• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

mueller

Omega
Den tar många band riktigt bra, svårt att bestämma mig..
0608AA93-EA7F-471F-9332-603965E5593C.jpeg

7301B5B1-E824-4129-B14C-8B185571CDC0.jpeg

BBCE633D-CA30-4922-A4C4-2AAD662C1BB4.jpeg

CA2B3966-5D0A-4F38-9BC3-4BA6EB0AB09F.jpeg

Den första var riktigt fin!!
Instämmer, första bilden på en moonswatch som lockat faktiskt. Snygg kombo!
 

Seagull

Breitling
Ang diskussionen färglad/diskret moonswatch är ju det roliga med de mer diskreta modellerna att de fungerar med mycket fler band. Det ger ännu större möjlighet att balla ur med färger osv.

Jag försökte vara lite skojig först och körde solen, men då är det i princip vitt eller gult band som gäller. Blir tråkigt i längden.
 

Professor S

Panerai
2-Faktor
Ang diskussionen färglad/diskret moonswatch är ju det roliga med de mer diskreta modellerna att de fungerar med mycket fler band. Det ger ännu större möjlighet att balla ur med färger osv.

Jag försökte vara lite skojig först och körde solen, men då är det i princip vitt eller gult band som gäller. Blir tråkigt i längden.
Känner samma med mars. Bara vitt som funkar.
 

Flaan

Omega
Wow vad nytt armband ger denna klocka liv! Riktigt snygga kombinationer ni visar upp. Tycker standardarmbandet som följer med såg lite väl låtsasastronaut och billigt ut i jämförelse.
 
Topp