Fantus
Basic
Den tar många band riktigt bra, svårt att bestämma mig..
Instämmer, första bilden på en moonswatch som lockat faktiskt. Snygg kombo!Den första var riktigt fin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tar många band riktigt bra, svårt att bestämma mig..
Instämmer, första bilden på en moonswatch som lockat faktiskt. Snygg kombo!Den första var riktigt fin!!
Den första var riktigt fin!!
Instämmer, första bilden på en moonswatch som lockat faktiskt. Snygg kombo!
vart är bandet köpt? vart fick du tag på klockan? nyfiken, hade gärna haft den kombon själv.Känns märkligt med ett mocka-band på en plastklocka, men håller med om att det klär den. Så får det bli
Bandet är från cheapest. Minns inte att jag köpt det så har nog några år på nacken, vet inte om det finns kvar i utbudet.vart är bandet köpt? vart fick du tag på klockan? nyfiken, hade gärna haft den kombon själv.
Snyggt!Bytte min Saturnus mot en Pluto Får se om det var rätt val men känns bra
Känner samma med mars. Bara vitt som funkar.Ang diskussionen färglad/diskret moonswatch är ju det roliga med de mer diskreta modellerna att de fungerar med mycket fler band. Det ger ännu större möjlighet att balla ur med färger osv.
Jag försökte vara lite skojig först och körde solen, men då är det i princip vitt eller gult band som gäller. Blir tråkigt i längden.
Så jädrans tråkigt att vissa får gå före i kön.Känns som att de släpper 1/9?
Att du ens orkarKänns som att de släpper 1/9?
Menade till de som enbart köpt för att flippa (det finns sånna även här) de som har för wear and tear ska självklart köra vidare.Jag gör tvärtom Det är faktiskt kul att ha en så länge hajpen består, sen är det kanske inte det? Man blir ju hatad om man lägger ut den för 500-1500+ här också… inte värt det
Det gör jag inte! Därför jag varit utloggad från det här skithålet sedan juni.Att du ens orkar
Nu får det vara nog med den är gräddfilen! Kommer att rösta på det parti som stoppar den här svågerpolitiken!Så jädrans tråkigt att vissa får gå före i kön.
Jädrans influencers
Tur att jag redan har en Moon
Att du ens orkar
Leverans från watchwear.se kom idag. Som andra redan visat, Jupiter funkar på det mesta.
Hade turen att hitta bilen på Vasagatan och är väldigt nöjd med resultat efter att ”uppgraderat” till ett mockaband !
Instämmer! Både Earth och Pluto flög lite under radarn vid lanseringen tycker jag, men växer helt klart efter att ha sett live-bilderFörsta turen med nya bandet igår, Earth har seglat upp som klar favorit!
Ja, klar favorit av de tre.Tredje bandet är magiskt, första gången jag väckts av lite ha begär för denna klocka, allt på grund av mocka bandet...
Vilket band är det?Ja, klar favorit av de tre.
Trodde det var ett skämt först…Då Omega höjde idag så kollade jag denna
Vilket band är det?
Håller med! En helt ny klocka!Wow vad nytt armband ger denna klocka liv! Riktigt snygga kombinationer ni visar upp. Tycker standardarmbandet som följer med såg lite väl låtsasastronaut och billigt ut i jämförelse.