• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Gummi från Watchwear

FBBE3F58-C4C8-4578-A770-377328261956.jpeg
 

Birrman77

Breitling
Kom till Paris igår. Här ska det finnas fem butiker som har den. Hade bestämt mig för att inte lägga någon onödig tid på att springa runt mellan butiker och leta. Råkade gå förbi en liten butik. Inga människor där. Gick in och frågade. De hade uranus, solen och Pluto. Kunde inte låta bli.
1F5FC7C3-315F-4908-BC9E-8649EBC88690.jpeg
Snyggt jobbat! Vilken av butikerna var du inne på? Ska till Paris nästa helg. :)
 

mattias_o

Omega
Har läst en hel del tråkigt/dåligt om Moonswatch klockorna. Knappar som trillar av, klockor som stannar efter bara några veckor och som sen hoppar igång om man knackar den lite i bordet (ibland).
Hur upplever forumets användare kvaliteten?
 
  • Like
Reactions: bag

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har läst en hel del tråkigt/dåligt om Moonswatch klockorna. Knappar som trillar av, klockor som stannar efter bara några veckor och som sen hoppar igång om man knackar den lite i bordet (ibland).
Hur upplever forumets användare kvaliteten?
Det enda jag märkt med min (Uranus) är att chronovisaren ibland nollställer lite off. Men då startar jag kronografen och nollställer på nytt bara, så blir den centreread. Byggkvalitén tycker jag är bra. Originalbandet är lite stelt men ingen katastrof som många hävdar, dock ska du absolut byta mot ett anant för det lyfter klockan. Gummi är kul på denna :)
 

mattias_o

Omega
Det enda jag märkt med min (Uranus) är att chronovisaren ibland nollställer lite off. Men då startar jag kronografen och nollställer på nytt bara, så blir den centreread. Byggkvalitén tycker jag är bra. Originalbandet är lite stelt men ingen katastrof som många hävdar, dock ska du absolut byta mot ett anant för det lyfter klockan. Gummi är kul på denna :)
Tack!
 
Topp