mercury och Moon lite väl nära originalet? Missar man inte lite av charmen om man väljer någon av dom försiktigare färgerna?
Jag vet inte varför men jag har satt min ”kännas bra i magen”-gräns vid just 3k för en ny.Har börjat dyka upp nya exemplar för < 3000 på Blocket nu, kanske dags att slå till... Tycker faktiskt Mission to Mars är den ballaste och ser inte varför den ratas. Och är inte Mercury och Moon lite väl nära originalet? Missar man inte lite av charmen om man väljer någon av dom försiktigare färgerna?
Tycker också det är en del av charmen att välja en färg som sticker ut. För mig är det lite av vad Swatch handlar om.Har börjat dyka upp nya exemplar för < 3000 på Blocket nu, kanske dags att slå till... Tycker faktiskt Mission to Mars är den ballaste och ser inte varför den ratas. Och är inte Mercury och Moon lite väl nära originalet? Missar man inte lite av charmen om man väljer någon av dom försiktigare färgerna?
Har börjat dyka upp nya exemplar för < 3000 på Blocket nu, kanske dags att slå till... Tycker faktiskt Mission to Mars är den ballaste och ser inte varför den ratas. Och är inte Mercury och Moon lite väl nära originalet? Missar man inte lite av charmen om man väljer någon av dom försiktigare färgerna?
Jag gör tvärtom Det är faktiskt kul att ha en så länge hajpen består, sen är det kanske inte det? Man blir ju hatad om man lägger ut den för 500-1500+ här också… inte värt detKommer bli lägre, marknaden blir mer och mer mättad för varje dag som går. Så ni här som tänkt flippa, sälj medan ni går plus. 500-1500kr är endå, 6000kr tåget har nog tyvärr redan gått
woah det där bandet gjorde sig riktigt bra!Jag gör tvärtom Det är faktiskt kul att ha en så länge hajpen består, sen är det kanske inte det? Man blir ju hatad om man lägger ut den för 500-1500+ här också… inte värt det
Ja, verkligen! Märkt Zuludiver men får tyvärr göra alla Pluto-ägare besvikna för enl uppgift slutsålt överallt.woah det där bandet gjorde sig riktigt bra!
Den första var riktigt fin!!Den tar många band riktigt bra, svårt att bestämma mig..