Men en fin Omega kvartsare , en 36 mm Seamaster ?Edit: helt fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men en fin Omega kvartsare , en 36 mm Seamaster ?Edit: helt fel.
Alternativt använda verktyget från baksidan av bandhornet?Bytte band på min Saturnus idag och är helnöjd med resultatet.
Rekommenderar dock starkt att skaffa ordentliga verktyg (eventuellt en sån där "bandhorns-pincett" som urmakare har) då det är väldigt enkelt att råka chippa av bitar från bandhornen.
Jag råkade tyvärr göra det på min.
Amen, samt tejpa innan, visst meckigt, men nada scratches…Alternativt använda verktyget från baksidan av bandhornet?
Gjorde det när jag plockade bort orginalbandet.Alternativt använda verktyget från baksidan av bandhornet?
Tråkigt. Verkar vara ett sjukt sprött material BioceramicGjorde det när jag plockade bort orginalbandet.
Det var alltså själva bandstiftet som gled ur och chippade bandhornen innifrån när jag skulle hitta hålen.
Testa att ta ut en ny på garantin. Swatch brukar vara generösa med det.Gjorde det när jag plockade bort orginalbandet.
Det var alltså själva bandstiftet som gled ur och chippade bandhornen innifrån när jag skulle hitta hålen.
Tack för tipset, men den här ska slitas med hälsan så det gör inte så mycket för min del.Testa att ta ut en ny på garantin. Swatch brukar vara generösa med det.
Håll oss uppdaterade hur mycket den tålTa
Tack för tipset, men den här ska slitas med hälsan så det gör inte så mycket för min del.
Funderade på om det var risk att knäcka bandhornet vid bandbyte. Men det kanske är att noja i onödan?Gjorde det när jag plockade bort orginalbandet.
Nä, den är byggd för att bytas band på 8 ggr per dag….. men kommer knäckas om du struntar i att posta bilder på den där du skriver….I quote: ….riiiiktigt lyckad matchning…..Funderade på om det var risk att knäcka bandhornet vid bandbyte. Men det kanske är att noja i onödan?
Dyrt nu, med Magda priser på el o soppa
Hahah va? Bensinkostnad inräknad i priset? ska man lägga på typ lunchkostnad i samband med att man köper klockan också?
Verkligen. Man borde inflationskompensera priset och lägga på 10 %.Dyrt nu, med Magda priser på el o soppa
Första turen med nya bandet igår, Earth har seglat upp som klar favorit!
Elkostnad för att ladda mobilen med, inte gratis att scrolla k&s
Hahah va? Bensinkostnad inräknad i priset? ska man lägga på typ lunchkostnad i samband med att man köper klockan också?
Bränner kcals med, dyrt med mat nu förtidenElkostnad för att ladda mobilen med, inte gratis att scrolla k&s
Att det fortfarande köas... Sinnes...Kön till Swatchbutiken vid San Babila i Milano just nu…
Jag ska till London om en månad och tänkte lägga beslag på en klocka. Tänkte därför kolla om någon känner till tillgängligheten...Kön till Swatchbutiken vid San Babila i Milano just nu…