WatchwearGrym kombo, band från Horus ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WatchwearGrym kombo, band från Horus ?
Gratulerar till köpet! Vad för dig till Seoul?Liten kö i Seoul, ca 8 pers innan mig strax efter öppning. Hade solen och mars samt ett par till som jag inte kommer ihåg (ej moon eller merkurius).
Tackar! Är här och hälsar på vänner.Gratulerar till köpet! Vad för dig till Seoul?
Snyggt jobbat! Vilken av butikerna var du inne på? Ska till Paris nästa helg.Kom till Paris igår. Här ska det finnas fem butiker som har den. Hade bestämt mig för att inte lägga någon onödig tid på att springa runt mellan butiker och leta. Råkade gå förbi en liten butik. Inga människor där. Gick in och frågade. De hade uranus, solen och Pluto. Kunde inte låta bli.
Ska vi bara enas om att vi döper om denna till MFF?Kör på swatchen idag
Tidtagningsfunktionen funkar fortfarande bra för herrn…?Ursäkta, men den är ju löjligt bra nere i värmen på Mallis. Här posar den på hotelltoan. Pissgul eller solgul? Spelar ingen roll, så jäkla nöjd
”Sekundvisaren” menar du?Tidtagningsfunktionen funkar fortfarande bra för herrn…?
Tidtagningsfunktionen funkar fortfarande bra för herrn…?
Hahaha lite pinsam miss när man haft åtminstone 30 olika klockor senaste dryga fyra åren men men.. Den tickar högst troligt på som den ska ja. Kvalitén är outstanding”Sekundvisaren” menar du?
Är ju en del av Tidtagningsfunktionen”Sekundvisaren” menar du?
Håller inte alla koll på hur ofta och länge man gör sina toalettbesök?Är ju en del av Tidtagningsfunktionen
Absolut. Men du vet nog vad jag menade. (Har själv fått flera kommentarer från folk att min Moonswatch stannat…)Är ju en del av Tidtagningsfunktionen
Det enda jag märkt med min (Uranus) är att chronovisaren ibland nollställer lite off. Men då startar jag kronografen och nollställer på nytt bara, så blir den centreread. Byggkvalitén tycker jag är bra. Originalbandet är lite stelt men ingen katastrof som många hävdar, dock ska du absolut byta mot ett anant för det lyfter klockan. Gummi är kul på dennaHar läst en hel del tråkigt/dåligt om Moonswatch klockorna. Knappar som trillar av, klockor som stannar efter bara några veckor och som sen hoppar igång om man knackar den lite i bordet (ibland).
Hur upplever forumets användare kvaliteten?
Tack!Det enda jag märkt med min (Uranus) är att chronovisaren ibland nollställer lite off. Men då startar jag kronografen och nollställer på nytt bara, så blir den centreread. Byggkvalitén tycker jag är bra. Originalbandet är lite stelt men ingen katastrof som många hävdar, dock ska du absolut byta mot ett anant för det lyfter klockan. Gummi är kul på denna
Butiken i Marais. Var också inne i en av de andra butikerna, i 7e arr. De hade inga men sa att brukar få på måndagar. Butiken i Marais hade precis fått in i fredags. Var förbi igen under söndagen men då var de slut.Snyggt jobbat! Vilken av butikerna var du inne på? Ska till Paris nästa helg.
Nice..Mörkbrunt mockaband från Watchwear. Färgen på band och bezel är nära på identisk, och helhetsintrycket känns riktigt bra. Tack @Feskarn för otroligt snabb frakt!